Mene Riekkis vaikka siivoamaan

Anonyymi

Se on hupaisaa kun työtön antaa neuvoja työllistämisestä ja työllistymisestä.

" Tehkää niinkuin minä sanon, ei niinkuin itse teen" on Riekkiksen talouspoliittinen ohjenuora.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä tiedät ettei Riekkis käy töissä? Ettet nyt taas haukkuisi väärää puuta? Mies varmasti menisi vaikka siivoamaan tai ihan mihin vaan duuniin ei vaikuta kaverilta, joka jäisi loisimaan.

      • Anonyymi

        Mistäs näitä tietää kun mies itse antaa asiasta monenlaisia selityksiä.

        Yhtäällä on koronan vuoksi työt loppunut, toisaalla on itse irtisanoutunut ja ylipäätään katsoo tulleensa poliittisen vakaumuksensa vuoksi syrjityksi työmarkkinoilla.

        Standuppi, NHL kiekkoilu ja tubetus on monen nuoren haaveena, mutta todennäköisyys perheen elättämiseen on yhtä pieni näissä harrastuksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs näitä tietää kun mies itse antaa asiasta monenlaisia selityksiä.

        Yhtäällä on koronan vuoksi työt loppunut, toisaalla on itse irtisanoutunut ja ylipäätään katsoo tulleensa poliittisen vakaumuksensa vuoksi syrjityksi työmarkkinoilla.

        Standuppi, NHL kiekkoilu ja tubetus on monen nuoren haaveena, mutta todennäköisyys perheen elättämiseen on yhtä pieni näissä harrastuksissa.

        Mistä asiasta monenlaisia selityksiä? Ja miten standup ja nhl ja tubetus nyt liittyy mitenkään tähän asiaan ja meinaatko ettei perheellään ruokaa ole ja katto päänpäällä vai mikä on pointti hä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs näitä tietää kun mies itse antaa asiasta monenlaisia selityksiä.

        Yhtäällä on koronan vuoksi työt loppunut, toisaalla on itse irtisanoutunut ja ylipäätään katsoo tulleensa poliittisen vakaumuksensa vuoksi syrjityksi työmarkkinoilla.

        Standuppi, NHL kiekkoilu ja tubetus on monen nuoren haaveena, mutta todennäköisyys perheen elättämiseen on yhtä pieni näissä harrastuksissa.

        Sinulta on taas hiukan mennyt ohi jaksoja tai sitten ymmärrys ei ole taas riittänyt.


    • Anonyymi

      Sitä sanotaan että mies tulee räkänokastakin muttei tyhjänpuhujasta.

      Tyhjää puhetta onkin riittänyt tube eetteriin tuntitolkulla on sitten arki tai pyhä.
      Niin työttömät valittelevat sitä kun ei ole lomaa. Luulisi olevan päänupille terveellistä edes juhlapyhänä tulla ulos persukuplasta ja vetää happea. Ehtii vielä mennä loppusuoralla maitohapoille kun aloittaa kuntavaali loppukirin puolta vuotta etukäteen.

    • Anonyymi

      J:ssä ei ole ketään koskaan uhkailtu töillä/"töillä",ja hyvä niin.

      • Anonyymi

        Wellingillä on/oli kovat puheet, mutta ei se haitannut hänen normaalia työssäkäyntiä koskaan. Säntillinen ammattimies, vaikka vapaa-aikana kova kommari.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe