Nooo nyt ainaski tiedät

Anonyymi

vaikket mua haluakaan 😢😢😢😢💔

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikka kyllähän tuon tiesit muutenkin mut...

    • Anonyymi

      Tuskin sinunkaan tapauksessa honey, on siitä koska ja milloin joku on jotakin (saanut) tietää, vaan kuinka kauan jaksat tuollaista pyörimistä "sen" ympärillä.

    • Anonyymi

      Tietysti haluan sut, mistä moinen ajatus tuli että ei halua?

      • Anonyymi

        Koska hän sanoi mulle hyvästit!! :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hän sanoi mulle hyvästit!! :(

        Milloin sanoi hyvästit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin sanoi hyvästit?

        Ja miksi sanoi hyvästit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin sanoi hyvästit?

        Tuossa joulun aikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa joulun aikaan

        Et ole mitenkään osoittanut olevasi kiinnostunut. Mitä siinä muutakaan voi tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole mitenkään osoittanut olevasi kiinnostunut. Mitä siinä muutakaan voi tehdä.

        Tuo nyt ei kyllä pidä paikkaansa.


    • Anonyymi

      Tiedät mitä? Et tiiä mitään, jos tuommosta väität.

    • Anonyymi

      Noooh :)

    • Anonyymi

      Mitä mun pitäis tietää ? ootko Nainen ?

      • Anonyymi

        Oon kyllä


    • Anonyymi

      Kannattaa tiedostaa tasonsa eikä yrittää mahdottomuuksia...

      • Anonyymi

        Kukahan säkin olet noin sanomaan!!


      • Anonyymi

        Menes nyt jo itseesi ja mieti vähän mitä näppikseltäs päästelet.


      • Anonyymi

        No nyt äiti hermostuu, noin ei sanota! Tuuppa tänne pohijosen suuntaan niin pyöritellään sinut tervassa ja höyhenissä ja laitetaan nurkkaan häpeämään


      • Anonyymi

        Ja isä hermostuu myös, TAIVAAN ISÄ varsinkin!!!! Niin. -sivustavaan-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan säkin olet noin sanomaan!!

        Tiedän vain sen verran että Naiseen ei kovin monella taso riitä. Itse olen alinta kastia, mutta voihan sitä silti havaintoja tehdä. Tällä palstalla kirjoittavilla on yleisesti alhainen taso, koska tänne ajautuvat vain ne joilla ei muuten ole mahkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän vain sen verran että Naiseen ei kovin monella taso riitä. Itse olen alinta kastia, mutta voihan sitä silti havaintoja tehdä. Tällä palstalla kirjoittavilla on yleisesti alhainen taso, koska tänne ajautuvat vain ne joilla ei muuten ole mahkuja.

        Suomessa ei ole kastijakoa. Ja jokaiselle on varmasti jossain joku, kunhan osaa etsiä oikeista paikoista. Inhoan nykyistä ulkonäkö- ja varakkuuskeskeistä ajattelua. Jos minulla olisi aikakone, heittäisin teidät kaikki hippikaudelle. Siellä saisitte mietiskellä ihmistasojanne ja kastejanne.

        Katsokaa lisää hömppätositeeveeroskaa, estää hyvin kehittymisen sivistyneeksi ja empaattiseksi ihmiseksi

        Äiti, edelleen vihainen *tilaa tervatynnyrin valmiiksi tullinreunalle*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei ole kastijakoa. Ja jokaiselle on varmasti jossain joku, kunhan osaa etsiä oikeista paikoista. Inhoan nykyistä ulkonäkö- ja varakkuuskeskeistä ajattelua. Jos minulla olisi aikakone, heittäisin teidät kaikki hippikaudelle. Siellä saisitte mietiskellä ihmistasojanne ja kastejanne.

        Katsokaa lisää hömppätositeeveeroskaa, estää hyvin kehittymisen sivistyneeksi ja empaattiseksi ihmiseksi

        Äiti, edelleen vihainen *tilaa tervatynnyrin valmiiksi tullinreunalle*

        Jokaiselle on jossain joku varmasti, kunhan etsii oman tasoisensa.


    • Anonyymi

      Kyllä sä tiedät, että olisin kyllä halunnut sinua ja paljon.

    • Anonyymi

      Tiedän mitä?

      • Anonyymi

        😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 Kerro mulle miten mun pitää nyt asiallisesti reakoida kun ne kuvat on siellä ja luoja yksin tietää mitä muuta sulla on muittenkin kanssa ja sitten kun salaat missä olet etkä sä suostu soittaa mulle niin minun pitää kiltisti istuu kotona ja odottaa vielä muutaman vuoden ajan että olet saanut nussia muiden kanssa ja olet edelleen mun rakkaus sen jälkeen kun vielä muutaman vuoden pellenä minua täällä pidät että jos nyt teen poikkeuksen enkä kerro yhtään mitään mitä tunnen tai ajattelen sinusta tai meistä niin tullaanko me sitten hyvin toimeen ja olen mielestäsi normaali suomi juntti kun en reakoi yhtään mihinkään ja pysyn rauhallisesti ja iltaisin kirjoitan kuinka ihana ja arvostettava nainen olet ja kuinka paljon rakkautta meillä on jne jne nii ei mulla ole mitään tietoa kuinka pärjään suomalaisen kanssa suhteessa. Mä olen oikeasti todella pahoillani mutta ei musta ole tähän sun kanssa vaikka rakastan sua eniten koko maailmassa ja olet mulle kaikissa rakkain ja ainut jonka haluan mutta en voi sille mitään että toi monikulttuurinen suhde ei meidän tapauksessa onnistu ja sen takia palstalla ei tota aiheesta saa keskustella mutta totuus on se että värilliset ei ikinä onnistu missään suhteessa suomalaisen kanssa vaikka kuinka paljon rakastan sua ja haluan vain sinua mutta mun ja sun näkemykset ovat kuitenkin nii vasta kohta ja todella harmillista ettei palstalla saa edes keskustella asiasta monikulttuuri suhteen vaikeudet ja syyt eroihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 Kerro mulle miten mun pitää nyt asiallisesti reakoida kun ne kuvat on siellä ja luoja yksin tietää mitä muuta sulla on muittenkin kanssa ja sitten kun salaat missä olet etkä sä suostu soittaa mulle niin minun pitää kiltisti istuu kotona ja odottaa vielä muutaman vuoden ajan että olet saanut nussia muiden kanssa ja olet edelleen mun rakkaus sen jälkeen kun vielä muutaman vuoden pellenä minua täällä pidät että jos nyt teen poikkeuksen enkä kerro yhtään mitään mitä tunnen tai ajattelen sinusta tai meistä niin tullaanko me sitten hyvin toimeen ja olen mielestäsi normaali suomi juntti kun en reakoi yhtään mihinkään ja pysyn rauhallisesti ja iltaisin kirjoitan kuinka ihana ja arvostettava nainen olet ja kuinka paljon rakkautta meillä on jne jne nii ei mulla ole mitään tietoa kuinka pärjään suomalaisen kanssa suhteessa. Mä olen oikeasti todella pahoillani mutta ei musta ole tähän sun kanssa vaikka rakastan sua eniten koko maailmassa ja olet mulle kaikissa rakkain ja ainut jonka haluan mutta en voi sille mitään että toi monikulttuurinen suhde ei meidän tapauksessa onnistu ja sen takia palstalla ei tota aiheesta saa keskustella mutta totuus on se että värilliset ei ikinä onnistu missään suhteessa suomalaisen kanssa vaikka kuinka paljon rakastan sua ja haluan vain sinua mutta mun ja sun näkemykset ovat kuitenkin nii vasta kohta ja todella harmillista ettei palstalla saa edes keskustella asiasta monikulttuuri suhteen vaikeudet ja syyt eroihin

        Tässä on sitten varmaan suomen pisin lause.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on sitten varmaan suomen pisin lause.

        Ja rehellisin lause


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe