Lirkuttelijat

Anonyymi

Onko kenelläkään kokemusta netti lirkuttelijoista. Ne sanoo rakastavansa ja haluaa elää ikuisesti kanssasi, mennä naimisiin kanssasi sopii tapaamisia saapumatta paikalle. ^

6

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokemusta on, mutta otin ne niin kevyesti, etteivät jättäneet juurikaan minkäänlaista jälkeä. Hurmaavia toki olivat ja toisinaan hyvää ajanvietettä. Tein kerran testin ja meni kuin manuaalissa ainakin. Kun oli aika ryhtyä sanoista tekoihin, oh ja voi.. miten tulikin jokin hihasta vedetty tapaus estämään treffit 😁

• Anonyymi

Ei ole omakohtaista kokemusta. Mies haluaa oleskeluluvan avullasi, mutta ei ehdi treffeille, kun tullut päällekkäisbuukkauksia.

• Anonyymi

Mistä tiedät, että toinen (se oikea siis) tietää missä ja milloin pitäisi olla?

Myönnän, puhun rakkaudesta. Olen sanonut omalta puoleltani kohdanneeni sen oikean. Olen puhunut samasta aaltopituudesta, oikeasta tuoksusta, katseesta, joka yltää sieluun ja läsnäolosta, joka tuntuu hyvälle ja saa hymyilemään. Se voi kuulostaa lirkuttelulle, mutta joka sana on omalta puoleltani TOTTA. Olen kuitenkin puhunut vain täällä noin voimallisesti.

Ei minulla ole tietoa, että Hän täällä olisi. Samanhenkisiä kirjoittajia löytyy, Hänestä en tiedä. Ja jos Hän täällä olisikin, en tietäisi kenen takia ja olisiko huomioinut viestini. Hän ei ainakaan ole antanut itseään tunnistaa jollain meidän kahden välisellä tiedolla, joka on niin spesifinen että lukitsee kirjoittajan. Itse olen, mutta en joka tekstissä tietenkään.

Jos Hän sanoisi minulle noin kokisin sen hyvin epäreiluna. En tiedä edes onko hän 30km vai 10 000 km ajomatkan päässä. Joku täällä puhui näkemisestä siellä missä yleensä nähdään joulun jälkeen. Taisin sanoa itse, tottakai tulen, jos tiedän hänen siellä olevan. Ongelma on, ETTEN tiedä.. eikä minulla ole syytä olettaa, että Hän siellä olisi. Lomalla ei viitsi varmuuden vuoksi istua päivää jossain odottamassa. Veikkaan, että olisi ollut turha odotus.

Oletko sinä AP varma, että olet sopinut oikean kanssa tapaamisen ja samaan paikkaan? Kehoitan irl viestiin, ja irl sopimiseen!

• Anonyymi

Saattaakin olla paikalla jossakin tai lähettyvillä. Jos kurkkii sinua jostakin salaa ja katoaa vähin äänin.

• Anonyymi

Kertoisitko henkilökohtaisesti, jos lähellä kerran olet? Ei tarvitse vähin äänin kadota, vaan saa matkahalit mukaan!

• Anonyymi

On kokemusta. Rakastan yhtä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      179
      3470
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      374
      2186
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      55
      2157
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      2028
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      416
      1142
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      117
      1039
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      57
      958
    Aihe