Kaipaan sua hieman sekopää nainen

Anonyymi

Olisi niin paljon juteltavaa, mutta minkäs teet. En saa sua mielestäni, sait minut tuntemaan jotain mitä en uskonut tuntevani.

134

1348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja me ei tunneta?

    • Anonyymi

      Voin olla tarvittaessa vaikka sekopää. :) Ja haluaisin jutella kyllä.

      • Anonyymi

        Kunpa olisit hän !

        M sivusta


      • Anonyymi

        Jutellaan kun sulle sopii :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa olisit hän !

        M sivusta

        Tuskin olen sun hän, mutta onnea jatkoon. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin olen sun hän, mutta onnea jatkoon. :)

        Kiitos 🙏


      • Anonyymi

        Missä se haulikko on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se haulikko on?

        Sulle ei myönnetty kissalan poikien puolelta aseenkantolupaa, oot kuulemma liian sekaisin ja siksi asiat on niinkuin ne on ja ilmeisesti tilasi on stabiilisti kujalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle ei myönnetty kissalan poikien puolelta aseenkantolupaa, oot kuulemma liian sekaisin ja siksi asiat on niinkuin ne on ja ilmeisesti tilasi on stabiilisti kujalla.

        Jospa hakeutuisit jonkun hoitavan tahon puolen. Oot ihan pimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa hakeutuisit jonkun hoitavan tahon puolen. Oot ihan pimeä.

        Sammutetuin ajovaloin kuljet tarkoitin.


    • Anonyymi

      Tosi hyvä tunniste, sopii kaikkiin täällä palstalla.

      • Anonyymi

        🙈......


      • Anonyymi

        Jep :P


    • olen joskus seko, mutta en pahasti julkisilla paikoilla =).

      mutta hän, on taas tapaus erikseen.

      • Anonyymi

        Totuus on se että me haluamme olla sillein kuitenkin kun nähdään ekan kerran niin ei se kuitenkaan onnistu sinulta että vain juodaan kahvit ja jutellaan kun sä tahallisesti kiusaat minua ja sitä kautta saat mut kuitenkin sun kanssa olee vaikkapa oltais yleisillä paikolla niin ei me kuitenkaan osata vastustaa niitä hetkiä. Haluan olla sun kanssa oikeasti ja haluan olla vain sun kanssa enkä ikinä halua ketään muuta kuin sinut. Rakastan sua ikuisesti 😭 😭 😭 😭 😭 mä en oikeesti kestä jos jätät mut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on se että me haluamme olla sillein kuitenkin kun nähdään ekan kerran niin ei se kuitenkaan onnistu sinulta että vain juodaan kahvit ja jutellaan kun sä tahallisesti kiusaat minua ja sitä kautta saat mut kuitenkin sun kanssa olee vaikkapa oltais yleisillä paikolla niin ei me kuitenkaan osata vastustaa niitä hetkiä. Haluan olla sun kanssa oikeasti ja haluan olla vain sun kanssa enkä ikinä halua ketään muuta kuin sinut. Rakastan sua ikuisesti 😭 😭 😭 😭 😭 mä en oikeesti kestä jos jätät mut.

        Pukeudun johonkin kaapuun ja tungen tukan pipon sisään. Niin sua ei haluta sitten niin kovasti, kun seksikkäimmät osat on peitetty niin voidaan jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on se että me haluamme olla sillein kuitenkin kun nähdään ekan kerran niin ei se kuitenkaan onnistu sinulta että vain juodaan kahvit ja jutellaan kun sä tahallisesti kiusaat minua ja sitä kautta saat mut kuitenkin sun kanssa olee vaikkapa oltais yleisillä paikolla niin ei me kuitenkaan osata vastustaa niitä hetkiä. Haluan olla sun kanssa oikeasti ja haluan olla vain sun kanssa enkä ikinä halua ketään muuta kuin sinut. Rakastan sua ikuisesti 😭 😭 😭 😭 😭 mä en oikeesti kestä jos jätät mut.

        Nonno oha rauhasa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on se että me haluamme olla sillein kuitenkin kun nähdään ekan kerran niin ei se kuitenkaan onnistu sinulta että vain juodaan kahvit ja jutellaan kun sä tahallisesti kiusaat minua ja sitä kautta saat mut kuitenkin sun kanssa olee vaikkapa oltais yleisillä paikolla niin ei me kuitenkaan osata vastustaa niitä hetkiä. Haluan olla sun kanssa oikeasti ja haluan olla vain sun kanssa enkä ikinä halua ketään muuta kuin sinut. Rakastan sua ikuisesti 😭 😭 😭 😭 😭 mä en oikeesti kestä jos jätät mut.

        Siinähän se tuli sun toive. Haluat tehdä sitä heti ja paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pukeudun johonkin kaapuun ja tungen tukan pipon sisään. Niin sua ei haluta sitten niin kovasti, kun seksikkäimmät osat on peitetty niin voidaan jutella.

        Ota tukka pois, sopii pipo paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on se että me haluamme olla sillein kuitenkin kun nähdään ekan kerran niin ei se kuitenkaan onnistu sinulta että vain juodaan kahvit ja jutellaan kun sä tahallisesti kiusaat minua ja sitä kautta saat mut kuitenkin sun kanssa olee vaikkapa oltais yleisillä paikolla niin ei me kuitenkaan osata vastustaa niitä hetkiä. Haluan olla sun kanssa oikeasti ja haluan olla vain sun kanssa enkä ikinä halua ketään muuta kuin sinut. Rakastan sua ikuisesti 😭 😭 😭 😭 😭 mä en oikeesti kestä jos jätät mut.

        Kiihottaako sua se, että mä osoittaisin haluavani sua? Sitäkö sä haluat? Tuntea mun halun? Vai tulisko syyte lähentelystä? Tiedät varsinhyvin etten lähentele ellet selkeästi osoita haluavasi sitä ja houkuttele siihen mua. Vastaisin kyllä sun kosketuksiin ym..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota tukka pois, sopii pipo paremmin.

        Ai pitäis poistaa naisen seksikkäin osa eli hiukset. Huh mikä neuvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottaako sua se, että mä osoittaisin haluavani sua? Sitäkö sä haluat? Tuntea mun halun? Vai tulisko syyte lähentelystä? Tiedät varsinhyvin etten lähentele ellet selkeästi osoita haluavasi sitä ja houkuttele siihen mua. Vastaisin kyllä sun kosketuksiin ym..

        En nosta syytettä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottaako sua se, että mä osoittaisin haluavani sua? Sitäkö sä haluat? Tuntea mun halun? Vai tulisko syyte lähentelystä? Tiedät varsinhyvin etten lähentele ellet selkeästi osoita haluavasi sitä ja houkuttele siihen mua. Vastaisin kyllä sun kosketuksiin ym..

        Tottakai se kiihottaisi, en voi kieltää.
        Tiedän myös ettei hän tule minua lähentelemään. Enkä minäkään oikein voi häntä lähennellä... Pattitilanne 🙄😣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai se kiihottaisi, en voi kieltää.
        Tiedän myös ettei hän tule minua lähentelemään. Enkä minäkään oikein voi häntä lähennellä... Pattitilanne 🙄😣

        Niin ja kumpikin halutaan sitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai se kiihottaisi, en voi kieltää.
        Tiedän myös ettei hän tule minua lähentelemään. Enkä minäkään oikein voi häntä lähennellä... Pattitilanne 🙄😣

        Prvoja on paljon liikenteessä,kannattaa kierytää kaukaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottaako sua se, että mä osoittaisin haluavani sua? Sitäkö sä haluat? Tuntea mun halun? Vai tulisko syyte lähentelystä? Tiedät varsinhyvin etten lähentele ellet selkeästi osoita haluavasi sitä ja houkuttele siihen mua. Vastaisin kyllä sun kosketuksiin ym..

        Ihan varma syyte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kumpikin halutaan sitä..

        Älä lupaile vieraiden ihmisten puolesta mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai pitäis poistaa naisen seksikkäin osa eli hiukset. Huh mikä neuvo.

        Kuollut keratiinisoluko on naisen seksikkäin osa?


    • Anonyymi

      Ei kai koskaan ole myöhäistä jutella, mulla myös ikävä hieman sekopäisen oloista miestä.

      • Anonyymi

        Hieman mullaki ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman mullaki ;)

        ;););)


    • Anonyymi

      Ap, miten hän on sekopää? Onko hän tehnyt jotain hullua vai kutsunut itseään hieman sekopääksi? Vai tarkoitatko mt-ongelmia?

      • Anonyymi

        Ei kun sä otat tuon leikkimielisen aloituksen liian vakavasti. Älä jännitä.


    • Anonyymi

      Hips jups 🤫🤭

    • Anonyymi

      Miten sekopäisyys hänen kohdallaan ilmenee?

      • olen nähnyt sen jo. ei viitsi tänne kertoa.

        N>M.


      • Anonyymi
        eripariaolevat kirjoitti:

        olen nähnyt sen jo. ei viitsi tänne kertoa.

        N>M.

        Älä vain kerro, mulla hävettää.


    • Anonyymi

      Rohkeasti vain pyydät vaikka FB:ssä ystäväksi. Ei se nyt niin vaikeaa voi olla.

      • Anonyymi

        Ei niin vaikeaa no teeppäs itse se sitten tai esim voit tehdä tykkäys tökkäyksen jostain kuvasta.


    • Anonyymi

      Ei mulle tämä. Olin aina niin korrektin asiallinen kun kohtasin ihanan :)

    • Anonyymi

      Ota vuoronumero. Kutsutaan nimellä.

      • Anonyymi

        heh..sivusta nauran


      • Anonyymi

        Selva minka sain ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selva minka sain ?

        Tämä on trolli, jonka kertomisia ei kannat ottaa tosissaan, esiintyy nyt lesbona, puhuu itselleen, ottaa mukaan jonkun jota herjaa ja mustamaalaa. Hänellä on paljon ongelmia itsellään, syöstää niitä muihin, joille on kateellinen. Haluis erottaaaviopareja, kaikki on muka hänen rakkaita ja haluavat vain hänet, vaikka on iha outo ihminen. Ei oteta stressi tollasesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on trolli, jonka kertomisia ei kannat ottaa tosissaan, esiintyy nyt lesbona, puhuu itselleen, ottaa mukaan jonkun jota herjaa ja mustamaalaa. Hänellä on paljon ongelmia itsellään, syöstää niitä muihin, joille on kateellinen. Haluis erottaaaviopareja, kaikki on muka hänen rakkaita ja haluavat vain hänet, vaikka on iha outo ihminen. Ei oteta stressi tollasesta.

        Tämä kirjoittaja on ihan sekaisin. Nyt 112 ja pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selva minka sain ?

        Vastausten perusteella järjestelmä meni just jumiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selva minka sain ?

        Nro. 69


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kirjoittaja on ihan sekaisin. Nyt 112 ja pian.

        Jep. Yrittää muatamaalata jotain naista. Kiinnostavaa tuon jutuissa on esimerkiksi se, että kuinka se mainittu lesbous erikseen ilmenee täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Yrittää muatamaalata jotain naista. Kiinnostavaa tuon jutuissa on esimerkiksi se, että kuinka se mainittu lesbous erikseen ilmenee täällä?

        Yrittää saada sen hiemen eroo siitä, et sais itelleen. Tai sit on katkera kultasesta toisen kainalossa.


    • Anonyymi

      Sinähän tämän hulluuden oot saanu aikaan, sä kokoajan lataat mun päähän fantasioita meistä yhdessä. Tästä on tullu pakkomielle.

      • Anonyymi

        Minä korjata asian jos pystyn.


    • Anonyymi

      No mutta hyvä että herätin tunteita...

      Katon elokuvaa...nukuon jotain pari tuntia jo.

      Tulloo se uni sitten.

    • Anonyymi

      Onkos tähän nyt syy miksi et voi tätä hänelle kertoa?

    • Minusta kaikki naiset ovat pikkuisen villejä ja sekopäitä ja miehillä kuulukin rauhoitella naisia, kun nainen villiintyy .. taas 🙄

      AP, toivottavasti sinun villi nainen tunnistaa itseäsi sinun aloituksesta .. ainakin naisten vastausten perustella, sinun luokseni on pitkä jono 😏

      • Anonyymi

        Miehet ovat sekopäitä sinä erityisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehet ovat sekopäitä sinä erityisesti.

        En ole mies, mutta totta, olen todellakin villi .. 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet ovat sekopäitä sinä erityisesti.

        Sekopäisyys und hulluus different asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet ovat sekopäitä sinä erityisesti.

        Jep. Naisina esiintyvää sekaisempaa ei voi olla.


    • Anonyymi

      En ole sekopää miksi poistit äsken mun viestin?
      Vai hieman. :)

    • Anonyymi

      Minut tavoittaa wa, jos haluut kuunnella sekopään juttuja 😆

      • Anonyymi

        Tuntuu ihanalta jos minä olen juuri hän jota aloittaja kaipaa. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu ihanalta jos minä olen juuri hän jota aloittaja kaipaa. ☺️

        Katso peiliin näet aloittajan.


    • Anonyymi

      Tuntomerkit passaa. t. hieman sekopää nainen

    • Olisipa mullekin viestejä mut ei sekopäisiä...lauloin kerran karaokea pienellä kylällä...pienessä baarissa.,pienelle porukalle ja nuorelle miehelle...TEIN SULLE KOTIVIININ MANSIKOISTA....HAAVE

      • Anonyymi

        Tämä kuulosta mukavalta voi kun oisit...

        sivusta


    • Anonyymi

      Pata kattilaa soimaa 😉

    • Anonyymi

      Miksi ei sitten jutella?

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys.

        No miksi? Eikö ole yhteystietoja?


    • Anonyymi

      temperamenttia vain ihan pikkuisen :)

      • Anonyymi

        hurmoksessa ? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hurmoksessa ? :)

        perusolemuksessa :)


    • Anonyymi

      Minäkin kaipaan sinua toinen sekopää, mutta ihan hieman, ei yhtään enempää kuin vaan "hieman".. ;)

      • Anonyymi

        Hyvä hyvä hyvä, onneksi on vaihtopäitä ja kun muistaa vaihtaa päivittäin niin ei ole ongelmia ;) Menik ohi ? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä hyvä hyvä, onneksi on vaihtopäitä ja kun muistaa vaihtaa päivittäin niin ei ole ongelmia ;) Menik ohi ? :D

        Ainahan nuo ohi menee :D Ota sä mun pää niin mä otan sun.


    • Anonyymi

      Meilläkin olisi hänen kanssaan paljon puhuttavaa. En ajatellut enää ikinä tuntevani tälläistä ketään kohtaan. En edes ollut tajunnut, että olin luovuttanut kokonaan sen suhteen, että voisin enää rakastaa ketään. Ajattelin, ettei ikinä enää. Sitten tapahtui jotain. Silmäni löysivät hänen silmänsä ja huuleni alkoivat hymyillä hänelle. Hän sai minut iloiseksi. Sitten eräänä päivänä vain tajusin, että olen ihastunut häneen. Kumma maailma.

      • Anonyymi

        Kaunis, asiallinen ja omaperäinen viesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis, asiallinen ja omaperäinen viesti.

        Ja niin todellinen. Olisin voinut itse kirjoittaa samat sanat. S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niin todellinen. Olisin voinut itse kirjoittaa samat sanat. S

        Ei ole sS.


    • Anonyymi

      Leipoo parhaat tortut, piirakat ja piparit?

      • Anonyymi

        Uskoisin tietäväni , leipuri Hiiva ?


      • Anonyymi

        Vai leipoo parhaat munkit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin tietäväni , leipuri Hiiva ?

        Saattaapa ollakin.


    • Anonyymi

      Näkemättömyys ei siis toimi toivotulla tavalla.. sen kuin juttelee kumpikaan sitä kieltänyt. Sinäkin hieman sekopää kun tänne kirjoitat etkä suoraan minulle.

      • Anonyymi

        Aijaa ! Tiet tutkimattomat on ! Olen hämmästynyt myös !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa ! Tiet tutkimattomat on ! Olen hämmästynyt myös !

        Ei ne ihan tutkimattomat ole..


      • Anonyymi

        Ei toimi ei, ja tämähän se paras ja fiksu palsta on kirjoitella :) Saa arvoisensa seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi ei, ja tämähän se paras ja fiksu palsta on kirjoitella :) Saa arvoisensa seuraa.

        Innokkaalta kyllä vaikutat.


      • Anonyymi

        Eikö meidän pitänyt kahvitella ja sopia siitä siivoustyöstä ihan lähiaikoina, vai miten se olikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö meidän pitänyt kahvitella ja sopia siitä siivoustyöstä ihan lähiaikoina, vai miten se olikaan.

        Sopii. Siivotaan päät ja tuuletetaan ajatukset. Siivotaan asunnot ja toisemme saunassa kylvetään ja suihkussa saippuloidaan. Sitten kiiltää niin koti, mieli kuin toistemme posket.


    • Anonyymi

      Hulluksi sanoit, mutta ei se haittaa. Tiedän kyllä, mikä olen, senkin, että olen järkevämpi kuin moni muu.

    • Anonyymi

      Niin, rakkaus tekee sekopäiseksi joskus!

      • Anonyymi

        "joskus"


    • Anonyymi

      Palstalle kun laittaa tunnisteeksi "sekopää" niin kaikki naiset ovat jonossa :D Hyvin vedetty :D

      • Anonyymi

        Ne tunteet, ne tunteet, kai niitä on enemmän naisilla kuin miehillä. Tai ne eivät näy niin paljon miehillä kuin naisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne tunteet, ne tunteet, kai niitä on enemmän naisilla kuin miehillä. Tai ne eivät näy niin paljon miehillä kuin naisilla.

        No tällä vuosituhannella voi jo mieskin näyttää ihan avoimesti tunteensa, jos niitä on. Se on tosimiehen merkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne tunteet, ne tunteet, kai niitä on enemmän naisilla kuin miehillä. Tai ne eivät näy niin paljon miehillä kuin naisilla.

        Totta toinen puoli.


    • Anonyymi

      Eräs mies sanoi minua kerran sekopääksi, ootko se sinä?
      Sama työpaikka?

    • Anonyymi

      Ai satiaisetko jotain vaivaa?Tuntuuhan se varmaan

    • Anonyymi

      Tuli heti mieleen oma sekopäisyytesi, jonka yrität heittää tänne sekoseko palstalle. Muistelehan numerosekoja, jotka minä jouduin kauhukseni selvittämään. Oletko sekapäisyydessäsi tehnyt vastaavia mokia useampiakin?

      :D

    • Anonyymi

      Liian pitkä ketju. Mutta ei mulle, koska olen täysin sekopää. Mt-ongelmainen en kuitenkaan ole.

    • Anonyymi

      Kaipaako mies vielä sitä sekopäistä naista?

      • Anonyymi

        Ilman muuta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman muuta :)

        Mitä hänessä kaipaat?


    • Anonyymi

      Semmoista se on. Arvostaa vasta kun on menettänyt. Ja vielä, kun on sellainen kun todellisuudessakin on. No prkele, jäikö luu vetävän käteen?

      • Anonyymi

        No, vetää sitten k......


    • Anonyymi

      Ja se yksi palstahullu vielä väittää, että täällä on vaan miehiä. Jaa-a.

    • Ei tämä viesti ole minulle ..
      Minä olen vain .. hieman villi

      En ole mielenvikainen, tai seko ..

    • Anonyymi

      Kerro ap mdilloin tämä sekopää on syntynyt, vuosi?

      • Anonyymi

        1993 (piti tarkistaa) t. ei ap


      • Anonyymi

        1988 tai -89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1988 tai -89

        Ala puhua


    • Anonyymi

      Kuvaile ap sekopäistä naistasi kolmella sanalla ja jos uskallat niin laita vaikka emoji josta hän saattaisi sinut tunnistaa.

      • Anonyymi

        Tuhma, viehättävä, ainutlaatuinen 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhma, viehättävä, ainutlaatuinen 🤪

        Kuvailit minut senkin röörireijo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvailit minut senkin röörireijo!

        En nyt sentään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt sentään

        Kylläpäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhma, viehättävä, ainutlaatuinen 🤪

        Ap?


      • Anonyymi

        Ilkikurinen


    • Anonyymi

      Kuka haluu jotain mt-vajakki -muijaa riesakseen??

      • Anonyymi

        Taidat olla itse melkoinen tapaus. Kirjoituksesi osoittaa sen. Otan osaa, mutta ethän sille mitään voi. Jokaista ei ole luotu terävimmillä hoksottomilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla itse melkoinen tapaus. Kirjoituksesi osoittaa sen. Otan osaa, mutta ethän sille mitään voi. Jokaista ei ole luotu terävimmillä hoksottomilla.

        Varmaan helpompaa elämää kun ei ole päästään sekaisin oleva ihminen riesana. Tiedä koskaan mitä sieltä tulee, saa jännittää, jopa pelätä koska se kotelo sekoaa täysin.


    • Anonyymi

      Minä en kaipaa ketään, en ole kaivannut moneen vuoteen. Haluan elää rauhassa niin arjessa töitä tehdessä ja myös työajan ulkopuolella.

    • Anonyymi

      Aloitus viesti on ihana ja kun ap kirjoittaisi nyt kaikki mahdolliset vihjeet häneen liittyen yhteen viestiin joita kysytty ei tarvitssis sitten enään rollata koko keskustelua....

    • Anonyymi

      Joku nosti taas melko vanhan ketjun.. onkohan sekopäinen nainen viekä ap:n mielessä?

      • Anonyymi

        KukaKohan Sen Nosti?? En kyllä tiedä yhtään... Ja minä muka se sekopää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KukaKohan Sen Nosti?? En kyllä tiedä yhtään... Ja minä muka se sekopää :D

        Joku nosti sen ennen minua jos sitä tarkoitat?


      • Anonyymi

        Olette väärässä mutta tiedätkin sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette väärässä mutta tiedätkin sen.

        Mitä sä selität siellä, mene ädinkielentunneille takaisin että saa selvääkin.


    • Anonyymi

      Oh, olisi

      - keskusteltavaa
      - lähenneltävää
      - kosketeltavaa
      - suudeltavaa
      - rakasteltavaa

      Niin Rakkaani, mistä haluat aloittaa? 😘

    • Anonyymi

      Kaipaa hieman vai hieman sekopää. Kohdeko saa itse päättää haluaako joko vähäistä kaipausta ja täyden sekopään viitan harteilleen vai ottaako mieluummin ihan kunnon kaipauksen ja pienen sekopäisyyden leiman. Jälkimmäinen kuulostaa paremmalta.

    • Anonyymi

      Miten sekopäisyyteni ilmeni?

    • Anonyymi

      Sun pitee vain vähän jäsentöö asioita.

      Jos muuksi muutut.

      En sitä kyllä odota.

      Koska olet jo se mikä olet.

      Olet saattanut hieman oppia ....

      ,,,,,,ehkä jopa minusta .

    • Anonyymi

      "Hieman" 😂

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe