Hitaasti, silmiin katsoen. Loppua kohden kiihdyttäen. Samaan tahtiin huohottaen. Aktin jälkeen kainaloosi käpertyen. Baby ❤️
Anna mulle sitä hyvää.
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
YÄK!
- Anonyymi
Ihanaa ☺️
- Anonyymi
Hänen kanssaan kyllä vaan ei kenenkään muun.
- Anonyymi
No hänen hänen, tietenkin. Kaikilla meillä täällä on se kuuluisa HÄN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hänen hänen, tietenkin. Kaikilla meillä täällä on se kuuluisa HÄN.
Ludem lopeta toi sekoiliu muitten kanssa ja keskity lapsiin ja hoida niitä ja lopeta toi huoraaminen edes ajatuksesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ludem lopeta toi sekoiliu muitten kanssa ja keskity lapsiin ja hoida niitä ja lopeta toi huoraaminen edes ajatuksesta
En tiedä sun ludetouhuistas hölkäsen pöläystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas niin mä keskityn lapsiin. Sinua ajattelin ja kuinka haluan sitä sun kanssa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas niin mä keskityn lapsiin. Sinua ajattelin ja kuinka haluan sitä sun kanssa...
Älkää tulko minun aloitukseen sekoilemaan kiitos.
- Anonyymi
Kaunista ❤️
- Anonyymi
Sitä se on, kun kaksi ihmistä sulautuu toisiinsa ja muu maailma kaikkoaa 🔥
- Anonyymi
Ihanaa :)
- Anonyymi
Tajunnanräjäyttävää.
- Anonyymi
Hei, mä käyn jo ihan kuumana, voit lopettaa tuon härnäämisen.
- Anonyymi
Jatkan tätä niin kauan että antaudut. Kohta laitetaan kutosta silmään 😉
- Anonyymi
Mut, mut... Tämä on vain hetken hupia.
Itse odotan paljon muuta ihmissuhteelta.
Syvällisyyttä ja useita ulottuvuuksia, joiden tulee ensin avautua.
Enkä edes heti mihinkään juttuun seksin vuoksi hyppäisi.- Anonyymi
Samoin ajatuksin eräs nainen täällä. En edes pidä sanasta akti, se kuvaa jotakin määrittelemätöntä suoritusta, toimintaa.
Rakastelua sen olla pitää. - Anonyymi
Aloituksessa on kyse paljon muustakin kuin seksistä. Siinä on kyse kahden ihmisen synkronoitumisesta yhdeksi, sielujen yhteenkuuluvuudesta, kasvavasta välittämisestä ja toisen luo kaipuusta.. Naiselta miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin ajatuksin eräs nainen täällä. En edes pidä sanasta akti, se kuvaa jotakin määrittelemätöntä suoritusta, toimintaa.
Rakastelua sen olla pitää.Aloitus ei olekaan sinulle, voit ohittaa 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksessa on kyse paljon muustakin kuin seksistä. Siinä on kyse kahden ihmisen synkronoitumisesta yhdeksi, sielujen yhteenkuuluvuudesta, kasvavasta välittämisestä ja toisen luo kaipuusta.. Naiselta miehelle.
Ok. Ymmärsin kyllä että se on naiselta miehelle. Jokainen kuvaa asioita omalla tyylillään, mutta tuo mitä juuri kauniisti kuvasit ei oikein välittynyt aloituksestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Ymmärsin kyllä että se on naiselta miehelle. Jokainen kuvaa asioita omalla tyylillään, mutta tuo mitä juuri kauniisti kuvasit ei oikein välittynyt aloituksestasi.
Kokonaisuus on jotain paljon enemmän, aloitus on tarkoituksella vähän eroottissävytteinen 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokonaisuus on jotain paljon enemmän, aloitus on tarkoituksella vähän eroottissävytteinen 😊
Ok ☺
- Anonyymi
Mutta mitäpä tuo minuun kuuluu. Miessukupuolen aivot vain tuntuu olevan haarovälissä.
Jatkakaa ihan rauhassa, mä lähden lenkille nyt ❄️☃️ - Anonyymi
Paljastuit. Löysin sun yt kanavan
https://www.youtube.com/watch?v=eCezgF5JWr0- Anonyymi
Wow. Tajunnanräjäyttävästä puheenollen 😂 Ei kylläkään minun kanavani, valitettavasti 🤣
- Anonyymi
Sitä hyvää 🍑
- Anonyymi
Jees.
- Anonyymi
Minekii haluan!!!!
- Anonyymi
Jos haluaa saada on pakko antaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822