Hei! :)
Olen päälle kolmekymppinen töissäkäyvä naisiinpäin oleva nainen ja hankkimassa yksin lasta ns. "muumimukimenetelmällä" ja etsin luovuttajaa.
Ajatuksena minulla on, että nähtäisiin ja tutustuttaisiin hieman ensin. Jos molemmilla on hyvä fiilis, niin sitten vasta muumimukeilemaan.
Toiveena olisi löytää mies, jonka kanssa voisi yrittää koti-inseminaatiota useaan kertaan, jos heti ensimmäisellä ei tärppää.
Lapsi ei tulisi olemaan isäänsä yhteyksissä eikä näin ollen "isyysvelvotteita" ole.
Toivoisin, että lapsi muistuttaisi minua ja sukulaisiaan, joten luovuttajan olisi hyvä täyttää ainakin osa seuraavista:
- ruskeat silmät
- tummahkot/tummat ripset
- keski- tai tummanruskeat tai punertavat hiukset
- pisamia
- helposti ruskettuva iho (ei siis tummaihoinen vaan "tavallisen vaalea", joka ottaa väriä helposti)
- kyömynenä (vastakohtana pottu- tai hyppyrinenälle)
Tärkeää on myös, että luovuttaja on perusterve eikä hänellä ole allergioita (lapsi tulee koiraperheeseen) tai kroonisia sairauksia eikä lähisuvussa ole vaarallisia sairauksia.
PK-seutu
Laittakaahan luovuttajaehdokkaat viestiä, jos kolahti :) <3
Etsitään luovuttajaa
5
280
Vastaukset
- Anonyymi
hei olisin valmis luovuttamaan minulla on terveitä lapsia useampi
Voi hyvä jumala.. Sano mulle, et noi kriteerit oli läppä:D
Ihmiset ilmeisesti kuvittelee, et ne saa kloonattua itsensä ja lapsen kautta itselleen uuden elämän. Vielä jos keksit sielusi siirtää lapseen jollain konstilla.....Ei se ihan niin mene.- Anonyymi
Sulla vasta kriteerit onki...
Hei. Olisin halukas auttamaan sinua.
- Anonyymi
Moi, minä haluan tietää miten voin auttaa jos sinä tarvitset vielä, olen mies 35v, ruskea silmät, musta hiukset, ei allergiat, ei sairas, ruhkea iho (ei tumma). Jos sinä kiinnostunut voit laittaa sähköpostia [email protected].
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233081Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122189Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712053Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1011873Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761593Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401386Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151309Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111105
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076