Oon 22v cd btm hämeenlinnasta. Etsin seuraa ;)Annan posliini pyllyä, 177cm/76kgAlastonsuomessa kuvia: cdhml
Annatko paljaalla ja levität ensin kunnolla ja nuolen ahnaasti ja hartaasti pitkään ihanaa pyllypilluasi?0ÄänestäKommentoi
Voisitko ap kuvitella ihan vakituista suhdetta sopivan ja oikean miehen kanssa? Jossa mies on aviomies ja sinä olisit vaimo?0ÄänestäKommentoi
boi3000 kirjoitti:pääsetkö hml ?Hml olisin kaipaisin toppia, peppuni kireä ja sileä. T. M 581ÄänestäKommentoi
Anonyymi00120 kirjoitti:Hml olisin kaipaisin toppia, peppuni kireä ja sileä. T. M 58Onko Kik?0ÄänestäKommentoi
boi3000 kirjoitti:Onko Kik?En käytä valitettavasti, voidaan kyllä tavata jossakin. M 580ÄänestäKommentoi
Ootsä vielä posliini ap? Tykkään mieluummin että on luonnolliset tyttökarvat alapäässä. ;)0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00183 kirjoitti:Tulisin naimaan sua mielellään. Ukm 60v8Onko kik tai spostia? Mistäpäin oot?0ÄänestäKommentoi
Moi kulta. Helmikuussa voin tulla käymään kaupungissasi. Saat suukkoja, haleja, hyväilyjä, imuja, nuolentaa ja munaa. ;)0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00194 kirjoitti:Kyllä tollasta tyttöä vois panna :p -19v kokematonEi tyttö mutta tyttöilijä siis transu sarjan homo on.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00194 kirjoitti:Kyllä tollasta tyttöä vois panna :p -19v kokematonOnko sulla kik? Vai miten saataisiin sovituksi :)0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00195 kirjoitti:Moi kulta. Helmikuussa voin tulla käymään kaupungissasi. Saat suukkoja, haleja, hyväilyjä, imuja, nuolentaa ja munaa. ;)Vielä:)?0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 78
Vanhimmat
Kik. Hunihuhi
:):)))
Kiihottavaa kuvaa oli laita lisää [email protected]
Annatko paljaalla ja levität ensin kunnolla ja nuolen ahnaasti ja hartaasti pitkään ihanaa pyllypilluasi?
joo! Sulla kik?
Voi ku saisin kunnolla sua panna😘☺️
Hyvännäköine perse, ja ei oo kullikaan hassumpi
;))
Haluutko?
Annatko paljaalla ja otat lastit pyllyyn?
M40
Joo, sulla kik??
`??
???
Kiinnostuneita ;)??
Minkä ikäinen olet ja miltä näytät?
23v ja vaalea karvaton ;)
Laitatko sähköpostia, [email protected]
Joo :)
Ihana pylly ja sukkikset. Sait minut kovaksi.
;))
??..
Söpöläinen olet, itsekkin olen hml tälläinen yli 60 herrasmies.
Haluutko panna mua:)?
Haluan . T 60v herrasmies.
kik tai s-postia?
???
Olis kyllä ihanaa naida sua ja suudella samalla. ;)
:))
Sehän käy :) laita viestiä vaikka as?
Voisitko ap kuvitella ihan vakituista suhdetta sopivan ja oikean miehen kanssa? Jossa mies on aviomies ja sinä olisit vaimo?
en tiedä :)
Täällä olis toinen btm vailla kovaa?
Toppeja??
Kovaa olisi tarjolla
missä :)
Tampere
pääsetkö hml ?
Hml olisin kaipaisin toppia, peppuni kireä ja sileä. T. M 58
Onko Kik?
En käytä valitettavasti, voidaan kyllä tavata jossakin. M 58
Riksuun yö nsidaan
Ootsä vielä posliini ap? Tykkään mieluummin että on luonnolliset tyttökarvat alapäässä. ;)
oon-
Saisko lisää pyllykuvia? ;)
Voi ihana huora
Toppia :)??
Onko sulla paikkaa? Haittaako ikäero?
On paikka, ikäero ei haittaa todellakaan :)
Harmi että asut noin kaukana. Ihanan kuuma kyllä olet. <3
Kiitos
Minkä väriset silmät ja hiukset sulla on?
Pylly kiimassa ;)
Tulisin naimaan sua mielellään. Ukm 60v8
Onko kik tai spostia? Mistäpäin oot?
???
?:)
?:)
Toppia ;)?
;)?
Kyllä tollasta tyttöä vois panna :p
-19v kokematon
Moi kulta. Helmikuussa voin tulla käymään kaupungissasi. Saat suukkoja, haleja, hyväilyjä, imuja, nuolentaa ja munaa. ;)
Ei tyttö mutta tyttöilijä siis transu sarjan homo on.
Onko sulla kik? Vai miten saataisiin sovituksi :)
Vielä:)?
Ootko saanu viimeaikoina? Hyvä pylly sulla. ;)
Kiitos ;) en oo
Kesäksi pyllypanoja? ;)
Juu:)
Olet seksikäs.
Kiitos
Ap. Haluan pyllynhajusi penikseeni. ;)
Onnistuu:)
Oot tuhma ja kiihottava. ;)
Kelpsisko 80v, haluisin panna sinua?
Kelpaa;)
Ootko vielä miestä vailla ap? ;)
Oon todellakin:)