Rakastan rakastan rakastan sinua.
Rakas rakas rakas.
Järki palaa pian päähäni, Kiitos.
14
198
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt kirjoitat asiaa. Vihdoinkin.
- Anonyymi
Mäkin sua
- Anonyymi
Usein se järki palaa päähän loppuseltaan. Ehkä pätkittäin, mutta palaa kuitenkin.
Ttsempit aloittajalle.
Voikaa hyvin palstaväki ja hyvää tulevaa vuotta kaikille tasapuolisesti 😘- Anonyymi
Hei unohtu ”nimim. ”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei unohtu ”nimim. ”
Kappas kepposta. Ei nimimetkeillä niin väliä 😊
- Anonyymi
Mee too sua.
- Anonyymi
Eiks teillä vastaajat oo ketään semmosta jonka tunnette ja jota rakastaa, aika pöljää sanoo tuntemattomalle noin että rakastaa.
- Anonyymi
Vastasithan sinäkin. Kyllä ne vastaajat sen tietää. Vastaavat silti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasithan sinäkin. Kyllä ne vastaajat sen tietää. Vastaavat silti.
Se ei hei kertonut r a k a s t a v a n s a tuntematonta. Se vaan kommentoi tilannetta. Kaksi eri asiaa. Eikä ne kaikki sitä tiedä.
- Anonyymi
Myöhäistä.
- Anonyymi
Oletatko kenenkään tanssivan omien päähänpistojesi mukaan ?? Toivottavasti et.
- Anonyymi
Sittenkö rakkaus loppuu kun järki palaa vai kuinka.
- Anonyymi
Ei se niin vain lopu, kuten huomaat. -sivusta-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se niin vain lopu, kuten huomaat. -sivusta-
Sivusta ei voi tietää muiden asioita, kysymys esitettiin aloittajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio498237Miksei työ kelpaa suomalaisille?
Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia4825562Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin964371Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma1624364Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta
"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis1752770