onks rasmus hyvä?

lootus

eli ONKS RASMUS HYVÄ????

33

1921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • met

      Ei. Tylsää ja huonoa paskaa jota kaikki pissikset kuuntelee koska se lauri on niitten mielestä niin ihana.

      • janttu-93

        Met!!sä haukuit mun lempi bändii!!!
        Julmaa,Lauri on kyllä söötti ja ne soittaa hyvää musaa,mutta silti en oo pissis.
        Met,mistäs musasta sä tykkäät??


      • ramsus
        janttu-93 kirjoitti:

        Met!!sä haukuit mun lempi bändii!!!
        Julmaa,Lauri on kyllä söötti ja ne soittaa hyvää musaa,mutta silti en oo pissis.
        Met,mistäs musasta sä tykkäät??

        ai tsori ei mun pitäny lähtee haukkkuun sun ihq bändii...voidaaz olla bestiksii....fuck it!!!ja väität ettet oo pissis....let me laugh!


      • janttu-93
        ramsus kirjoitti:

        ai tsori ei mun pitäny lähtee haukkkuun sun ihq bändii...voidaaz olla bestiksii....fuck it!!!ja väität ettet oo pissis....let me laugh!

        EN OO PISSIS!!
        se on hankala todistaa mut silti en oo!!!!en ees meikkaa!!!!
        jos et usko niin.......kato kun mä nauran hah hah haa!!


      • met
        janttu-93 kirjoitti:

        Met!!sä haukuit mun lempi bändii!!!
        Julmaa,Lauri on kyllä söötti ja ne soittaa hyvää musaa,mutta silti en oo pissis.
        Met,mistäs musasta sä tykkäät??

        En ole haukkunut bändiäsi miksikään, mitä oikein selität? sanoin vaan mielipiteeni heidän "musiikista".

        Hah, olet vielä syntynyt vuonna 93, ei ihme että pidät rasmuksesta. Pikkutyttöjen musaa. Kuuntelen heviä.


      • jenna-san
        met kirjoitti:

        En ole haukkunut bändiäsi miksikään, mitä oikein selität? sanoin vaan mielipiteeni heidän "musiikista".

        Hah, olet vielä syntynyt vuonna 93, ei ihme että pidät rasmuksesta. Pikkutyttöjen musaa. Kuuntelen heviä.

        anteeks mut voisitko toistaa??? painu muualle "haukkumaa" toiste pikkusiskoja!!!
        vai pikku tyttö...hah! kuka sä luulet olevas??baka! en halua olla ilkee mut mä en siedä sunlaisii ihmisii... >:(

        omasta mieletäni The Rasmus soittaa hyvää musaa... todella hyvää.


      • met
        jenna-san kirjoitti:

        anteeks mut voisitko toistaa??? painu muualle "haukkumaa" toiste pikkusiskoja!!!
        vai pikku tyttö...hah! kuka sä luulet olevas??baka! en halua olla ilkee mut mä en siedä sunlaisii ihmisii... >:(

        omasta mieletäni The Rasmus soittaa hyvää musaa... todella hyvää.

        Sen kyllä huomaa että teidän pissisten kanssa ei voi keskustella ilman että ilmaisee mielipiteensä, sama juttu joka kerta kun tänne tulee...


      • crow_girl

        Ensinnäkään The Rasmus ei oo huono vaan LOISTAVA ja toiseksi The Rasmuksesta ei pidetä vaan Laurin takia vaan niiden MAHTAVAN musiikin! Mut kyl Lauri on kyl aikas IHANA!!!!


      • sassu_92
        crow_girl kirjoitti:

        Ensinnäkään The Rasmus ei oo huono vaan LOISTAVA ja toiseksi The Rasmuksesta ei pidetä vaan Laurin takia vaan niiden MAHTAVAN musiikin! Mut kyl Lauri on kyl aikas IHANA!!!!

        siis the rasmus on HYVÄ tai siis LOISTAVA
        se on muuten hyvä mut sen laulut on PASKOJA
        paitsi RAKKAUSLAULU


      • janttu-93
        met kirjoitti:

        Sen kyllä huomaa että teidän pissisten kanssa ei voi keskustella ilman että ilmaisee mielipiteensä, sama juttu joka kerta kun tänne tulee...

        MÄ EN OO PISSIS!!!!
        Mikäs sitte ite oot ihan tavallinen ihminen hahah!!! Sä ite kummiski oot PISSIS,ja yrität meitä väittää pississiks!!
        Ja mä en oo pikku tyttö!!!!Ite oot 5 vuotias!!!
        Elikkä pikku tyttö joka kuuntelee heviä!!
        Hevi on muutenkin vedetty p****ä!! (lievästi sanottuna) >:(


      • met
        janttu-93 kirjoitti:

        MÄ EN OO PISSIS!!!!
        Mikäs sitte ite oot ihan tavallinen ihminen hahah!!! Sä ite kummiski oot PISSIS,ja yrität meitä väittää pississiks!!
        Ja mä en oo pikku tyttö!!!!Ite oot 5 vuotias!!!
        Elikkä pikku tyttö joka kuuntelee heviä!!
        Hevi on muutenkin vedetty p****ä!! (lievästi sanottuna) >:(

        "ite kummiski oot PISSIS,ja yrität meitä väittää pississiks!!"

        voisitko edes yrittää perustella tuon väitteen, minä yritän väittää teitä pissiksiksi koska olen itse, hahahahaa tuossa ei ole mitään järkeä. Mutta ei ihmekkään kun olet syntynyt v. 93, vitun kakara.

        "Ite oot 5 vuotias!!!"

        Mistäs noin päättelet? todistat vain oman tyhmyytesi puhumalla tuollaista paskaa ja käyttämällä huutomerkkejä liikaa, mutta ei ihme, taas kerran sanon, olet vuonna 93 syntynyt. Tuollaisten kersojen kanssa ei pystykkään väitellä mistään. ja mitä heviin tulee, se on oikeaa musiikkia missä on soittotaitoa, eikä säälittävää teinirahastusta kuten paskarasmus.


      • janttu-93
        met kirjoitti:

        "ite kummiski oot PISSIS,ja yrität meitä väittää pississiks!!"

        voisitko edes yrittää perustella tuon väitteen, minä yritän väittää teitä pissiksiksi koska olen itse, hahahahaa tuossa ei ole mitään järkeä. Mutta ei ihmekkään kun olet syntynyt v. 93, vitun kakara.

        "Ite oot 5 vuotias!!!"

        Mistäs noin päättelet? todistat vain oman tyhmyytesi puhumalla tuollaista paskaa ja käyttämällä huutomerkkejä liikaa, mutta ei ihme, taas kerran sanon, olet vuonna 93 syntynyt. Tuollaisten kersojen kanssa ei pystykkään väitellä mistään. ja mitä heviin tulee, se on oikeaa musiikkia missä on soittotaitoa, eikä säälittävää teinirahastusta kuten paskarasmus.

        Mitä sanoit ei kuulu.....


      • janttu-93
        janttu-93 kirjoitti:

        Mitä sanoit ei kuulu.....

        Tästä tuli pikemminkin sotatantere joten mä en enää sodi!!! >:)


      • jompeli

        mä tykään rasmuksesta


      • met kirjoitti:

        "ite kummiski oot PISSIS,ja yrität meitä väittää pississiks!!"

        voisitko edes yrittää perustella tuon väitteen, minä yritän väittää teitä pissiksiksi koska olen itse, hahahahaa tuossa ei ole mitään järkeä. Mutta ei ihmekkään kun olet syntynyt v. 93, vitun kakara.

        "Ite oot 5 vuotias!!!"

        Mistäs noin päättelet? todistat vain oman tyhmyytesi puhumalla tuollaista paskaa ja käyttämällä huutomerkkejä liikaa, mutta ei ihme, taas kerran sanon, olet vuonna 93 syntynyt. Tuollaisten kersojen kanssa ei pystykkään väitellä mistään. ja mitä heviin tulee, se on oikeaa musiikkia missä on soittotaitoa, eikä säälittävää teinirahastusta kuten paskarasmus.

        Aha


      • met kirjoitti:

        "ite kummiski oot PISSIS,ja yrität meitä väittää pississiks!!"

        voisitko edes yrittää perustella tuon väitteen, minä yritän väittää teitä pissiksiksi koska olen itse, hahahahaa tuossa ei ole mitään järkeä. Mutta ei ihmekkään kun olet syntynyt v. 93, vitun kakara.

        "Ite oot 5 vuotias!!!"

        Mistäs noin päättelet? todistat vain oman tyhmyytesi puhumalla tuollaista paskaa ja käyttämällä huutomerkkejä liikaa, mutta ei ihme, taas kerran sanon, olet vuonna 93 syntynyt. Tuollaisten kersojen kanssa ei pystykkään väitellä mistään. ja mitä heviin tulee, se on oikeaa musiikkia missä on soittotaitoa, eikä säälittävää teinirahastusta kuten paskarasmus.

        Kannattaisiko sun ottaa rauhottavia?


      • Hah
        hula-baloo kirjoitti:

        Kannattaisiko sun ottaa rauhottavia?

        Te pissiket ette kestä kuulla totuutta paskarasmuksestanne.


      • ....
        Hah kirjoitti:

        Te pissiket ette kestä kuulla totuutta paskarasmuksestanne.

        Ja pissis oot vielä paskempi


      • ....
        .... kirjoitti:

        Ja pissis oot vielä paskempi

        Korjaus: Ja SÄ pissis oot vielä paskempi


      • ....
        Hah kirjoitti:

        Te pissiket ette kestä kuulla totuutta paskarasmuksestanne.

        Tehän ette tässä kestä kuulla totuutta minkalaisia te ootte..


    • amistaar

      itseppä sen parhaiten tiedät

      • black bird

        Siis rasmus on todellakin hyvä...ei sen takia että lauri on niin ihana (en siis tarkota etteikö se ois ihana) vaan sen takia että niillä on hyvää ja mukaansa tempaavaa musiikkia!


    • kärpänen

      The Rasmus on todella hyvä bändi. rasmuksen musiikki ei todellakaan ei ole mitään pissismusaa(kuten esim. Jane) The Rasmus on hyvä.

    • disce_angel

      rasmus on hyvä :D

      yks mun lemppari bändeistä ...
      se bändi todellakin osaa tehä hyvää musaa..(se oli vaan mun öma mielipide) :D

      eli Rasmus on Hywä xD

      in my life..tiditii.. :D

    • tikruz-92

      Onhan se hyvä...ja en ole pissis. DDDD

    • -M-

      Rasmus oli hyvä...

      The Rasmus on syvältä mun an**lista

    • Jaku_2.0

      On. The Rasmus on todellakin hyvä.

    • jompeli

      rasmus on maailman paras!...mutta se ei ylitä antti tuiskua.rasmuksen levy on tosi hyvä!

      • crow_girl

        Kuule The Rasmus voittaa helposti Antti Tuiskun!!!


      • meety
        crow_girl kirjoitti:

        Kuule The Rasmus voittaa helposti Antti Tuiskun!!!

        sillä,ei kaikkien tarvi olla rasmus-faneja et sillai ei se oo paha jos haukkuu meet on HYVÄ tyyppi


        love by _meety_


      • ..........
        meety kirjoitti:

        sillä,ei kaikkien tarvi olla rasmus-faneja et sillai ei se oo paha jos haukkuu meet on HYVÄ tyyppi


        love by _meety_

        Mut nyt mulle ainakin riitti ihan sama onko jonkun mielestä Rasmus tylsä vai ei mulle on ihan sama mut mä pidän siitä sanokoon kukatahansa
        mitä...


    • ....

      Onkos sun mielestä Rasmus hyvä??

      • j

        nosiis mitä kinaa voi helvettii siis the rasmus on heavy metallii. haloo ja mä oonsen suurin vani. toisin sanoin se on myös rokkiikin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe