Matkalla luolaan

Ku 2008 äitee sai vakkuutus rahat ja vei minut ja veljeni kaisa-raimon taimaahan niin käytii myös rapilla. Siellä tapasin ekaa kertaa aimon. Kun ilmainen rakkaus oli jo puhjennut niin mentiin luolaan ja löyvettii sieltä älyttömästi lildoja. Minä otin yheksän ja Aimo 11. Sen mikä reppuu mahtu.
https://www.iltalehti.fi/thaimaaextra/a/557ce984-5b7c-49cb-8e77-300c2a5ee70b

8

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tikkui nybittiin vielä seuraavana jussina kannikasta.. resupetterit

    • Anonyymi

      Maailmanlaajuisesti on ollut havaittavissa liikehdintää ääriryhmissä toisten rakennellen maailmanlopun bunkkereita kun jotkut rakennellen buudeli aitauksia.
      Ahdistuneisuuden johdosta rauhoittavien lääkkeiden myyntitilastot hipoo huippuaan.
      Heikoimmassa asemassa olevat henkilöt ovat turvautuneet internettiin saadakseen helpotusta umpikujassa olevaan elämäänsä ja Junttilassa se vahvimmin ilmenee tällä matkailupalstamatkailuun erikoistuneella Pattayan matkailipalstalla seuraavasti:

      "Minulla on jo laatu HD kuva kuksasta päivän lehdellä täällä Thaimaassa.!!
      Aijaan sen HETI kun NEITINI joka ajattelee minua 24/7 kastini ehdot täyttyvä ollen.
      Napautamme kohta kaikki täällä Thaimaassa peukalon nivelellä Neidin varpaaseen joita on vain yksi niin että PanDa ki ki kilahtaa KHII JAII .!!
      Lähtenkin tästä säätelemään S Mersuni potato venttiileitä, moips".

      Kyseisen kirjoituksen kirjoittanut henkilö tuolla tavallaan saa helpotusta hetkeksi ja kun taasen paha olo yllättää minuutin päästä, niin hänellä on jo muuta kerrottavaa avunhuutonaan anonyyminä puskastaan.

      • Anonyymi

        Jos vain Niuvan suljetulla saisi kiljupöntön korkin kiinni ja ovi narahtaisi, niin tuonne heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vain Niuvan suljetulla saisi kiljupöntön korkin kiinni ja ovi narahtaisi, niin tuonne heti.

        Pam pam Senssun taikakaulin
        Kun kerran heilahtaa
        Pam pam Senssun taikakaulin
        Se oitis tehoaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pam pam Senssun taikakaulin
        Kun kerran heilahtaa
        Pam pam Senssun taikakaulin
        Se oitis tehoaa

        luolassa ollaan

        Helsingin matkailun tuska jatkuu muuta maata pahempana: ”Tilanne on katastrofaalinen”
        Kansainvälisten turistien puuttumista ei voida mitenkään paikata kotimaan matkailulla, sanoo Helsingin kaupungin markkinointiyhtiön toimitusjohtaja.


        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007710408.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        luolassa ollaan

        Helsingin matkailun tuska jatkuu muuta maata pahempana: ”Tilanne on katastrofaalinen”
        Kansainvälisten turistien puuttumista ei voida mitenkään paikata kotimaan matkailulla, sanoo Helsingin kaupungin markkinointiyhtiön toimitusjohtaja.


        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007710408.html

        Samaa mieltä kanssasi kaikista asioista tasapuolisesti.

        https://youtu.be/MqPM-w15r-s


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        luolassa ollaan

        Helsingin matkailun tuska jatkuu muuta maata pahempana: ”Tilanne on katastrofaalinen”
        Kansainvälisten turistien puuttumista ei voida mitenkään paikata kotimaan matkailulla, sanoo Helsingin kaupungin markkinointiyhtiön toimitusjohtaja.


        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007710408.html

        Kiitän mielenkiintoisesta uutisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi kaikista asioista tasapuolisesti.

        https://youtu.be/MqPM-w15r-s

        Kiitän kunnon pärinöistä! Hienoja laatupyöriä. Kylläkään en tuttuja videolta ponkannut... täytyiskin varmaan ettiä video ja kuvia .....kotikirjahyllystä.... erään tutun.... amerikkalaisen Chiang Main Ladyn erittäin näyttävästä laatupyörästä... ja aijata tänne.... vaikka kuvat eivät muistaakseni kovin laadukkaita olekaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe