Anna mulle sitä hyvää.

Hitaasti, silmiin katsoen. Loppua kohden kiihdyttäen. Samaan tahtiin huohottaen. Aktin jälkeen kainaloosi käpertyen. Baby ❤️
3071
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 30

Vanhimmat

YÄK!

Äänestä
  • Ihanaa ☺️

Äänestä

Hänen kanssaan kyllä vaan ei kenenkään muun.

Äänestä
  • No hänen hänen, tietenkin. Kaikilla meillä täällä on se kuuluisa HÄN.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

No hänen hänen, tietenkin. Kaikilla meillä täällä on se kuuluisa HÄN.

Ludem lopeta toi sekoiliu muitten kanssa ja keskity lapsiin ja hoida niitä ja lopeta toi huoraaminen edes ajatuksesta

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ludem lopeta toi sekoiliu muitten kanssa ja keskity lapsiin ja hoida niitä ja lopeta toi huoraaminen edes ajatuksesta

En tiedä sun ludetouhuistas hölkäsen pöläystä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Rakas niin mä keskityn lapsiin. Sinua ajattelin ja kuinka haluan sitä sun kanssa...

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Rakas niin mä keskityn lapsiin. Sinua ajattelin ja kuinka haluan sitä sun kanssa...

Älkää tulko minun aloitukseen sekoilemaan kiitos.

Äänestä

• sama!

Äänestä

• eripariaolevat kirjoitti:

sama!

nyt meni väätään tämä kommentointi. =(

Äänestä

Kaunista ❤️

Äänestä
  • Sitä se on, kun kaksi ihmistä sulautuu toisiinsa ja muu maailma kaikkoaa 🔥

Äänestä

Ihanaa :)

Äänestä
  • Tajunnanräjäyttävää.

Äänestä

Hei, mä käyn jo ihan kuumana, voit lopettaa tuon härnäämisen.

Äänestä
  • Jatkan tätä niin kauan että antaudut. Kohta laitetaan kutosta silmään 😉

Äänestä

Mut, mut... Tämä on vain hetken hupia.
Itse odotan paljon muuta ihmissuhteelta.
Syvällisyyttä ja useita ulottuvuuksia, joiden tulee ensin avautua.
Enkä edes heti mihinkään juttuun seksin vuoksi hyppäisi.

Äänestä
  • Samoin ajatuksin eräs nainen täällä. En edes pidä sanasta akti, se kuvaa jotakin määrittelemätöntä suoritusta, toimintaa.
    Rakastelua sen olla pitää.

Äänestä

• Aloituksessa on kyse paljon muustakin kuin seksistä. Siinä on kyse kahden ihmisen synkronoitumisesta yhdeksi, sielujen yhteenkuuluvuudesta, kasvavasta välittämisestä ja toisen luo kaipuusta.. Naiselta miehelle.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Samoin ajatuksin eräs nainen täällä. En edes pidä sanasta akti, se kuvaa jotakin määrittelemätöntä suoritusta, toimintaa.
    Rakastelua sen olla pitää.

Aloitus ei olekaan sinulle, voit ohittaa 😉

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessa on kyse paljon muustakin kuin seksistä. Siinä on kyse kahden ihmisen synkronoitumisesta yhdeksi, sielujen yhteenkuuluvuudesta, kasvavasta välittämisestä ja toisen luo kaipuusta.. Naiselta miehelle.

Ok. Ymmärsin kyllä että se on naiselta miehelle. Jokainen kuvaa asioita omalla tyylillään, mutta tuo mitä juuri kauniisti kuvasit ei oikein välittynyt aloituksestasi.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ok. Ymmärsin kyllä että se on naiselta miehelle. Jokainen kuvaa asioita omalla tyylillään, mutta tuo mitä juuri kauniisti kuvasit ei oikein välittynyt aloituksestasi.

Kokonaisuus on jotain paljon enemmän, aloitus on tarkoituksella vähän eroottissävytteinen 😊

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kokonaisuus on jotain paljon enemmän, aloitus on tarkoituksella vähän eroottissävytteinen 😊

Ok ☺

Äänestä

Mutta mitäpä tuo minuun kuuluu. Miessukupuolen aivot vain tuntuu olevan haarovälissä.

Jatkakaa ihan rauhassa, mä lähden lenkille nyt ❄️☃️

Äänestä
  • Wow. Tajunnanräjäyttävästä puheenollen 😂 Ei kylläkään minun kanavani, valitettavasti 🤣

Äänestä

Sitä hyvää 🍑

Äänestä
  • Jees.

Äänestä

Minekii haluan!!!!

Äänestä
  • Jos haluaa saada on pakko antaa..

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Hitaasti, silmiin katsoen. Loppua kohden kiihdyttäen. Samaan tahtiin huohottaen. Aktin jälkeen kainaloosi käpertyen. Baby ❤️

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu