mistä tiedän että syyhy on parantunut? hoidin ekan kerran yli kuukausi sitten mutta se vain jatkui. 2 viikkoa sitten taas käytin purkin sitä voidetta mutta kutisee vieläkin ja ihan kuin ois tullu lisää noita puanaisia pisteitä käsien sivuun. kutisee mutta pystyn olla raapimatta mutta kutisee päivälläkin? oisko nämä vaan jälkioireita kun haluisin ”kavereille” mennä käymään mutta emmä nyt tiedä tartutanko jotain vai en. alavatsa reiset nilkat ja kädet kutisee ym mutta niitä tunneleita en ole nähnyt yhtäkään nyt ne on kadonnut sen edellisen voiteen käytön jälkeen. onko mitään tapoja tietää että on toiminut ja nämä on vaan jälkioireita?
syyhypunkki
Anonyymi
2
217
Vastaukset
- Anonyymi
Syyhyn hoitoon ei riitä pelkästään itsensä rasvailu.
Kaikki petivaatteet ym. on pestävä, aikoinaan yksi kaveri joutui putsaamaan kunnolla sohvakalustonsakin ja sängyn patjan.
Syyhypunkki ei ole pelkästään iholla vaan se tarttuu myös kotona oleviin kangasta sisältäviin tavaroihin. - Anonyymi
Kuulostaisi siltä, että tauti on edelleen päällä. Kun hoito tehoaa, kutina loppuu yleensä siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202730Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262162Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o312101Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581748Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121282Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181279- 551130
- 661125
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41085