Anna mulle sitä hyvää.

Anonyymi

Hitaasti, silmiin katsoen. Loppua kohden kiihdyttäen. Samaan tahtiin huohottaen. Aktin jälkeen kainaloosi käpertyen. Baby ❤️

30

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      YÄK!

      • Anonyymi

        Ihanaa ☺️


    • Anonyymi

      Hänen kanssaan kyllä vaan ei kenenkään muun.

      • Anonyymi

        No hänen hänen, tietenkin. Kaikilla meillä täällä on se kuuluisa HÄN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hänen hänen, tietenkin. Kaikilla meillä täällä on se kuuluisa HÄN.

        Ludem lopeta toi sekoiliu muitten kanssa ja keskity lapsiin ja hoida niitä ja lopeta toi huoraaminen edes ajatuksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ludem lopeta toi sekoiliu muitten kanssa ja keskity lapsiin ja hoida niitä ja lopeta toi huoraaminen edes ajatuksesta

        En tiedä sun ludetouhuistas hölkäsen pöläystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ludem lopeta toi sekoiliu muitten kanssa ja keskity lapsiin ja hoida niitä ja lopeta toi huoraaminen edes ajatuksesta

        Rakas niin mä keskityn lapsiin. Sinua ajattelin ja kuinka haluan sitä sun kanssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas niin mä keskityn lapsiin. Sinua ajattelin ja kuinka haluan sitä sun kanssa...

        Älkää tulko minun aloitukseen sekoilemaan kiitos.


      • sama!


      • eripariaolevat kirjoitti:

        sama!

        nyt meni väätään tämä kommentointi. =(


    • Anonyymi

      Kaunista ❤️

      • Anonyymi

        Sitä se on, kun kaksi ihmistä sulautuu toisiinsa ja muu maailma kaikkoaa 🔥


    • Anonyymi

      Ihanaa :)

      • Anonyymi

        Tajunnanräjäyttävää.


    • Anonyymi

      Hei, mä käyn jo ihan kuumana, voit lopettaa tuon härnäämisen.

      • Anonyymi

        Jatkan tätä niin kauan että antaudut. Kohta laitetaan kutosta silmään 😉


    • Anonyymi

      Mut, mut... Tämä on vain hetken hupia.
      Itse odotan paljon muuta ihmissuhteelta.
      Syvällisyyttä ja useita ulottuvuuksia, joiden tulee ensin avautua.
      Enkä edes heti mihinkään juttuun seksin vuoksi hyppäisi.

      • Anonyymi

        Samoin ajatuksin eräs nainen täällä. En edes pidä sanasta akti, se kuvaa jotakin määrittelemätöntä suoritusta, toimintaa.
        Rakastelua sen olla pitää.


      • Anonyymi

        Aloituksessa on kyse paljon muustakin kuin seksistä. Siinä on kyse kahden ihmisen synkronoitumisesta yhdeksi, sielujen yhteenkuuluvuudesta, kasvavasta välittämisestä ja toisen luo kaipuusta.. Naiselta miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ajatuksin eräs nainen täällä. En edes pidä sanasta akti, se kuvaa jotakin määrittelemätöntä suoritusta, toimintaa.
        Rakastelua sen olla pitää.

        Aloitus ei olekaan sinulle, voit ohittaa 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa on kyse paljon muustakin kuin seksistä. Siinä on kyse kahden ihmisen synkronoitumisesta yhdeksi, sielujen yhteenkuuluvuudesta, kasvavasta välittämisestä ja toisen luo kaipuusta.. Naiselta miehelle.

        Ok. Ymmärsin kyllä että se on naiselta miehelle. Jokainen kuvaa asioita omalla tyylillään, mutta tuo mitä juuri kauniisti kuvasit ei oikein välittynyt aloituksestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Ymmärsin kyllä että se on naiselta miehelle. Jokainen kuvaa asioita omalla tyylillään, mutta tuo mitä juuri kauniisti kuvasit ei oikein välittynyt aloituksestasi.

        Kokonaisuus on jotain paljon enemmän, aloitus on tarkoituksella vähän eroottissävytteinen 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokonaisuus on jotain paljon enemmän, aloitus on tarkoituksella vähän eroottissävytteinen 😊

        Ok ☺


    • Anonyymi

      Mutta mitäpä tuo minuun kuuluu. Miessukupuolen aivot vain tuntuu olevan haarovälissä.

      Jatkakaa ihan rauhassa, mä lähden lenkille nyt ❄️☃️

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Wow. Tajunnanräjäyttävästä puheenollen 😂 Ei kylläkään minun kanavani, valitettavasti 🤣


    • Anonyymi

      Sitä hyvää 🍑

      • Anonyymi

        Jees.


    • Anonyymi

      Minekii haluan!!!!

      • Anonyymi

        Jos haluaa saada on pakko antaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe