Onko kenelläkään kokemusta netti lirkuttelijoista. Ne sanoo rakastavansa ja haluaa elää ikuisesti kanssasi, mennä naimisiin kanssasi sopii tapaamisia saapumatta paikalle. ^
Lirkuttelijat
6
83
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemusta on, mutta otin ne niin kevyesti, etteivät jättäneet juurikaan minkäänlaista jälkeä. Hurmaavia toki olivat ja toisinaan hyvää ajanvietettä. Tein kerran testin ja meni kuin manuaalissa ainakin. Kun oli aika ryhtyä sanoista tekoihin, oh ja voi.. miten tulikin jokin hihasta vedetty tapaus estämään treffit 😁
- Anonyymi
Ei ole omakohtaista kokemusta. Mies haluaa oleskeluluvan avullasi, mutta ei ehdi treffeille, kun tullut päällekkäisbuukkauksia.
- Anonyymi
Mistä tiedät, että toinen (se oikea siis) tietää missä ja milloin pitäisi olla?
Myönnän, puhun rakkaudesta. Olen sanonut omalta puoleltani kohdanneeni sen oikean. Olen puhunut samasta aaltopituudesta, oikeasta tuoksusta, katseesta, joka yltää sieluun ja läsnäolosta, joka tuntuu hyvälle ja saa hymyilemään. Se voi kuulostaa lirkuttelulle, mutta joka sana on omalta puoleltani TOTTA. Olen kuitenkin puhunut vain täällä noin voimallisesti.
Ei minulla ole tietoa, että Hän täällä olisi. Samanhenkisiä kirjoittajia löytyy, Hänestä en tiedä. Ja jos Hän täällä olisikin, en tietäisi kenen takia ja olisiko huomioinut viestini. Hän ei ainakaan ole antanut itseään tunnistaa jollain meidän kahden välisellä tiedolla, joka on niin spesifinen että lukitsee kirjoittajan. Itse olen, mutta en joka tekstissä tietenkään.
Jos Hän sanoisi minulle noin kokisin sen hyvin epäreiluna. En tiedä edes onko hän 30km vai 10 000 km ajomatkan päässä. Joku täällä puhui näkemisestä siellä missä yleensä nähdään joulun jälkeen. Taisin sanoa itse, tottakai tulen, jos tiedän hänen siellä olevan. Ongelma on, ETTEN tiedä.. eikä minulla ole syytä olettaa, että Hän siellä olisi. Lomalla ei viitsi varmuuden vuoksi istua päivää jossain odottamassa. Veikkaan, että olisi ollut turha odotus.
Oletko sinä AP varma, että olet sopinut oikean kanssa tapaamisen ja samaan paikkaan? Kehoitan irl viestiin, ja irl sopimiseen! - Anonyymi
Saattaakin olla paikalla jossakin tai lähettyvillä. Jos kurkkii sinua jostakin salaa ja katoaa vähin äänin.
- Anonyymi
Kertoisitko henkilökohtaisesti, jos lähellä kerran olet? Ei tarvitse vähin äänin kadota, vaan saa matkahalit mukaan!
- Anonyymi
On kokemusta. Rakastan yhtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483