Eli vanha ja arvostettu Kiteeläinen black-metallibändi Darkwoods My Betrothed on pantu uudelleen kasaan ja tällä kertaa Holopainen ei ole vieraileva "Guest Star" vaan vakituinen jäsen. Tuomas pääsee siis nollaamaan melodisia hermoratoja aivoissaan ja saas nähdä onko sillä mitään vaikutusta Nightwishin tuleviin teoksiin. Joka tapauksessa nyt mennään " All The Works Of Nature Which Adorn The World " - teoksen vastakkaisella alueella. Mukana on myös Kai Hahto mutta hänelle tämäntapainen meno on tuttua jo ennestään. https://www.youtube.com/watch?v=fMWh_pdNXTM&feature=emb_title
Tuomas Holopainen palaa juurilleen
9
106
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtavaa kun saavat Kaitsun tukemana koneet käyntiin - tää on soittajille sellainen "reset the brain" - uotamma mielenkiijolla.
- Anonyymi
Todistaa, ettei Holopainen oo vielä vanha. :)
- Anonyymi
Kun bändin laulaja on äitiyslomalla ja bändi telakalla, on kai järkevää keksiä jotain tekemistä.
- Anonyymi
Bändin laulaja ei ole ollut äitiyslomalla muutamaan vuoteen. Aika rientää nopeasti :D
- Anonyymi
Nightwish on lopetettu. Ei muusaa, ei biisejä Tuomakselta. Se siitä.
- Anonyymi
Trolli on kovin vaisu poika, voi voi...
- Anonyymi
Turusen suku vieläkin katkerana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turusen suku vieläkin katkerana.
Olihan karmea esitys Turusen Raskasta Joulua esitys, jonka erehdyin katsomaan, voi Jessus;/
- Anonyymi
Minkähänlaista black metallia on tulossa? Old school blackkistä vai jotakin sinnepäin? Old school bläkkikseen ei kuulu kliiniset triggeri rummut joten toivottavati tässä ei olla hiomassa rumpuja liian kliinisiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279