Hei! :)
Olen päälle kolmekymppinen töissäkäyvä naisiinpäin oleva nainen ja hankkimassa yksin lasta ns. "muumimukimenetelmällä" ja etsin luovuttajaa.
Ajatuksena minulla on, että nähtäisiin ja tutustuttaisiin hieman ensin. Jos molemmilla on hyvä fiilis, niin sitten vasta muumimukeilemaan.
Toiveena olisi löytää mies, jonka kanssa voisi yrittää koti-inseminaatiota useaan kertaan, jos heti ensimmäisellä ei tärppää.
Lapsi ei tulisi olemaan isäänsä yhteyksissä eikä näin ollen "isyysvelvotteita" ole.
Toivoisin, että lapsi muistuttaisi minua ja sukulaisiaan, joten luovuttajan olisi hyvä täyttää ainakin osa seuraavista:
- ruskeat silmät
- tummahkot/tummat ripset
- keski- tai tummanruskeat tai punertavat hiukset
- pisamia
- helposti ruskettuva iho (ei siis tummaihoinen vaan "tavallisen vaalea", joka ottaa väriä helposti)
- kyömynenä (vastakohtana pottu- tai hyppyrinenälle)
Tärkeää on myös, että luovuttaja on perusterve eikä hänellä ole allergioita (lapsi tulee koiraperheeseen) tai kroonisia sairauksia eikä lähisuvussa ole vaarallisia sairauksia.
PK-seutu
Laittakaahan luovuttajaehdokkaat viestiä, jos kolahti :) <3
Etsitään luovuttajaa
5
166
Vastaukset
- Anonyymi
hei olisin valmis luovuttamaan minulla on terveitä lapsia useampi
Voi hyvä jumala.. Sano mulle, et noi kriteerit oli läppä:D
Ihmiset ilmeisesti kuvittelee, et ne saa kloonattua itsensä ja lapsen kautta itselleen uuden elämän. Vielä jos keksit sielusi siirtää lapseen jollain konstilla.....Ei se ihan niin mene.- Anonyymi
Sulla vasta kriteerit onki...
Hei. Olisin halukas auttamaan sinua.
- Anonyymi
Moi, minä haluan tietää miten voin auttaa jos sinä tarvitset vielä, olen mies 35v, ruskea silmät, musta hiukset, ei allergiat, ei sairas, ruhkea iho (ei tumma). Jos sinä kiinnostunut voit laittaa sähköpostia [email protected].
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831439Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78783