Syntisi ovat anteeksi annettu

Anonyymi

Tuli tässä mieleen sellainen asia etteikö ihminen voisi vain antaa itselleen anteeksi syntejään. Jos on tehnyt jotain väärin, sanoisi vain: Syntisi ovat anteeksi annettu. Ja sitten ne olisivat, tuosta vain. Ei tarvitsisi muita ihmisiä, eikä jotain organisaatiota, ei kolehtia eikä talkootyötä.

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyytäkää rukouksessa Jeesuksen nimessä Jumalalta syntejä anteeksi. Niin te saatte ne. Rukoilkaa voimaa ylhäältä ja saatte Pyhän hengen. Silloin olette siirtyneet lihallisesta ja sielullisesta ihmisopista Jumalan lapsiksi.

      • Anonyymi

        Joo eikä siihen mitääjeesuksii tarvita. Miksi hän muuten kuoli ristillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo eikä siihen mitääjeesuksii tarvita. Miksi hän muuten kuoli ristillä?

        Lisään heti että heittoni oli sarkastinen, en huomannut kiireessä lukiessani että mainitsit Jeesuksen. Kehoituksesi oli oikea, Raamatun mukainen.


      • Anonyymi

        Laitatko paikan Raamatusta, missä toinen ihminen sen tekee?
        Ellei löydy, asia on hölynpölyä.

        r


      • Anonyymi

        Onko Jumala sovittaja?
        Pyydä anteeksi siltä, joka kuoli puolestasi, Hänellä on kaikki valta ja puhuu myös pakanoille.
        Sitten lisää, upotuskaste, sekä ehtoolinen ovat myös tapahtumia. joissa saa synnit anteeksi.

        r


    • Anonyymi

      Muuten hyvä mutta SRK ei tykkää tuosta metodistasi kun olisit vapaa heidän määräysvallastaan. Yhtälailla itseitsellesi synninpäästö on valheellinen kuin vellun toisille mantraama.

      • Anonyymi

        Kysymys on yksinkertainen. Uskotko Jeesuksen opetukseen ja sanaan vai et. Kun toimit hänen sanan mukaan silloin et tarvitse muuta.
        Eihän hän kehoita menemään uskonnollisen järjestön seuroihin jossa omavaltaiset saarnaajat antavat syntejä anteeksi. Heillä ei ole siihen valtaa eikä oikeutta. Kaikki johtuu siitä että lahko käyttää Jeesuksen sanaa tulkiten sen omavaltaisesti. Ja ihmiset uskovat sen olevan totuus mitä se ei ole.
        Mikäli kaikki ymmärtäisivät sen he jättävät epäraamatullisen järjestön ja kääntyvät Jeesuksen seuraajiksi.


    • Anonyymi

      Se on sinun ja Jumalan välinen asia. Kukaan muu ei voi antaa syntejä anteeksi kuin hän. Etkö tiedä että Jeesukseen uskovan harras rukous voi paljon. Hän sanoi että anokaa minun nimessäni Isältä niin te saatte sen.
      Pieni rukous kotona ja pyyntö Jeesuksen nimessä niin se on siinä. Uskokaa Jeesuksen sanaan, siellä on pelastuksenne. Ei ihminen voi antaa ikinä syntejä anteeksi vaikka niin tehdään.

      • Anonyymi

        Jumala ei ole tehnyt mitään, ei edes puhunut pakanoille, ainoastaan Israelille.
        Heidänkin synnit tulivat anteeksi, kun he uhrasivat viattoman eläimen veren.
        Jeesuksella on nyt kaikki valta, ja VAIN HÄN antaa syntejä anteeksi.
        olet ilmeisesti Jehovan Todistaja, jolla ei ole suhdetta Jeesukseen, sinä et saa mitenkään yntejäsi anteeksi ilman Häntä. Sinulla on vain satalinomaisesti Jeesuksen nimi muistoissasi mantrana. Olet juuri niitä, joille Jeesus sanoo; -menkää pois te uskokullatut, en tunne teitä.

        Miksi et etsi kokonaista Jeesusta.

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei ole tehnyt mitään, ei edes puhunut pakanoille, ainoastaan Israelille.
        Heidänkin synnit tulivat anteeksi, kun he uhrasivat viattoman eläimen veren.
        Jeesuksella on nyt kaikki valta, ja VAIN HÄN antaa syntejä anteeksi.
        olet ilmeisesti Jehovan Todistaja, jolla ei ole suhdetta Jeesukseen, sinä et saa mitenkään yntejäsi anteeksi ilman Häntä. Sinulla on vain satalinomaisesti Jeesuksen nimi muistoissasi mantrana. Olet juuri niitä, joille Jeesus sanoo; -menkää pois te uskokullatut, en tunne teitä.

        Miksi et etsi kokonaista Jeesusta.

        r

        r. Jeesus sanoi että jos te pyydätte Jumalalta minun nimessäni niin te saatte sen. Vaikka Isä antoi vallan pojalle niin silti hän on edelleen välimies ihmisen ja Jumalan välillä.
        Siis rukouksessa tulee Jeesuksen nimessä pyytää syntejä anteeksi Jumalalta.
        Mikä ihmeen lahkolainen sinä r olet kun väännät asiat pois totuudesta?
        En ole jehnu enkä kuulu mihinkään uskontoon niinkuin ei Jeesuskaan. Olen hänen seuraaja ja pysyn siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei ole tehnyt mitään, ei edes puhunut pakanoille, ainoastaan Israelille.
        Heidänkin synnit tulivat anteeksi, kun he uhrasivat viattoman eläimen veren.
        Jeesuksella on nyt kaikki valta, ja VAIN HÄN antaa syntejä anteeksi.
        olet ilmeisesti Jehovan Todistaja, jolla ei ole suhdetta Jeesukseen, sinä et saa mitenkään yntejäsi anteeksi ilman Häntä. Sinulla on vain satalinomaisesti Jeesuksen nimi muistoissasi mantrana. Olet juuri niitä, joille Jeesus sanoo; -menkää pois te uskokullatut, en tunne teitä.

        Miksi et etsi kokonaista Jeesusta.

        r

        Mistä sinä r tiedät kenellä on suhde Jeesukseen ja kenellä ei? Sinä et ole mikään Jumala joten et voi sitä tietää. Ja sitten kysymys: Miksi te vapislaiset ette halua pyytää syntejänne anteeksi? Eikö teillä ole synnintuntoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä r tiedät kenellä on suhde Jeesukseen ja kenellä ei? Sinä et ole mikään Jumala joten et voi sitä tietää. Ja sitten kysymys: Miksi te vapislaiset ette halua pyytää syntejänne anteeksi? Eikö teillä ole synnintuntoa?

        On semmosiakin tapauksia että on pyydetty syntejä aanteeksi synnin tuntoissa mutta rauhaa ei ole tullut vaikka kuin on saarnattu evankeliumia.
        Onko sitte vika ollut vastaan ottajassa vai välimiehessä joka on saarnannut syntejä anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä vai eikö sitten Jumala/Jeesus ole halunnut armahtaa näitä tapauksia?
        Nää on sitten vl-tapauksia mitä olen kuullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On semmosiakin tapauksia että on pyydetty syntejä aanteeksi synnin tuntoissa mutta rauhaa ei ole tullut vaikka kuin on saarnattu evankeliumia.
        Onko sitte vika ollut vastaan ottajassa vai välimiehessä joka on saarnannut syntejä anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä vai eikö sitten Jumala/Jeesus ole halunnut armahtaa näitä tapauksia?
        Nää on sitten vl-tapauksia mitä olen kuullut.

        Niin on, kuullavoi mitä tahtoo, mutta muista se, että nämä vekkulit nousevat Jeesuksen yli, joten siihen styssää heidän pelastuminen, jakeli kuinka paljon hyvänsä syntejä anteeksi, sehän maksoi aikoinaan 50Mk. Mikä lie nyt taksa.

        r


      • Anonyymi

        >>Se on sinun ja Jumalan välinen asia. Kukaan muu ei voi antaa syntejä anteeksi kuin hän. *** Kerrotko missä Raamatussa Jumala on antanut syntejä ihmisille anteeksi, poisluettuna Israelin Huone.

        Hän ei ole valuttanut omaa vertansa Golgatalla, eikä Hänellä ole siihen nyt valtaakaan, se on Jeesuksella, ei sitä valtaa ole edes Velluilla?

        Miksi pelata vain nimellä, olisiko parempi lähteä seuraamaan Häntä, se pelastaa, eikä synninnitön elämä, joka tekee vain matkanteon helpommaksi, mutta ei pelasta.

        Ehtoollinen ja upotuskaste on myös elementtejä, jotka Jeesus on asettanut, ei Jumala.

        Se pieni rukous on todella paikallaan; - Ota Rakas Jeesus minut opetuslastesi joukkoon, ja vie minut mukanasi Uuteen Jerusalemiin.

        Hyvä kannanotto.

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Se on sinun ja Jumalan välinen asia. Kukaan muu ei voi antaa syntejä anteeksi kuin hän. *** Kerrotko missä Raamatussa Jumala on antanut syntejä ihmisille anteeksi, poisluettuna Israelin Huone.

        Hän ei ole valuttanut omaa vertansa Golgatalla, eikä Hänellä ole siihen nyt valtaakaan, se on Jeesuksella, ei sitä valtaa ole edes Velluilla?

        Miksi pelata vain nimellä, olisiko parempi lähteä seuraamaan Häntä, se pelastaa, eikä synninnitön elämä, joka tekee vain matkanteon helpommaksi, mutta ei pelasta.

        Ehtoollinen ja upotuskaste on myös elementtejä, jotka Jeesus on asettanut, ei Jumala.

        Se pieni rukous on todella paikallaan; - Ota Rakas Jeesus minut opetuslastesi joukkoon, ja vie minut mukanasi Uuteen Jerusalemiin.

        Hyvä kannanotto.

        r

        No minäpä kerron r. Jeesus antoi todistuksen joka totuus, vaiko onko r?
        Hän opetti kuulijoille että jos te ette anna anteeksi sinua vastaan rikkoneelle niin taivaallinen Isä ei myöskään anna anteeksi rikkomuksia. Matt. 6. 14-15.
        Siinä on ohje ihmisille miten voi pyytää Jumalaa vastaan tehtyjä rikkomuksia eli syntejä. Siinä Jeesus myös ilmoittaa kuka ainoastaan ja vain antaa rikkomukset anteeksi. Hän on Isä Jumala. Kaikki muu on ihmisten pelleilyä Jumalan nimissä.

        r. Huomaan että sinulla on vielä paljon opittavaa, kuka on sinun opettajasi. Ilmeisesti se opettaja ei ole Pyhä Henki kun on olet juuttunut fanittamaan Israelia ja juutalaisia. Ei sillä pitkälle pötkitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minäpä kerron r. Jeesus antoi todistuksen joka totuus, vaiko onko r?
        Hän opetti kuulijoille että jos te ette anna anteeksi sinua vastaan rikkoneelle niin taivaallinen Isä ei myöskään anna anteeksi rikkomuksia. Matt. 6. 14-15.
        Siinä on ohje ihmisille miten voi pyytää Jumalaa vastaan tehtyjä rikkomuksia eli syntejä. Siinä Jeesus myös ilmoittaa kuka ainoastaan ja vain antaa rikkomukset anteeksi. Hän on Isä Jumala. Kaikki muu on ihmisten pelleilyä Jumalan nimissä.

        r. Huomaan että sinulla on vielä paljon opittavaa, kuka on sinun opettajasi. Ilmeisesti se opettaja ei ole Pyhä Henki kun on olet juuttunut fanittamaan Israelia ja juutalaisia. Ei sillä pitkälle pötkitä.

        >>>>No minäpä kerron r. Jeesus antoi todistuksen joka totuus, vaiko onko r?** Hyvä että kerrot, ja annat minulle mahdollisuuden tuoda asia palstalle, Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

        Siinä Jeesus sanoo ensin; - Minä olen! joka on Jumalan nimi, eli Hän on myös Jumala.
        Tämä on yksin vanhassa Testamentissa 879 kertaa. Ehkä selvimmin se ilmenee, kun Mooses kysyy vuorella edessään olevalta Jumalalta. – kuka olet?
        Eksoduksessa Jumala vastaa¸ Minä olen, kuka minä olen ja tällä sanalla Israelin huone alkoi kutsua Adonaita.

        Tällä nimellä Hänet myös tunnettiin Jerusalemissa.

        Tuo Matteuksen jaekokonaisuus ei puhu synnistä Jumalaa kohtaan, vaan rikkomuksesta ihmisen osalta toista kohtaan.

        Laitan tekstin alkutekstinä, siinä ei puhuta synnistä mitään, vaan ihmisten välisistä kahnauksista. Jumala ei puutu asiaan, vaan hyväksyy anteeksi annon.

        Älä sekoita rikkomusta ja syntiä keskenään. Rikkomus ei välttämällä kohdistu Jumalaan, vaan ihmiseen, mutta synti kohdistuu aina Yläkertaan.

        Kerron yhden esimerkin jossa se on synti, vaikka on Isän ja pikkutytön kesken, eli LV pedofilia, sillä Jeesus kertoi, -Ja jokainen, joka loukkaa yhtäkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minun kauttani, hänestä pidetään huoli, että aasin myllynkivi laitetaan hänen kaulaansa, ja hänet upotetaan meren syvyyteen. [Matt. 18:6]

        Jos näin tehtäisiin, myllynkivet loppuisivat kesken ja keskinäistäkään sopua ei ole esiintynyt, joten Isän osoite ei ole Jumalan Valtakunta.

        Nämä on sovittamattomia syntejä.


        Siinä on ohje ihmisille miten voi pyytää Jumalaa vastaan tehtyjä
        >>r. Huomaan että sinulla on vielä paljon opittavaa, kuka on sinun opettajasi. Ilmeisesti se opettaja ei ole Pyhä Henki kun on olet juuttunut fanittamaan Israelia ja juutalaisia. Ei sillä pitkälle pötkitä.*** On varmaan, mentorini on Jeesus, kuten Paavalillakin ja juutalainen kasvatus pysyi tiivisti Raamatussa, joka Velluilta uupuu.
        Jos vastaan tuohon, onko Pyhä Henki opettajana, vastaan että on, sillä Hänen tehtävä on kirkastaa Kristusta, sekä antaa armolahjoja, minulla on niitä useita, ja hyvin tiheään pyydetäänkin apua, ja aina on tullut.

        Teillähän ei ole yhtään armolahjaa koko Jengissä, ja sama koskee Jeesusta, ainoastaan rippeet, koska kiipeätte kaikkivaltiaan kuninkaamme yläpuolella.

        Kueppa tämä meikäläisista ensin, mutta älä putoa pulpetista; 1 Ja Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, suvustasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan.
        2 Niin minä teen sinusta suuren kansan, siunaan sinut ja teen sinun nimesi suureksi, ja sinä olet tuleva siunaukseksi.
        3 Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

        Aistin, että olet samaa kun Hitlerin oppi- isällä Lutherilla, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat

        Sitten pelastuminen; Room. 11:26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

        Kuulun etnisesti tuohon Pyhään Huoneeseen.

        SRK;sta Sana ei puhu mitään, tarttiskohan Sinun tehdä jotain.

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>>No minäpä kerron r. Jeesus antoi todistuksen joka totuus, vaiko onko r?** Hyvä että kerrot, ja annat minulle mahdollisuuden tuoda asia palstalle, Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

        Siinä Jeesus sanoo ensin; - Minä olen! joka on Jumalan nimi, eli Hän on myös Jumala.
        Tämä on yksin vanhassa Testamentissa 879 kertaa. Ehkä selvimmin se ilmenee, kun Mooses kysyy vuorella edessään olevalta Jumalalta. – kuka olet?
        Eksoduksessa Jumala vastaa¸ Minä olen, kuka minä olen ja tällä sanalla Israelin huone alkoi kutsua Adonaita.

        Tällä nimellä Hänet myös tunnettiin Jerusalemissa.

        Tuo Matteuksen jaekokonaisuus ei puhu synnistä Jumalaa kohtaan, vaan rikkomuksesta ihmisen osalta toista kohtaan.

        Laitan tekstin alkutekstinä, siinä ei puhuta synnistä mitään, vaan ihmisten välisistä kahnauksista. Jumala ei puutu asiaan, vaan hyväksyy anteeksi annon.

        Älä sekoita rikkomusta ja syntiä keskenään. Rikkomus ei välttämällä kohdistu Jumalaan, vaan ihmiseen, mutta synti kohdistuu aina Yläkertaan.

        Kerron yhden esimerkin jossa se on synti, vaikka on Isän ja pikkutytön kesken, eli LV pedofilia, sillä Jeesus kertoi, -Ja jokainen, joka loukkaa yhtäkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minun kauttani, hänestä pidetään huoli, että aasin myllynkivi laitetaan hänen kaulaansa, ja hänet upotetaan meren syvyyteen. [Matt. 18:6]

        Jos näin tehtäisiin, myllynkivet loppuisivat kesken ja keskinäistäkään sopua ei ole esiintynyt, joten Isän osoite ei ole Jumalan Valtakunta.

        Nämä on sovittamattomia syntejä.


        Siinä on ohje ihmisille miten voi pyytää Jumalaa vastaan tehtyjä
        >>r. Huomaan että sinulla on vielä paljon opittavaa, kuka on sinun opettajasi. Ilmeisesti se opettaja ei ole Pyhä Henki kun on olet juuttunut fanittamaan Israelia ja juutalaisia. Ei sillä pitkälle pötkitä.*** On varmaan, mentorini on Jeesus, kuten Paavalillakin ja juutalainen kasvatus pysyi tiivisti Raamatussa, joka Velluilta uupuu.
        Jos vastaan tuohon, onko Pyhä Henki opettajana, vastaan että on, sillä Hänen tehtävä on kirkastaa Kristusta, sekä antaa armolahjoja, minulla on niitä useita, ja hyvin tiheään pyydetäänkin apua, ja aina on tullut.

        Teillähän ei ole yhtään armolahjaa koko Jengissä, ja sama koskee Jeesusta, ainoastaan rippeet, koska kiipeätte kaikkivaltiaan kuninkaamme yläpuolella.

        Kueppa tämä meikäläisista ensin, mutta älä putoa pulpetista; 1 Ja Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, suvustasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan.
        2 Niin minä teen sinusta suuren kansan, siunaan sinut ja teen sinun nimesi suureksi, ja sinä olet tuleva siunaukseksi.
        3 Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

        Aistin, että olet samaa kun Hitlerin oppi- isällä Lutherilla, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat

        Sitten pelastuminen; Room. 11:26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

        Kuulun etnisesti tuohon Pyhään Huoneeseen.

        SRK;sta Sana ei puhu mitään, tarttiskohan Sinun tehdä jotain.

        r

        Uuden liiton pakanakansoihin kuuluvana minä tiedän että Jumala antoi Josefille käskyn. Sinun pitää antaa hänelle nimi Jeesus. Niin tehtiin.
        Raamattu todistaa että Jeesus on Jumalan poika. Kasteessa kuului ääni taivaasta tämä on minun rakas Poikani johon minä olen mielistynyt. Jumala itse ilmoitti kuka Jeesus on.
        Enkeli ilmoitti myös Joosefille että mikä syntyy häntä on kutsuttava Jumalan Pojaksi.
        Tarkista se Luuk. 1 : 32 ja Luuk. 1:35. Ei Jeesus ole jumala eikä häntä pidä kutsua jumalaksi.
        Minä kutsun häntä kuten Jumala ilmoitti, Jeesus ja Jumalan poika.

        Sinä r. näköjään oletkin kolminaisuusoppiin uskova koska olet hylännyt Jumalan sanan ja ilmoitukset. Konstantinopolin kirkolliskokouksessa totuus vääristettiin ja sen takana olivat paavi, ruhtinaat ja papit. Nykykirkko on vieläkin pahempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>>No minäpä kerron r. Jeesus antoi todistuksen joka totuus, vaiko onko r?** Hyvä että kerrot, ja annat minulle mahdollisuuden tuoda asia palstalle, Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

        Siinä Jeesus sanoo ensin; - Minä olen! joka on Jumalan nimi, eli Hän on myös Jumala.
        Tämä on yksin vanhassa Testamentissa 879 kertaa. Ehkä selvimmin se ilmenee, kun Mooses kysyy vuorella edessään olevalta Jumalalta. – kuka olet?
        Eksoduksessa Jumala vastaa¸ Minä olen, kuka minä olen ja tällä sanalla Israelin huone alkoi kutsua Adonaita.

        Tällä nimellä Hänet myös tunnettiin Jerusalemissa.

        Tuo Matteuksen jaekokonaisuus ei puhu synnistä Jumalaa kohtaan, vaan rikkomuksesta ihmisen osalta toista kohtaan.

        Laitan tekstin alkutekstinä, siinä ei puhuta synnistä mitään, vaan ihmisten välisistä kahnauksista. Jumala ei puutu asiaan, vaan hyväksyy anteeksi annon.

        Älä sekoita rikkomusta ja syntiä keskenään. Rikkomus ei välttämällä kohdistu Jumalaan, vaan ihmiseen, mutta synti kohdistuu aina Yläkertaan.

        Kerron yhden esimerkin jossa se on synti, vaikka on Isän ja pikkutytön kesken, eli LV pedofilia, sillä Jeesus kertoi, -Ja jokainen, joka loukkaa yhtäkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minun kauttani, hänestä pidetään huoli, että aasin myllynkivi laitetaan hänen kaulaansa, ja hänet upotetaan meren syvyyteen. [Matt. 18:6]

        Jos näin tehtäisiin, myllynkivet loppuisivat kesken ja keskinäistäkään sopua ei ole esiintynyt, joten Isän osoite ei ole Jumalan Valtakunta.

        Nämä on sovittamattomia syntejä.


        Siinä on ohje ihmisille miten voi pyytää Jumalaa vastaan tehtyjä
        >>r. Huomaan että sinulla on vielä paljon opittavaa, kuka on sinun opettajasi. Ilmeisesti se opettaja ei ole Pyhä Henki kun on olet juuttunut fanittamaan Israelia ja juutalaisia. Ei sillä pitkälle pötkitä.*** On varmaan, mentorini on Jeesus, kuten Paavalillakin ja juutalainen kasvatus pysyi tiivisti Raamatussa, joka Velluilta uupuu.
        Jos vastaan tuohon, onko Pyhä Henki opettajana, vastaan että on, sillä Hänen tehtävä on kirkastaa Kristusta, sekä antaa armolahjoja, minulla on niitä useita, ja hyvin tiheään pyydetäänkin apua, ja aina on tullut.

        Teillähän ei ole yhtään armolahjaa koko Jengissä, ja sama koskee Jeesusta, ainoastaan rippeet, koska kiipeätte kaikkivaltiaan kuninkaamme yläpuolella.

        Kueppa tämä meikäläisista ensin, mutta älä putoa pulpetista; 1 Ja Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, suvustasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan.
        2 Niin minä teen sinusta suuren kansan, siunaan sinut ja teen sinun nimesi suureksi, ja sinä olet tuleva siunaukseksi.
        3 Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

        Aistin, että olet samaa kun Hitlerin oppi- isällä Lutherilla, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat

        Sitten pelastuminen; Room. 11:26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

        Kuulun etnisesti tuohon Pyhään Huoneeseen.

        SRK;sta Sana ei puhu mitään, tarttiskohan Sinun tehdä jotain.

        r

        "Minä olen tie, totuus ja elämä."
        Jos vähänkin ymmärrät suomenkieltä, niin tuossa ei Jumalan nimeä.
        Tuollainen naurettava sekoilu Raamatun tulkinnassa herättää lähinnä lievää hymyilyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä olen tie, totuus ja elämä."
        Jos vähänkin ymmärrät suomenkieltä, niin tuossa ei Jumalan nimeä.
        Tuollainen naurettava sekoilu Raamatun tulkinnassa herättää lähinnä lievää hymyilyä.

        Silloin kun ihminen ilmoittaa itsestään jotakin kuten minä olen Jukka, tai minä olen bussikuski niin ei se tee hänestä jumalaa.
        Minä olen pelkkä keskustelija mutten jumala. 😆


    • Anonyymi

      Kyllä kaikkien ihmisten pitäisi saada synnit anteeksi mahdollisimman helposti.
      Mitä hyötyä on uskoa Jeesuksen sovinto tyhön jos niitä syntejä ei saa anteeksi vaikka haluaisi?

      • Anonyymi

        Niimpä.
        Syntiin on helppo langeta mutta ei ole sitte niin helppoa se anteeksi saaminen.


      • Anonyymi

        Ei se muutenkaan Sinua auta. Vaikka Jeesuskin antaa synnit anteeksi, et pelastu, Pitää uudestsyntyä ylhäältä sekä kertoa kaikille, että Jeesus on luvattu messias.

        Nämä ei toteude Kerhossa.

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä.
        Syntiin on helppo langeta mutta ei ole sitte niin helppoa se anteeksi saaminen.

        Älä vähättele, vilkuuttelu riittää, näin on uskottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vähättele, vilkuuttelu riittää, näin on uskottu.

        No ei puhuja voi nähä kaikkien vilkuttelua.
        Jotkut on vilkutellu monet kerrat niin että puhuja ei ole nähnyt ja sitten on nöyrästi pitänyt vierustoverilta pyytää syntejä anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se muutenkaan Sinua auta. Vaikka Jeesuskin antaa synnit anteeksi, et pelastu, Pitää uudestsyntyä ylhäältä sekä kertoa kaikille, että Jeesus on luvattu messias.

        Nämä ei toteude Kerhossa.

        r

        Jeesus ei anna syntejä anteeksi. Rukouksessa pitää anoa syntejä anteeksi Isältä Pojan nimessä.
        Älä nyt sotke r. selvää asiaa. Vaikka Jeesuksella on tilapäisesti Isältä saatu valta, synnit antaa anteeksi Jumala ei Poika. Hän ei ole jumala vaan Herra ja Jumalan Poika.
        Tunnustaako suusi Jeesuksen jumalaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei anna syntejä anteeksi. Rukouksessa pitää anoa syntejä anteeksi Isältä Pojan nimessä.
        Älä nyt sotke r. selvää asiaa. Vaikka Jeesuksella on tilapäisesti Isältä saatu valta, synnit antaa anteeksi Jumala ei Poika. Hän ei ole jumala vaan Herra ja Jumalan Poika.
        Tunnustaako suusi Jeesuksen jumalaksi?

        Tunnustan. Tukeudun alkutekstiin; Joh 10;30. Minä ja minun isäni, me olemme yksi.

        Joten Jumala Jumalasta on juuri Kaikkivaltias Jeesus. Missä lukee, että valta on tilapäinen?

        Kuoliko Jumala ristillä, sillä vain Veri lunastaa Ihmisen.

        Mikä on Jeesuksen ristinkuoleman tarkoitus? Jumala tahtoo kaikkien ihmisten pelastuvan (1 Tim 2:4). Hän pelastaa ihmiset antamalla Poikansa alttiiksi ristinkuolemaan meidän syntiemme tähden (Gal 1:4). Siksi Jeesuksen kuolema on Jumalan pelastavan toiminnan keskus, pelastushistorian syvin ja varsinainen sisältö (Matt 20:28; Joh 10:11). Risti onkin kaikilla maailmassa kristinuskon keskeisin vertauskuva.

        Vasta perille päässeet ymmärtävät täydellisesti ja he eivät ikuisuudessa koskaan kyllästy veisaamaan ylistystä teurastetulle Karitsalle (Ilm 5:9,12).

        Apt 22;15 Sinusta tulee hänen todistajansa, sinä kerrot kaikille ihmisille, mitä olet nähnyt ja kuullut.

        Jumalako ilmestyi pelastamaan Saulin, vai oliko se Jeesus.

        Sitten varoitus juuri Sinulle, joka huudat kuoltuasi Herran Jeesuksen vieressä; Luuk. 13:27

        Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.

        Joudut kadotuksen jonoon, Raamatun mukaan.


        r

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnustan. Tukeudun alkutekstiin; Joh 10;30. Minä ja minun isäni, me olemme yksi.

        Joten Jumala Jumalasta on juuri Kaikkivaltias Jeesus. Missä lukee, että valta on tilapäinen?

        Kuoliko Jumala ristillä, sillä vain Veri lunastaa Ihmisen.

        Mikä on Jeesuksen ristinkuoleman tarkoitus? Jumala tahtoo kaikkien ihmisten pelastuvan (1 Tim 2:4). Hän pelastaa ihmiset antamalla Poikansa alttiiksi ristinkuolemaan meidän syntiemme tähden (Gal 1:4). Siksi Jeesuksen kuolema on Jumalan pelastavan toiminnan keskus, pelastushistorian syvin ja varsinainen sisältö (Matt 20:28; Joh 10:11). Risti onkin kaikilla maailmassa kristinuskon keskeisin vertauskuva.

        Vasta perille päässeet ymmärtävät täydellisesti ja he eivät ikuisuudessa koskaan kyllästy veisaamaan ylistystä teurastetulle Karitsalle (Ilm 5:9,12).

        Apt 22;15 Sinusta tulee hänen todistajansa, sinä kerrot kaikille ihmisille, mitä olet nähnyt ja kuullut.

        Jumalako ilmestyi pelastamaan Saulin, vai oliko se Jeesus.

        Sitten varoitus juuri Sinulle, joka huudat kuoltuasi Herran Jeesuksen vieressä; Luuk. 13:27

        Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.

        Joudut kadotuksen jonoon, Raamatun mukaan.


        r

        r

        Gal.1:15 Mutta Jumala, joka jo äitini kohdusta oli valinnut minut ja armossaan kutsui minut työhönsä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnustan. Tukeudun alkutekstiin; Joh 10;30. Minä ja minun isäni, me olemme yksi.

        Joten Jumala Jumalasta on juuri Kaikkivaltias Jeesus. Missä lukee, että valta on tilapäinen?

        Kuoliko Jumala ristillä, sillä vain Veri lunastaa Ihmisen.

        Mikä on Jeesuksen ristinkuoleman tarkoitus? Jumala tahtoo kaikkien ihmisten pelastuvan (1 Tim 2:4). Hän pelastaa ihmiset antamalla Poikansa alttiiksi ristinkuolemaan meidän syntiemme tähden (Gal 1:4). Siksi Jeesuksen kuolema on Jumalan pelastavan toiminnan keskus, pelastushistorian syvin ja varsinainen sisältö (Matt 20:28; Joh 10:11). Risti onkin kaikilla maailmassa kristinuskon keskeisin vertauskuva.

        Vasta perille päässeet ymmärtävät täydellisesti ja he eivät ikuisuudessa koskaan kyllästy veisaamaan ylistystä teurastetulle Karitsalle (Ilm 5:9,12).

        Apt 22;15 Sinusta tulee hänen todistajansa, sinä kerrot kaikille ihmisille, mitä olet nähnyt ja kuullut.

        Jumalako ilmestyi pelastamaan Saulin, vai oliko se Jeesus.

        Sitten varoitus juuri Sinulle, joka huudat kuoltuasi Herran Jeesuksen vieressä; Luuk. 13:27

        Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.

        Joudut kadotuksen jonoon, Raamatun mukaan.


        r

        r

        Turha vääntää r. Jeesus sai vallan Isältään annettujen tehtäviensä hoitamiseksi. Kun ne ovat suoritetut loppuun Poika alistetaan takaisin Isän alaiseksi mitä Hän on kyllä tälläkin hetkellä. 1.Kor. 15:28.
        Sitäpaitsi Jeesus oli työnimi kun Isä antoi hänelle toimeksiannon. Kun Poika on alistettu Isän alaiseksi hän saa uuden nimen. Ilm.3:12.
        Oletko r. Jumalan sanan kanssa samaa mieltä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gal.1:15 Mutta Jumala, joka jo äitini kohdusta oli valinnut minut ja armossaan kutsui minut työhönsä,

        Se ei ole evankeliumissa, vaan lpskee ainoastaan Paavalia, ei Velluja.
        Kurkoitat liian korkealle.

        Paavalihan teki parannuksen Jumalasta Jeesukseen, pytytkö siihen?
        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole evankeliumissa, vaan lpskee ainoastaan Paavalia, ei Velluja.
        Kurkoitat liian korkealle.

        Paavalihan teki parannuksen Jumalasta Jeesukseen, pytytkö siihen?
        r

        Älä rietas isottele. Tee parannus , vielä kun on aikaa ennenkuin delaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha vääntää r. Jeesus sai vallan Isältään annettujen tehtäviensä hoitamiseksi. Kun ne ovat suoritetut loppuun Poika alistetaan takaisin Isän alaiseksi mitä Hän on kyllä tälläkin hetkellä. 1.Kor. 15:28.
        Sitäpaitsi Jeesus oli työnimi kun Isä antoi hänelle toimeksiannon. Kun Poika on alistettu Isän alaiseksi hän saa uuden nimen. Ilm.3:12.
        Oletko r. Jumalan sanan kanssa samaa mieltä ?

        Missään ei puhuta toimeksi annosta, ja Sanoma oli selvä, TAIVAASSA ja maan päällä.
        Oliko Raamattusi m ukaan joku kesken Taivaassa.
        Miten ilmestyskirjan Filadelfian seurakunnan sanoma kertoo siitä, että saa uuden nimen
        Se kuuluu;12 Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.

        Uusi Jerusalemhan on Jumalan Taivaassa valmistama Iankaikkinen elämisen paikka, Hesekielin mukaan 48;16-17 mitoiltaan 2304 Km kantiinsa ja malliltaan pyrämidi.
        Sinne tulee Pelastuva Israel, ja pakanoista Jeesuksen seuraajat, uudestsyntyneet.

        Mutta voin valaista Sinua. Vallan luovutus Isälle tapahtuu silloin, kun kaikki on valmista;1. Kor. 15:24

        Sitten seuraa kaiken päätös, kun hän luovuttaa kuninkuuden Jumalalle, Isälle, kukistettuaan kaiken vallan, mahdin ja voiman. Vahvistukset Dan. 2:44, Dan. 7:14,27.

        Voisin pitää teille Raamattu- tunteja, jolloin asiat selviävät.

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missään ei puhuta toimeksi annosta, ja Sanoma oli selvä, TAIVAASSA ja maan päällä.
        Oliko Raamattusi m ukaan joku kesken Taivaassa.
        Miten ilmestyskirjan Filadelfian seurakunnan sanoma kertoo siitä, että saa uuden nimen
        Se kuuluu;12 Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.

        Uusi Jerusalemhan on Jumalan Taivaassa valmistama Iankaikkinen elämisen paikka, Hesekielin mukaan 48;16-17 mitoiltaan 2304 Km kantiinsa ja malliltaan pyrämidi.
        Sinne tulee Pelastuva Israel, ja pakanoista Jeesuksen seuraajat, uudestsyntyneet.

        Mutta voin valaista Sinua. Vallan luovutus Isälle tapahtuu silloin, kun kaikki on valmista;1. Kor. 15:24

        Sitten seuraa kaiken päätös, kun hän luovuttaa kuninkuuden Jumalalle, Isälle, kukistettuaan kaiken vallan, mahdin ja voiman. Vahvistukset Dan. 2:44, Dan. 7:14,27.

        Voisin pitää teille Raamattu- tunteja, jolloin asiat selviävät.

        r

        Häpeä! Luulot vanhalla sekulaarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missään ei puhuta toimeksi annosta, ja Sanoma oli selvä, TAIVAASSA ja maan päällä.
        Oliko Raamattusi m ukaan joku kesken Taivaassa.
        Miten ilmestyskirjan Filadelfian seurakunnan sanoma kertoo siitä, että saa uuden nimen
        Se kuuluu;12 Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.

        Uusi Jerusalemhan on Jumalan Taivaassa valmistama Iankaikkinen elämisen paikka, Hesekielin mukaan 48;16-17 mitoiltaan 2304 Km kantiinsa ja malliltaan pyrämidi.
        Sinne tulee Pelastuva Israel, ja pakanoista Jeesuksen seuraajat, uudestsyntyneet.

        Mutta voin valaista Sinua. Vallan luovutus Isälle tapahtuu silloin, kun kaikki on valmista;1. Kor. 15:24

        Sitten seuraa kaiken päätös, kun hän luovuttaa kuninkuuden Jumalalle, Isälle, kukistettuaan kaiken vallan, mahdin ja voiman. Vahvistukset Dan. 2:44, Dan. 7:14,27.

        Voisin pitää teille Raamattu- tunteja, jolloin asiat selviävät.

        r

        Minä kirjoitan kansankielellä. Toimeksianto tarkoittaa sitä että firma lähettää komennusmiehen suorittamaan pomon antavia tehtäviä. Niin teki myös Jumala.
        Hänen suunnitelma oli pelastaa ihmiskunta lähettämällä poika maan päälle julistamaan evankeliumia. Toiseksi pojan tehtävä oli perustaa uusi liitto hänen omassa uhriveressä.
        Eli silloin myös pakanakansat tulivat osalliseksi pelastavasta sanomasta. Vanha liitto loppui Golgatalla.
        Tätä komennustehtävää varten antoi Isä valtaa pojalle jotta tehtävät voidaan suorittaa. Niin se on vieläkin mutta kaikkivaltias ja kaikkitietävä poika ei silti ole. Esimerkiksi milloin Jeesuksen paluu ja nk. maailmanloppu tulee, sitä hetkeä ei tiedä muut kuin Isä.
        Kun sinä r. täällä helposti kehut itseästi ja ylennät itsesi niin se on maallista uhoa.
        Haluat opettaa mutta sinun oppisi on ihmisoppeja. Olet kytköksissä kirkon opetuksiin, se on tullut jo ilmi. Se on sinun valintasi.


    • Anonyymi

      veeällienkin pitäisi keskittyä tutkimaan ykkösasiaa, eli kuinka ihminen uudestisyntyy, kaikki nimittääin riippuu siitä.

      asia on suunnilleen täysin hukassa lestaloillakin.

      kirkko on ratkaissut ongelman ottamalla käyttöön mekaanisen metodin, eli liukuhihnalla pelastutaan kunhan ryömii lutterin opillisen putken läpi, mutt aikävä kyllä, tuloksia ei ole nollaa enempää.

    • Anonyymi

      Mitään kierrätysjeesusta tarvita.
      Vapahtaja olet sinä.

      • Anonyymi

        Te ette missään, mutta uudestsyntyvät tarvitsevat.

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te ette missään, mutta uudestsyntyvät tarvitsevat.

        r

        Raamatun Jeesus on lempeä, sinun jeesus on saatanasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun Jeesus on lempeä, sinun jeesus on saatanasta.

        Amen. Niin minunkin Jeesus on nöyrä ja hiljainen, rakastava Jumalan poika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun Jeesus on lempeä, sinun jeesus on saatanasta.

        Ompa erikoista? Haukut Jeesusta saatanaksi? Palastaudut vl piruksi.
        Teistä, fariseuksista minun Jeesus sanoi
        Matt. 12:34
        Te käärmeen sikiöt, kuinka teidän puheenne voisi olla hyvää, kun itse olette pahoja! Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu

        r


    • Anonyymi

      Vanhoillislestadiolaisen opetuksen mukaan lapset ovat uskovaisia ja että uskovainen voi julistaa synnin päästön toiselle ihmiselle. Tällöin voi pyytää ketä tahansa lasta sanomaan, että Jeesuksen nimessä ja veressä ovat synnit anteeksi.

      • Anonyymi

        He hokevat mantraansa - suksen veressä jne.

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He hokevat mantraansa - suksen veressä jne.

        r

        Rauhoitu Jussi. Onko kaikki persut yhtä kiihkeitä kuin sinä?


      • Anonyymi

        Mainitsit opin alkulähteen. Se on vl opetusta. Niinkin voi opettaa mutta silloin pitää rehellisyyden nimissä ilmoittaa että tämä oppi on vanhoollislestadiolaisten oppi eikä perustu Jumalan sanaan eikä Jeesukseen.
        Silloin sanan kuulijalle jää vastuu kuulemastaan ja päätös uskooko siihen vai ei. Raamatun sanan soveltaminen tai muuttaminen omaan oppiin on rikos Jumalaa vastaan. Se pitää muistaa lahkolaistenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoitu Jussi. Onko kaikki persut yhtä kiihkeitä kuin sinä?

        Kuka saatanallinen jusittelia on taas langalla, olet palstalla pakamainen rikollinen. Mutta eihän se kumma olekkaan, kun loppuu konstit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka saatanallinen jusittelia on taas langalla, olet palstalla pakamainen rikollinen. Mutta eihän se kumma olekkaan, kun loppuu konstit.

        On kohteliasta osoittaa viesti Jussille. Eihän Jussi ole anonyymi.


      • Anonyymi

        Siis vanhoollislestadiolaisuudessa vauva saa antaa synnit anteeksi toiselle ihmiselle??? Tuo täytyy olla vitsi, tai sitten mielipuolen ajatusta??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vanhoollislestadiolaisuudessa vauva saa antaa synnit anteeksi toiselle ihmiselle??? Tuo täytyy olla vitsi, tai sitten mielipuolen ajatusta??

        "Siis vanhoollislestadiolaisuudessa vauva saa antaa synnit anteeksi toiselle ihmiselle??? Tuo täytyy olla vitsi, tai sitten mielipuolen ajatusta??"

        Lapsen täytyy kuitenkin olla niin vanha, että osaa puhua. Näin se vaan on vanhoillislestadiolaisen opetuksen mukaan. Tällöin ei tarvita ketään vanhoillislestadiolaista julistamaan synnin päästöä, vaan voi pyytää ketä tahansa lasta sanomaan, että Jeesuksen nimessä ja veressä ovat synnit anteeksi, vaikkei lapsi ymmärtäisi sanomastaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siis vanhoollislestadiolaisuudessa vauva saa antaa synnit anteeksi toiselle ihmiselle??? Tuo täytyy olla vitsi, tai sitten mielipuolen ajatusta??"

        Lapsen täytyy kuitenkin olla niin vanha, että osaa puhua. Näin se vaan on vanhoillislestadiolaisen opetuksen mukaan. Tällöin ei tarvita ketään vanhoillislestadiolaista julistamaan synnin päästöä, vaan voi pyytää ketä tahansa lasta sanomaan, että Jeesuksen nimessä ja veressä ovat synnit anteeksi, vaikkei lapsi ymmärtäisi sanomastaan mitään.

        Perisynnisså syntynyt vauva on syntinen. Ne lestojen vauvat ovat samalla tavalla syntisiä syntyessään kuin muidenkin vauvelit. Tämä vauva ei tunne Raamattua eikä ole tehnyt parannusta eikä käynyt kasteella joten teidän systeeminne on vakavaa leikkiä Jumalan kanssa.


    • Anonyymi

      No se on hyvä. Uutta vuotta.

      • Anonyymi

        Muista pysyä uskossa.


    • Anonyymi

      Main mesiin elä tule esiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe