Etsitään luovuttajaa

Hei! :)

Olen päälle kolmekymppinen töissäkäyvä naisiinpäin oleva nainen ja hankkimassa yksin lasta ns. "muumimukimenetelmällä" ja etsin luovuttajaa.

Ajatuksena minulla on, että nähtäisiin ja tutustuttaisiin hieman ensin. Jos molemmilla on hyvä fiilis, niin sitten vasta muumimukeilemaan.
Toiveena olisi löytää mies, jonka kanssa voisi yrittää koti-inseminaatiota useaan kertaan, jos heti ensimmäisellä ei tärppää.
Lapsi ei tulisi olemaan isäänsä yhteyksissä eikä näin ollen "isyysvelvotteita" ole.

Toivoisin, että lapsi muistuttaisi minua ja sukulaisiaan, joten luovuttajan olisi hyvä täyttää ainakin osa seuraavista:
- ruskeat silmät
- tummahkot/tummat ripset
- keski- tai tummanruskeat tai punertavat hiukset
- pisamia
- helposti ruskettuva iho (ei siis tummaihoinen vaan "tavallisen vaalea", joka ottaa väriä helposti)
- kyömynenä (vastakohtana pottu- tai hyppyrinenälle)

Tärkeää on myös, että luovuttaja on perusterve eikä hänellä ole allergioita (lapsi tulee koiraperheeseen) tai kroonisia sairauksia eikä lähisuvussa ole vaarallisia sairauksia.

PK-seutu

Laittakaahan luovuttajaehdokkaat viestiä, jos kolahti :) <3

5

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

hei olisin valmis luovuttamaan minulla on terveitä lapsia useampi

• Voi hyvä jumala.. Sano mulle, et noi kriteerit oli läppä:D
      Ihmiset ilmeisesti kuvittelee, et ne saa kloonattua itsensä ja lapsen kautta itselleen uuden elämän. Vielä jos keksit sielusi siirtää lapseen jollain konstilla.....Ei se ihan niin mene.

• Anonyymi

Sulla vasta kriteerit onki...

• Hei. Olisin halukas auttamaan sinua.

• Anonyymi

Moi, minä haluan tietää miten voin auttaa jos sinä tarvitset vielä, olen mies 35v, ruskea silmät, musta hiukset, ei allergiat, ei sairas, ruhkea iho (ei tumma). Jos sinä kiinnostunut voit laittaa sähköpostia [email protected].

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      62
      6755
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      66
      6598
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      144
      5404
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      50
      4413
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4069
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3600
    7. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3128
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      28
      3053
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      69
      2720
    10. Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....

Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta
      Maailman menoa
      36
      2223
    Aihe