Mitä ajattelette

Anonyymi

Miehistä joiden jutut on pääosin alapääjuttuja?

32

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Peukku alas

    • Anonyymi

      Yksinkertainen.

    • Anonyymi

      En tykkää! Mua ne ei naurat yhtään. En pidä myöskään kiroilevista ja haistattelevista stand up koomikoista.

      • Minuakaan eivät kaksimieliset vitsit naurata yhtään. Arvostan sellaista huumoria, joka on henkilön omaa tuotantoa.


      • Anonyymi
        Jälkkäri-istuja kirjoitti:

        Minuakaan eivät kaksimieliset vitsit naurata yhtään. Arvostan sellaista huumoria, joka on henkilön omaa tuotantoa.

        Pieruhuumori on kyllä ratkiriemukasta.


    • Anonyymi

      Lähinnä typerys. Yksinkertainen.

    • Anonyymi

      Ei kiitos.

    • Niin tyhmä mies ei saa tulla viittä metriä lähemmäksi ! Tai oikeastaan pitäisi olla kymmenen metrin turvaväli. Etsiköön sellainen äijä itselleen seuralaiseksi jonkun katusakkilaisen.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa katusakkilainen?


    • Anonyymi

      Kertoo puhujasta kaiken 👍

    • Anonyymi

      Terveitä tapauksia. Ei määrätä sairauslomaa eikä buranaa saati bepanteenia.

      • Anonyymi

        Voisin määrätä tällaiselle terveelle tapaukselle härskiä naista. Olisivat molemmat hyvässä seurassa keskenään.


    • Anonyymi

      Mitä milloinkin, tilanteesta riippuen, mutta aika negatiivista yleensä.

      Tilannetajuton, itseään täynnä, tylsä, huono huumorintaju, ...

      • Anonyymi

        Rahvaanomainen, juntti, tylsä, omasta mielestään hauska/kekseliäs, tylsä, juottoloista näitä löytynee pilvin pimein, ...


      • Anonyymi

        Joskus niitä, joilla heikko mielikuvitus.


    • Anonyymi

      Keskenkasvuisten juttuja

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta tuollaset tyypit. Joskus nuorena oli pomona sellanen, jolla oli tapana heittää härskiä läppää, siihenkin tottui vaikka ei tykännyt sellasta.

    • Anonyymi

      Jääneet murrosikäisten tasolle, myös muilta osiltaan.

    • Anonyymi

      Vastenmielistä!

    • Anonyymi

      Mä oon liikkunu paljon miesten
      Seuras ainoona naisena ja kuullu noita läppiä usein.
      Miehet on nyt sellasia. Itsekin viljelen kaksmielistä läppää tosin hienovaraisempaa kuin miehet. Miehiltä tulee usein vähän ronskimpaa. Jos ei tän palsta ”riston” persiistäni tulee appelsiini ja muuta vielä kovempaa settiä lasketa niin usein kaksmielinen läppä on ihan mun huumorintajuun iskevää.

      Tää palstan riston tyyli menee jo yli munkin huumorintajun ronskiudellaan. On ero siinäkin milloin asia alkaa oleen oksettavaa ja milloin vielä hauskaa ja palstan riston nää ”panen
      12 v naista” ei oo enää mitenkään kivaa huumoria.

      Mäkin oon aika rajuakin läppää saanu kuulla miehiltä etten ihan vähästä laatota mut toi menee yli.

    • Anonyymi

      Vähä-älyisiä ja yksinkertaisia joilla ei ole käytöstapoja. Itte juttelen mielummin rahasta ja syömisestä.

    • Ihmettelen, miten joku nainen yleensä huolii sellaisen miesreppanan, joka hölöttää alapääjuttuja. Kyllä jokainen nainen oikeasti tietää, että alapääjuttujen kertojat ovat surkimuksia. Heillä lienee heikko koulumenestys.

      • Anonyymi

        Useimmat naiset eivät huoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmat naiset eivät huoli.

        Huoliiko joku nainen?? Ihmettelen.


    • Sitä, että joku ongelma sellaisella täytyy olla, kai sitä muutakin herjaa löytyy. Samaa sarjaa löytyy muinakin variaatioina, kuin alapääjuttuina.

    • Anonyymi

      Raketit on välillä vaikeita, kiinastahan tulee suurin osa.

    • Anonyymi

      Ihan ekana tulee mieleen, että ovat raasut puutteessa

      • Anonyymi

        Ja yrittävät löytää puutteeseen ratkaisun oikein hölmöllä konstilla.


    • Anonyymi

      Isoilla jutuilla yritetään korvata oma pienuus, yksinkertaisuus ja täydellinen tollous. Tulee vaivautunut olo tuommoisen sivistymättömän seurassa.

    • Anonyymi

      Inssiporno on aika sietämätöntä, naisinsinööreillä on kestämistä.

    • Anonyymi

      Nehän on iha persiistä.

    • Anonyymi

      Naitatti on oikea herkkusieni. Kypsyy minuutissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe