mistä tiedän että syyhy on parantunut? hoidin ekan kerran yli kuukausi sitten mutta se vain jatkui. 2 viikkoa sitten taas käytin purkin sitä voidetta mutta kutisee vieläkin ja ihan kuin ois tullu lisää noita puanaisia pisteitä käsien sivuun. kutisee mutta pystyn olla raapimatta mutta kutisee päivälläkin? oisko nämä vaan jälkioireita kun haluisin ”kavereille” mennä käymään mutta emmä nyt tiedä tartutanko jotain vai en. alavatsa reiset nilkat ja kädet kutisee ym mutta niitä tunneleita en ole nähnyt yhtäkään nyt ne on kadonnut sen edellisen voiteen käytön jälkeen. onko mitään tapoja tietää että on toiminut ja nämä on vaan jälkioireita?
Vastaukset 2
- Anonyymi
Syyhyn hoitoon ei riitä pelkästään itsensä rasvailu.
Kaikki petivaatteet ym. on pestävä, aikoinaan yksi kaveri joutui putsaamaan kunnolla sohvakalustonsakin ja sängyn patjan.
Syyhypunkki ei ole pelkästään iholla vaan se tarttuu myös kotona oleviin kangasta sisältäviin tavaroihin. - Anonyymi
Kuulostaisi siltä, että tauti on edelleen päällä. Kun hoito tehoaa, kutina loppuu yleensä siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1492175Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210964Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91917Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37868- 60850
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49814Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat53753- 73731
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö288719Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "181677