Anna mulle sitä hyvää.

Anonyymi

Hitaasti, silmiin katsoen. Loppua kohden kiihdyttäen. Samaan tahtiin huohottaen. Aktin jälkeen kainaloosi käpertyen. Baby ❤️

30

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      YÄK!

      • Anonyymi

        Ihanaa ☺️


    • Anonyymi

      Hänen kanssaan kyllä vaan ei kenenkään muun.

      • Anonyymi

        No hänen hänen, tietenkin. Kaikilla meillä täällä on se kuuluisa HÄN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hänen hänen, tietenkin. Kaikilla meillä täällä on se kuuluisa HÄN.

        Ludem lopeta toi sekoiliu muitten kanssa ja keskity lapsiin ja hoida niitä ja lopeta toi huoraaminen edes ajatuksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ludem lopeta toi sekoiliu muitten kanssa ja keskity lapsiin ja hoida niitä ja lopeta toi huoraaminen edes ajatuksesta

        En tiedä sun ludetouhuistas hölkäsen pöläystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ludem lopeta toi sekoiliu muitten kanssa ja keskity lapsiin ja hoida niitä ja lopeta toi huoraaminen edes ajatuksesta

        Rakas niin mä keskityn lapsiin. Sinua ajattelin ja kuinka haluan sitä sun kanssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas niin mä keskityn lapsiin. Sinua ajattelin ja kuinka haluan sitä sun kanssa...

        Älkää tulko minun aloitukseen sekoilemaan kiitos.


      • sama!


      • eripariaolevat kirjoitti:

        sama!

        nyt meni väätään tämä kommentointi. =(


    • Anonyymi

      Kaunista ❤️

      • Anonyymi

        Sitä se on, kun kaksi ihmistä sulautuu toisiinsa ja muu maailma kaikkoaa 🔥


    • Anonyymi

      Ihanaa :)

      • Anonyymi

        Tajunnanräjäyttävää.


    • Anonyymi

      Hei, mä käyn jo ihan kuumana, voit lopettaa tuon härnäämisen.

      • Anonyymi

        Jatkan tätä niin kauan että antaudut. Kohta laitetaan kutosta silmään 😉


    • Anonyymi

      Mut, mut... Tämä on vain hetken hupia.
      Itse odotan paljon muuta ihmissuhteelta.
      Syvällisyyttä ja useita ulottuvuuksia, joiden tulee ensin avautua.
      Enkä edes heti mihinkään juttuun seksin vuoksi hyppäisi.

      • Anonyymi

        Samoin ajatuksin eräs nainen täällä. En edes pidä sanasta akti, se kuvaa jotakin määrittelemätöntä suoritusta, toimintaa.
        Rakastelua sen olla pitää.


      • Anonyymi

        Aloituksessa on kyse paljon muustakin kuin seksistä. Siinä on kyse kahden ihmisen synkronoitumisesta yhdeksi, sielujen yhteenkuuluvuudesta, kasvavasta välittämisestä ja toisen luo kaipuusta.. Naiselta miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ajatuksin eräs nainen täällä. En edes pidä sanasta akti, se kuvaa jotakin määrittelemätöntä suoritusta, toimintaa.
        Rakastelua sen olla pitää.

        Aloitus ei olekaan sinulle, voit ohittaa 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa on kyse paljon muustakin kuin seksistä. Siinä on kyse kahden ihmisen synkronoitumisesta yhdeksi, sielujen yhteenkuuluvuudesta, kasvavasta välittämisestä ja toisen luo kaipuusta.. Naiselta miehelle.

        Ok. Ymmärsin kyllä että se on naiselta miehelle. Jokainen kuvaa asioita omalla tyylillään, mutta tuo mitä juuri kauniisti kuvasit ei oikein välittynyt aloituksestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Ymmärsin kyllä että se on naiselta miehelle. Jokainen kuvaa asioita omalla tyylillään, mutta tuo mitä juuri kauniisti kuvasit ei oikein välittynyt aloituksestasi.

        Kokonaisuus on jotain paljon enemmän, aloitus on tarkoituksella vähän eroottissävytteinen 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokonaisuus on jotain paljon enemmän, aloitus on tarkoituksella vähän eroottissävytteinen 😊

        Ok ☺


    • Anonyymi

      Mutta mitäpä tuo minuun kuuluu. Miessukupuolen aivot vain tuntuu olevan haarovälissä.

      Jatkakaa ihan rauhassa, mä lähden lenkille nyt ❄️☃️

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Wow. Tajunnanräjäyttävästä puheenollen 😂 Ei kylläkään minun kanavani, valitettavasti 🤣


    • Anonyymi

      Sitä hyvää 🍑

      • Anonyymi

        Jees.


    • Anonyymi

      Minekii haluan!!!!

      • Anonyymi

        Jos haluaa saada on pakko antaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe