Rakkaus oli ja on edelleenkin

Anonyymi

Mutta joskus on tehtävä rankkoja päätöksiä vaikka ei niin tahtoisikaan.
Elin miehen kanssa jolla oli diagnoosi "Adhd". Elämä oli joskus kauankin seesteistä ja hyvää ,mutta vauhti jaksoissa ja impulsseissa oli todella vaikea pysyä perässä vaikka kuinka yrittäisin! Joka päivä oli yllätyksellinen,kerrankin kun tulin töistä hän oli innostuksen vallassa ostanut veneen, eikä tästä ollut puhutta lainkaan ja muutenkin rahankäyttö oli laveaa ei mitään suunnitelmallista. Viimeisin tapaus sattui Perjantaina kun lähdimme ulos hieman juhlimaan ja kaikki oli vielä hyvin siinä vaiheessa. Menimme ravintolaan jossa oli myös ystäviämme. miesystäväni näki kaverinsa ja sanoi että käy juttelemassa että tulee heti takaisin. Ei tullut en nähnyt häntä sinä iltana oli lähtenyt kaverinsa matkaan. Lauantaina soitti ja pyyteli anteeksi ja oli katuvainen (varmasti aidosti?) Mutta minulle tuli mitta täyteen sain kuitenkin sanottua että hakee omaisuutensa pois koska tästä ei tule mitään vaikka kuinka yrittäisi.
Tavarat on nyt haettu ja olen yksin.
Asiat menevät kuin menevät ja ikävä on kova mutta ei vapaata vangita voi vaikka kuinka haluaisikin.

2

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko itse sitten täydellinen?

• Anonyymi

Eihän tuo kirjoittaja täydellisestä mitään kirjoittanut. Vaan siitä että ei tuosta suhteesta tullut mitään kun toinen on kuin tuuliviiri.. Yhdessä syömään ja toinen häipyy... Siis mitä hittoo.. Eihön tossa voi sopia tai suunnitella mitään.. Toinen tekee mitä ite haluu.. On itsekästä ja siksipä voi sitten ollakki ihan itsekseen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      100
      2080
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      289
      1886
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      336
      1719
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      1565
    5. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      96
      1337
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      31
      1237
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1113
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      66
      1064
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1047
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1038
    Aihe