Sähköpostini lakkasi toimimasta?

Anonyymi

Minulla on ollut vuosia Microsoftin Hotmail- sähköposti, joka nykyään kulkee Outlook- nimellä.

Se on toiminut hyvin, kunnes pari päivää sitten tuli ongelmia. Sivu kyllä avautuu, mutta siinä se sitten onkin. Mitään postia ei enää näytetä, vaikka mainoksia on aina tullut joka päivä useita? Myöskin arkisto ja lähetetyt postit ovat tyhjiä.

Mistä voi olla kyse? Ja ennen kaikkea mitä voisi tehdä? Kannattaisiko esim. lopettaa tili ja sitten avata uusi eri salasanalla? Voikohan käyttää samaa sp- osoitetta kuitenkin? Olisi suuri vaiva vaihtaa sp- osoite kaikkiin palveluihin.

Olen kiitollinen, jos joku asiantunteva pystyisi auttamaan?

3

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Poista selaustiedot ja kokeile uudestaan.

• Anonyymi

Katsoin ohjeita sivustolta ja tein sen mukaisesti. Eli kirjauduin pois tililtä, poistin selaustiedot ja kirjauduin takaisin. Se ei kuitenkaan auttanut.

Huomasin erikoisen seikan. Minulla on sp- tili Ipadin suosikkisivustossa. Jostain syystä sp- sivulla se näyttää, että en olisi laittanut sitä suosikiksi. Kuitenkin se on suosikkina ja avautuu sen kautta?

Toisaalta sp-tili ei toimi myöskään puhelimessani, jossa on android- järjestelmä. Olisiko parempi vaihtaa googlen sp- postiin, koska käytän sen hakukonettakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoin ohjeita sivustolta ja tein sen mukaisesti. Eli kirjauduin pois tililtä, poistin selaustiedot ja kirjauduin takaisin. Se ei kuitenkaan auttanut.

Huomasin erikoisen seikan. Minulla on sp- tili Ipadin suosikkisivustossa. Jostain syystä sp- sivulla se näyttää, että en olisi laittanut sitä suosikiksi. Kuitenkin se on suosikkina ja avautuu sen kautta?

Toisaalta sp-tili ei toimi myöskään puhelimessani, jossa on android- järjestelmä. Olisiko parempi vaihtaa googlen sp- postiin, koska käytän sen hakukonettakin?

Gmail on yleisesti ottaen parempi. Toimii vakaasti vuodesta toiseen eikä viestit katoile.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6329
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      53
      4522
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      76
      4277
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4091
    5. 56
      3327
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3068
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2737
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      35
      2376
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2181
    10. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46