Tervehdys kaikille.
Nyt seuraa raadollista tekstiä.
Olen 18-vuotias nuori mies, joka on kärsinyt epäterveistä seksuaalisista fantasioista jo muutaman vuoden ajan.
Minkäänlaisia seksuaalisen väkivallan kokemuksia minulla ei ole.
Olen mieleltäni terve (ei psykooseja, persoonallisuushäiriöitä, päihdeongelmia tms.) lukuunottamatta pakko-oireista häiriötä, mikä oireilee välillä hyvin vaikeasti.
Sairaissa fantasioissani esiintyy liian nuoria ihmisiä. Nämä eivät kuitenkaan esiinny edes kuukausittain eivätkä vaikuta käyttäytymiseeni millään tavalla.
Olen aina tuntenut eroottista vetovoimaa itseni ikäisiä ihmisiä kohtaan.
Jokin aika sitten kuitenkin havahduin siihen, että kuinka helvetin sairaita tällaiset fantasiat ovat edes pelkkinä fantasioina ja kuinka saatanan hullu olenkaan kun edes kuvittelen mielessäni sellaista paskaa.
Nyt se on loppu. Menen hoitoon, itseni sekä toisten ihmisten vuoksi.
Varaan ajan aiheeseen perehtyneelle terapeutille ja aloitan SSRI-lääkityksen jolla libidoni saadaan sammumaan (toivon että lopullisesti).
Jos tämä ei auta niin hankin lähetteen oikeuspsykiatriselle poliklinikalle jossa he saavat kastroida minut kemiallisesti esimerkiksi testosteronia alentavalla lääkkeellä.
Kyllä, olen täysin vakavissani ja täysin selvinpäin, jos joku jäi sitä miettimään.
Ei mulla muuta. Oikein rauhallista loppuvuotta ja kaikkea hyvää vuodelle 2021!
Sairas seksuaalisuus
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olitko tosissasi? Onhan tietysti hyvä käydä asiasta juttelemassa, jos mieltä painaa. Asiantuntija osaa varmasti sanoa, mikä on normaalia ja mikä ei. Rajunpuoleisesti kuitenkin tunnut reagoivan, kun haaveilet tulevasi kastroiduksi. Eli aihetta keskusteluun todellakin on.
- Anonyymi
Muka taitavasti kirjoitettu viesti. Sanoisin, että ap:lla on sekä mielenterveydellisiä, että tautiopillisiaa sairauksia.
Aloitus kuuluu toistaiseksi katkeamattomaan trololoo-sarjaan. Valitettavasti.
- Anonyymi
Käy ottamassa koronapiikki, se on ratkaisu kaikkeen: https://mvlehti.net/2020/12/28/suorassa-tv-haastattelussa-pyortynyt-sairaanhoitaja-kuoli-covid-rokotteen-saatuaan-video/ Sukulaiseni kuoli sikapiikkiin, toinen tuttu sai avun sairaalasta ja säilyi hengissä. Molemmat olivat noin 50 -vuotiaita terveydenhoitajia.
- Anonyymi
aloittaja on 18 ja tuntee vetoa saman ikäisiin. Eikö se ole ihan normaalia että täysi-ikäinen tuntee vetoa toiseen aikuiseen.Ei se väärin ole.
- Anonyymi
Kirjoitustyyli paljastaa. Miksi usein olet ap, alle murrosiän? Joose Stalinin vyöhykkeeltä ei lähdetty evakkomääräyksen takia liikkeelle. Patologista tuo satuilusi.
- Anonyymi
Miehet tuntevat vetoa keskimäärin usein vähän itseään nuorempiin ja osin siksi suurin osa lapsen seksuaalisen hyväksikäytön tuomioista annetaan nuorille miehille, jotka harrastavat seksiä teinityttöjen kanssa tai lakiteknisesti käyttävät heitä seksuaaliseti hyväkseen. Ei ole rikos eikä sairaus tuntea vetoa heitä kohtaan, mutta heidän kanssaan seksin harrastaminen on rikos. Lain tarkoitus on suojella lasten kehitystä. Vaikka seksi lähes omanikäisen kanssa sinänsä ei aina traumaattinen kokemus olisikaan, niin siinä on korostunut riski hyväksikäyttöön. Täysin oman ikäisissä on aina turvallista pysytellä, eikä se ole syy kastraatioon.
- Anonyymi
Ketjun avaaja ei voi olla 18vuotias koska hänen vanhempansa joutuivat evakkoon Karjalan Kannakselta, sotatoimien takia. Toinen viite; hänen poikansa on jo yli 50v.
Se miksi kiinnitän huomiota kirjoittajan aikaisempiin viesteihin on siinä, että häntä toistuvasti vuodesta toiseen kiinnostaa tyttöjen alapään asiat.
Sanoo olevansa murrosikäinen tyttö. Aikuisena naisena esiintyminen edustaa mielestäni hänen suurta hormonaalista muutosprosessia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjun avaaja ei voi olla 18vuotias koska hänen vanhempansa joutuivat evakkoon Karjalan Kannakselta, sotatoimien takia. Toinen viite; hänen poikansa on jo yli 50v.
Se miksi kiinnitän huomiota kirjoittajan aikaisempiin viesteihin on siinä, että häntä toistuvasti vuodesta toiseen kiinnostaa tyttöjen alapään asiat.
Sanoo olevansa murrosikäinen tyttö. Aikuisena naisena esiintyminen edustaa mielestäni hänen suurta hormonaalista muutosprosessia.Viesti Anonyymi Tänään 20:04 on outo eikä kuulu juttuun ollenkaan.
Aloittaja, et taida tietää miten pöllöjä asioita ihmisten päässä liikkuu. Minun ainakin, mutta koska ovat vain ajatuksia eikä ole toteuttamisentarvetta, en ole huolestunut. Olen keskustellut yhden henkilön kanssa tuntemistamme fantasioista, ihan hulluja, päällepäin olemme tavallisia. En kehtaa avata omiani tähän, mutta rauhallisesti totean että kuuluvat elämään, eivätkä ole vaarallisia. Minusta sinun kannattaisi rauhoittua. Keskustelu luotettavan ihmisen tai ammatti-ihmisen kanssa auttaa usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374