Kaikki näkee teidät

Anonyymi

Mitä puuhailette. Noloot

38

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olen kyllästynyt niihin jotka aina myötähäpeävät toisia. Olen nolo ihminen ja jos jotakin kauhistuttaa se niin se kertoo vainnsiitä että toinen häpeää eikä uskalla olla samoin tavoin avoin.

• Anonyymi

Itse meinasin juuri kommentoida tuolle aloittajalle, että hänen nimettömät huutelunsa on ihan samaa kastia kuin muiden kirjoittelut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse meinasin juuri kommentoida tuolle aloittajalle, että hänen nimettömät huutelunsa on ihan samaa kastia kuin muiden kirjoittelut.

itse laskin ripulit kalsareihini ja kaadoin desin olutta jäähdykkeeksi, lasku oli hallittu.
        jäähdyttäminen oli oma hommansa, jos jotai omia hommia, hähähähähähähähähähähä
        https://www.youtube.com/watch?v=wFOlyVl1ph4

• Anonyymi

Näin on. Emme ikinä pääse teidän kaltaistenne rinnalle. Olette nolanneet meidät, tietääksemme emme ikinä teitä. Joskus olemme kyllä ajatelleet, mutta nythän olemme vielä nolompia. Tunnetko olevasi nyt voittaja ja vähemmän nolo?

• Anonyymi

Näitkö kun katselin sinua kiikareilla autosta tien toiselta puolelta? Tiedän mitä teet asunnossasi.

• Anonyymi

AP on nolo ja saa hävetä. Kenties vielä osallinen rikoksiin.

• Anonyymi

Rikollinen olet

• Anonyymi

Mä oon jo liikaa tämän elämäni aikana miettinyt mitä muut ajattelee ja nyt on tullut piste sille.

• Anonyymi

Jossain vaiheessa kaikki saa kuitenkin tietää, jos kaikki menee niinkuin toivon. Sen kanssa pitää vaan elää. Ei me kuitenkaan mitään rikollista olla tehty.

• Anonyymi

Tietohan kulkee kaksikaistasesti tiekkönä

• Anonyymi

jalo luonne on kyllä :) prinsessan luonne :)

• Anonyymi

Sehän se vasta oiskin mielenkiintosta kun joku naapurin pena katselisi infrapunakameralla seinien läpi. " Nyt se syö ja juo " tai kuuntelisi vessassa mikrofonin avulla " Heh nyt se istuu kakalla ". Menis stalkkaajan elämä pahasti hukkaan kun tajuais vuosien päästä että ei se naapuri mikään rikollinen ollutkaan vaan on itse tehnyt itsestään pellen leikkimällä salapoliisia 😂

• Anonyymi

Tämmösiäkin löytyy :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämmösiäkin löytyy :)

Eiiih :D

• Anonyymi

Salapoliisioperaatiot kieltämättä voi tussahtaa monessakin asetelmassa.

• Anonyymi

Siitä vain. Olkaa hyvä!

• Anonyymi

No kiitos !

• Anonyymi

Muninoitiin autossa kyllä joo. Täytyykö uteliaitten kyylätä?

• Anonyymi

Muninoitte eli homostelitte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muninoitte eli homostelitte?

Majakka ja perävaunu ikkunat huurteessa🤭

• Anonyymi

Ironista et kaikki näkee mut oon silti näkymätön kaikille :)

• Anonyymi

🤣🤣🥰

• Anonyymi

Toivottavasti veljes pistää sut ruotuun. Että lopettaisit hämärähommat.

• Anonyymi

Hmm..

• Anonyymi

Mitkä hämärähommat? Ei mulla ole hämärähommia eikä mitään muutakaan. Ei veljeni mua tartte komennella eikä mun tartte valehdella mun veljelle millään tavalla silloihan saisin selkääni 3 vuotta nuoremmalta sehän vasta noloa onkin. Tuollaistakin sitten voi tapahtua.

Naiselta tämä.

• Jos joku varta vasten haluaa tietää mitä teen, niin en mitään erikoista. Pelaan pleikkarilla codia ja palstailen sivussa, niinku teen joka ilta.

• Anonyymi

Tossa kuvassa on ap ihan itse, kuvaaki on manipuloitu. Ketään ei saa kuvata ilman lupaa ja kirjoittaa toisena esiintyen.

• Anonyymi kirjoitti:

Tossa kuvassa on ap ihan itse, kuvaaki on manipuloitu. Ketään ei saa kuvata ilman lupaa ja kirjoittaa toisena esiintyen.

Ai niinkö? Kuka mä sitten muka olen sun mielestä?

• Anonyymi kirjoitti:

Käyttämäni kuva on otettu itsestäni, nelikymppisestä naisesta, eikä sitä ole mitenkään manipuloitu, saati luvattomasti käytetty. Ei mun tarvi esiintyä toisena kuin olen, koska esiinnyn omana itsenäni.

17.11.21 kirjotin ekan kerran rekattuna, ja sitä ennen täysin anona, jota en ole tehnyt tuon marraskuisen päivän jälkeen, jolloin otin rekatun niin käyttöön.

Taidat olla sama henkilö, joka sinkut -palstalla väittää minun olevan joku muu kuin oikeasti olen. Olet aivan hakoteillä olettamuksissasi. Ja muuten, en ole kertaakaan tehnyt aloitusta tällä palstalla, tai yhdelläkään muulla palstalla.

Mutta väitä vaan mitä väität, sitähän sanotaan että hulluilla on hauskaa, ja sulla taitaa olla ratkiriemukasta kuvitellessa harhoja.

• Anonyymi

En välitä... En enää!

• Anonyymi

Hyvä, en minäkään! :)

• Anonyymi

Mitäpä tuo haittaa, antaa vain kaikkien nähä.

• Anonyymi

Sieluni näkee minut ja olen yhtä sieluni kanssa, joten se on ihan okei.

• Anonyymi

Aloittaja ainut nolo.

• Anonyymi

Ai sen, että kaksi aikuista tykkää toisistaan? Se onkin tosi noloa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Toisten kyyläys hakkerointi on noloo

• Anonyymi

hjuumor hjuumor ;)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      82
      6345
    2. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      289
      5440
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      98
      4131
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2890
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      26
      2832
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      120
      2083
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2030
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1767
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1291
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      159
      1151
    Aihe