Sain perintönä yhteisalueosuuden jonne haluaisin rakentaa pienen kesämökin.
Onko se mahdollista vai tekeekö tuolla yhteisalueosuudella yhtään mitään?
Paikka itsessään olisi oikein sopiva kesämökin ja laiturin rakentamiseksi. Olen joskus lapsena yöpynyt tuolla teltassa isovanhempieni kanssa, paikka oli heille ilmeisesti kesänviettopaikka, mutta mitään rakennuksia tuolla ei ole ikinä ollut vaikka tie menee alueen keskeltä ja olisi helppo rakentaa.
Rakentaminen yhteisalueosuudelle?
5
96
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan on mahdollista, jos saat muiden osakkaiden luvan, mikä taas voi olla melko työlästä.
- Anonyymi
Milläköhän tiedolla noita arvauksiasi oikein julistat, kun ei ole tietoa edes tarkoittaako avaaja yhteisalueosuudella yhteisesti omistettua maaata jossa kaava sallii rakentamisen, vaiko kaavaan merkittyä yhteiskäyttöaluetta, yhteismetsää jossa ei ole mitään kaavaa tjsp. ?
- Anonyymi
"Onko se mahdollista vai tekeekö tuolla yhteisalueosuudella yhtään mitään?"
Onko tuo Suomi24:n ratkaistava? - Anonyymi
Kerro vähän tarkemmin mitä tarkoitat "yhteisalueosuudella"?
- Anonyymi
Monesti ihmisillä on tapana yhdestä kuulemastaan sanasta tehdä vaikka kuinka pitkälle meneviä oletuksia ja hölötellä niitä joka puolelle vaikkei edes ymmärtäisi mitä koko sana tarkoittaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984