mistä tiedän että syyhy on parantunut? hoidin ekan kerran yli kuukausi sitten mutta se vain jatkui. 2 viikkoa sitten taas käytin purkin sitä voidetta mutta kutisee vieläkin ja ihan kuin ois tullu lisää noita puanaisia pisteitä käsien sivuun. kutisee mutta pystyn olla raapimatta mutta kutisee päivälläkin? oisko nämä vaan jälkioireita kun haluisin ”kavereille” mennä käymään mutta emmä nyt tiedä tartutanko jotain vai en. alavatsa reiset nilkat ja kädet kutisee ym mutta niitä tunneleita en ole nähnyt yhtäkään nyt ne on kadonnut sen edellisen voiteen käytön jälkeen. onko mitään tapoja tietää että on toiminut ja nämä on vaan jälkioireita?
Vastaukset 2
- Anonyymi
Syyhyn hoitoon ei riitä pelkästään itsensä rasvailu.
Kaikki petivaatteet ym. on pestävä, aikoinaan yksi kaveri joutui putsaamaan kunnolla sohvakalustonsakin ja sängyn patjan.
Syyhypunkki ei ole pelkästään iholla vaan se tarttuu myös kotona oleviin kangasta sisältäviin tavaroihin. - Anonyymi
Kuulostaisi siltä, että tauti on edelleen päällä. Kun hoito tehoaa, kutina loppuu yleensä siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta833505Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4001294Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty38984Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72873Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä197806Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s281743Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto22720Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33641Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen20617Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan33586