Hei! :)
Olen päälle kolmekymppinen töissäkäyvä naisiinpäin oleva nainen ja hankkimassa yksin lasta ns. "muumimukimenetelmällä" ja etsin luovuttajaa.
Ajatuksena minulla on, että nähtäisiin ja tutustuttaisiin hieman ensin. Jos molemmilla on hyvä fiilis, niin sitten vasta muumimukeilemaan.
Toiveena olisi löytää mies, jonka kanssa voisi yrittää koti-inseminaatiota useaan kertaan, jos heti ensimmäisellä ei tärppää.
Lapsi ei tulisi olemaan isäänsä yhteyksissä eikä näin ollen "isyysvelvotteita" ole.
Toivoisin, että lapsi muistuttaisi minua ja sukulaisiaan, joten luovuttajan olisi hyvä täyttää ainakin osa seuraavista:
- ruskeat silmät
- tummahkot/tummat ripset
- keski- tai tummanruskeat tai punertavat hiukset
- pisamia
- helposti ruskettuva iho (ei siis tummaihoinen vaan "tavallisen vaalea", joka ottaa väriä helposti)
- kyömynenä (vastakohtana pottu- tai hyppyrinenälle)
Tärkeää on myös, että luovuttaja on perusterve eikä hänellä ole allergioita (lapsi tulee koiraperheeseen) tai kroonisia sairauksia eikä lähisuvussa ole vaarallisia sairauksia.
PK-seutu
Laittakaahan luovuttajaehdokkaat viestiä, jos kolahti :) <3
Etsitään luovuttajaa
5
169
Vastaukset
- Anonyymi
hei olisin valmis luovuttamaan minulla on terveitä lapsia useampi
Voi hyvä jumala.. Sano mulle, et noi kriteerit oli läppä:D
Ihmiset ilmeisesti kuvittelee, et ne saa kloonattua itsensä ja lapsen kautta itselleen uuden elämän. Vielä jos keksit sielusi siirtää lapseen jollain konstilla.....Ei se ihan niin mene.- Anonyymi
Sulla vasta kriteerit onki...
Hei. Olisin halukas auttamaan sinua.
- Anonyymi
Moi, minä haluan tietää miten voin auttaa jos sinä tarvitset vielä, olen mies 35v, ruskea silmät, musta hiukset, ei allergiat, ei sairas, ruhkea iho (ei tumma). Jos sinä kiinnostunut voit laittaa sähköpostia [email protected].
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1455989
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253686Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282891- 472548
- 372351
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251905Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511848- 331620
- 281580