Onko vl-ihminen SYNNINTEKOAUTOMAATTI?

Hebr. 6:4 Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja taivaallista lahjaa maistaneet ja Pyhästä Hengestä osallisiksi tulleet.
6:5 ja maistaneet Jumalan hyvää sanaa ja tulevan maailmanajan voimia, > Jakeen lisätiedot
6:6 ja sitten ovat luopuneet - taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Matt. 12:31 Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.
Matt. 12:45 Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset. Niin käy myös tälle pahalle sukupolvelle.
Hebr. 10:26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä.
1Joh. 5:16 Jos joku näkee veljensä tekevän syntiä, joka ei ole kuolemaksi, niin rukoilkoon, ja hän on antava hänelle elämän, niille nimittäin, jotka eivät tee syntiä kuolemaksi. On syntiä, joka on kuolemaksi; siitä minä en sano, että olisi rukoiltava.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Typillinen avaus demonipesälle. Toisten syllistäminen.

• Tuleeko synnintunto sinullekin Hengen herjaaja?

• Anonyymi

Näin on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on!

Bad salem to bad salem.

• Anonyymi

Rankkaa lukea perkeleiden riivaamaa demonipesää. Kannattais tehdä parannusta tuosta syntisairaudesta, niin voit päästä vapaaksi demoneista!

• Sinulla on jäljellä enää kaamea tuomion odotus

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Sinulla on jäljellä enää kaamea tuomion odotus

Sä olet järkesä menettänyt.

• Anonyymi

Jospa se onkin soimaava omatuntosi vellu joka tekee totuuden lukemisen rankaksi?.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa se onkin soimaava omatuntosi vellu joka tekee totuuden lukemisen rankaksi?.

Voi olla että vellun luita ja ytimiä käsittelee totuus? Silloin onkin omatunto lujilla kun pitää päättää uskooko totuutta vai SRK:n oppeja ja syntilistaa.

• Anonyymi

Siltä näyttää.

• Anonyymi

Jos on poispanoautomaatti niin täytyy olla myös tekoautomaatti.

• Anonyymi

Kun heidän pitäisi nimetä syntinsä ja sanoa keitä vastaan syntinsä tekivät, tulee hiljaisuus.

• Anonyymi

Vl-ihminen on Kristuksenherjausautomaatti uudistaessaa uskonsa joka välissä ja uskoo vain syntiin.

• Anonyymi

On pastoreita ja pastoriparkoja.

• Parempaa Uutta vuotta kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      94
      3738
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      69
      3075
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      61
      2823
    4. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      22
      2684
    5. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      55
      2514
    6. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      19
      2210
    7. Panisitpa mua

Olis ihana saada sua
      Ikävä
      24
      2002
    8. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      31
      1997
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      41
      1979
    10. Kyllä sut varmaan

Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun
      Ikävä
      42
      1877
    Aihe