Aihe

Kaunista sunnuntaiaamua tulevalle mielikuvitusaviomiehelleni!

Anonyymi

Täällähän sataa lunta, se tekee minut onnelliseksi tässä hetkessä. Ja toivo siitä, että kohdataan piakkoin, en tiedä miksi minusta tuntuu siltä, mutta tuntuupa vaan. Vaikka ei olla yhteyksissä oltu aikoihin. Rakkautta sinne vuan. :)

8

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos lupaan sulle sen..
      Että tapaamme, mitä aiot minulle kertoa?

• Anonyymi

Kerrottavaa varmaan olisi aika paljonkin, haluatko kuulla mun tunteista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrottavaa varmaan olisi aika paljonkin, haluatko kuulla mun tunteista?

Haluan. Ja tähän väliin haluan varmistukseksi minun etunimeni alkukirjaimen. Sen OIKEAN kirjaimen.
        Ei voi olla liian vaikeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan. Ja tähän väliin haluan varmistukseksi minun etunimeni alkukirjaimen. Sen OIKEAN kirjaimen.
        Ei voi olla liian vaikeaa.

Aloitus menee valitettavasti Veelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus menee valitettavasti Veelle.

Luuletko sinä ihan oikeasti, että tuom miespuolisen mustamaalaavan mielikuvituspellen kirjoitukset menee jollwkin sinun tutulle🤭 Täällä on muutkin höperöt heränneet näköjään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko sinä ihan oikeasti, että tuom miespuolisen mustamaalaavan mielikuvituspellen kirjoitukset menee jollwkin sinun tutulle🤭 Täällä on muutkin höperöt heränneet näköjään.

Taasko tämä sama jatkuu.. Mene välillä ulos ja siitä vaikka suoraan hoitoon, olet todella psykoottinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taasko tämä sama jatkuu.. Mene välillä ulos ja siitä vaikka suoraan hoitoon, olet todella psykoottinen.

Tunnistelu on psykoottista, en väittänyt tuntevani ko pätevää meediota🙉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnistelu on psykoottista, en väittänyt tuntevani ko pätevää meediota🙉

*dingdong kilinkolin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      196
      15010
    2. Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans
      Kadonneet ihmiset
      138
      12878
    3. Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.

Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel
      Maailman menoa
      599
      8728
    4. Huomio ! Huomio !

HUOMIO HUOMIO HUOMIO Niina Syrjäläinen ja Taksi auto rek SNS-438 on kadoksissa. Nina ja hänen taksiautonsa katosivat Ristiinassa: ”Huoli on suuri” –
      Mikkeli
      127
      5726
    5. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      318
      5277