Etsitään luovuttajaa

Hei! :)

Olen päälle kolmekymppinen töissäkäyvä naisiinpäin oleva nainen ja hankkimassa yksin lasta ns. "muumimukimenetelmällä" ja etsin luovuttajaa.

Ajatuksena minulla on, että nähtäisiin ja tutustuttaisiin hieman ensin. Jos molemmilla on hyvä fiilis, niin sitten vasta muumimukeilemaan.
Toiveena olisi löytää mies, jonka kanssa voisi yrittää koti-inseminaatiota useaan kertaan, jos heti ensimmäisellä ei tärppää.
Lapsi ei tulisi olemaan isäänsä yhteyksissä eikä näin ollen "isyysvelvotteita" ole.

Toivoisin, että lapsi muistuttaisi minua ja sukulaisiaan, joten luovuttajan olisi hyvä täyttää ainakin osa seuraavista:
- ruskeat silmät
- tummahkot/tummat ripset
- keski- tai tummanruskeat tai punertavat hiukset
- pisamia
- helposti ruskettuva iho (ei siis tummaihoinen vaan "tavallisen vaalea", joka ottaa väriä helposti)
- kyömynenä (vastakohtana pottu- tai hyppyrinenälle)

Tärkeää on myös, että luovuttaja on perusterve eikä hänellä ole allergioita (lapsi tulee koiraperheeseen) tai kroonisia sairauksia eikä lähisuvussa ole vaarallisia sairauksia.

PK-seutu

Laittakaahan luovuttajaehdokkaat viestiä, jos kolahti :) <3

5

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

hei olisin valmis luovuttamaan minulla on terveitä lapsia useampi

• Voi hyvä jumala.. Sano mulle, et noi kriteerit oli läppä:D
      Ihmiset ilmeisesti kuvittelee, et ne saa kloonattua itsensä ja lapsen kautta itselleen uuden elämän. Vielä jos keksit sielusi siirtää lapseen jollain konstilla.....Ei se ihan niin mene.

• Anonyymi

Sulla vasta kriteerit onki...

• Hei. Olisin halukas auttamaan sinua.

• Anonyymi

Moi, minä haluan tietää miten voin auttaa jos sinä tarvitset vielä, olen mies 35v, ruskea silmät, musta hiukset, ei allergiat, ei sairas, ruhkea iho (ei tumma). Jos sinä kiinnostunut voit laittaa sähköpostia [email protected].

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      8
      2494
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      76
      2338
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1314
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      113
      1144
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      72
      1108
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      235
      1004
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      929
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      11
      874
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      799
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      54
      796
    Aihe