Mutta joskus on tehtävä rankkoja päätöksiä vaikka ei niin tahtoisikaan.
Elin miehen kanssa jolla oli diagnoosi "Adhd". Elämä oli joskus kauankin seesteistä ja hyvää ,mutta vauhti jaksoissa ja impulsseissa oli todella vaikea pysyä perässä vaikka kuinka yrittäisin! Joka päivä oli yllätyksellinen,kerrankin kun tulin töistä hän oli innostuksen vallassa ostanut veneen, eikä tästä ollut puhutta lainkaan ja muutenkin rahankäyttö oli laveaa ei mitään suunnitelmallista. Viimeisin tapaus sattui Perjantaina kun lähdimme ulos hieman juhlimaan ja kaikki oli vielä hyvin siinä vaiheessa. Menimme ravintolaan jossa oli myös ystäviämme. miesystäväni näki kaverinsa ja sanoi että käy juttelemassa että tulee heti takaisin. Ei tullut en nähnyt häntä sinä iltana oli lähtenyt kaverinsa matkaan. Lauantaina soitti ja pyyteli anteeksi ja oli katuvainen (varmasti aidosti?) Mutta minulle tuli mitta täyteen sain kuitenkin sanottua että hakee omaisuutensa pois koska tästä ei tule mitään vaikka kuinka yrittäisi.
Tavarat on nyt haettu ja olen yksin.
Asiat menevät kuin menevät ja ikävä on kova mutta ei vapaata vangita voi vaikka kuinka haluaisikin.
Rakkaus oli ja on edelleenkin
Anonyymi
2
56
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko itse sitten täydellinen?
- Anonyymi
Eihän tuo kirjoittaja täydellisestä mitään kirjoittanut. Vaan siitä että ei tuosta suhteesta tullut mitään kun toinen on kuin tuuliviiri.. Yhdessä syömään ja toinen häipyy... Siis mitä hittoo.. Eihön tossa voi sopia tai suunnitella mitään.. Toinen tekee mitä ite haluu.. On itsekästä ja siksipä voi sitten ollakki ihan itsekseen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446