Aihe

Valvontakamera navetassa!

Anonyymi

Olen lomittaja ja huomasin pienen (ainakin yhden) valvontakameran .pieni langaton kamera valvoo mitä teen ja siitä ei ole mitään ilmoitusta!Nolottaa kun kävin mm. kusella lantakouruun. onko ihan laillista kytätä lomittajaa siittä ilmoittamatta? kiukutti niin että teki mieli takaapäin huitaista koko kamera alas ja potkaista kouruun.

8

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jes, sama homma täällä, mutta mulla kävi vahingossa nyrkki kameraan, ja 3min. nii isäntä tuli vauhkona paikalle, pyöri vähä aikaa kuin väkkärä, kun kameraa ei näkyny nii häipyi hiljakseen mulkoillen, minä nakkasin kameran roskiin, hiiih hih hii, ei oon kameroita enää näkyny (2 v.)

• Anonyymi

On ne maajussit pervoja.
      Toiset tekee työt, yhteiskunta maksaa ja maajussi salakatselee...

• Anonyymi

ei kait isännät katsele salaa rehevän lomittajan perää :P

• Anonyymi

Kaikissa karjankasvatusrakennuksissa pitäisi olla valvontakameroita turvallisuuden vuoksi,kovin usein navettoja ja sikaloita on palanut.Tapoihin kuuluu laittaa kyltti ,että alueella on kameravalvonta.

• Anonyymi

tuskinpa se isäntä lomittajaa kyttää, vaan valvoo elukoitaan ajantasiasesti. Ei tarvitse esim yöllä vain varmuuden vyuoksi pinkaista navettaan, mun monitorista nökee, että onka kaikki hyvin vai tarvitaanko toimenpitetä (esim poikiminen)

• Anonyymi

Navetassa/karjasuojassa saa olla kameroita, vaan niitä ei saa käyttää työntekijöiden tai lomittajien kyttäämiseen. Se on laitonta. Useilla tiloilla on kameroita esim. poikivien eläinten valvontaan. Tulipaloa niillä tuskin voi estää tai niistä ole mitään hyötyä verrattuna palonilmaisimeen joten sillä ei voi perustella, samoin mitään asiatonta liikennettä ei voi perustella seurattavan navetan sisäpuolella kun siellä on lomittaja.

Itse olen joskus ripustanut sattumalta niihin lippahatun kameran päälle. Eräällä koulutilalla oli kamerat ja ne oli yhdistetty pääkarjakon asunnolle. Se oli lomilla ollessaan kun ohjus paikalla aina jos jotain ihmeellistä tapahtui, ei ollut ilmeisesti muuta elämää kun istua ruudun ääressä katsomassa miten huonosti muut tekee. Vinkkasin joskus silmää kameraan. Suunnittelimme työparini kanssa kaikenlaista härskiä mitä voisimme näyttää mukamas tekevämme kameran alla, mitä olisikaan muija murjussaan siitä miettinyt ;)

Kokonaan oma luku on nämä eläinaktivistien kamerat, joita ovat asennelleet joskus navetoihin. Suosittelen lämpimästi huomauttamaan kamerasta isäntäväelle ihan siitäkin syystä että onko se edes heidän.

• Anonyymi

Meillä on kuule muutakin tekemistä kuin lomittajan seuranta. Mitähän kauppias sanoisi jos myyjä peittäisi kameran

• Anonyymi

Jotkut isännät seuraavat lomittajan tekemisiä talvisin Thaimaassa ollessaan kännykästään istuessaan suomibaarissa. Internet on ihmeellinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      623
      30311
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      302
      22428
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14123
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11198
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      94
      8309