Lirkuttelijat

Anonyymi

Onko kenelläkään kokemusta netti lirkuttelijoista. Ne sanoo rakastavansa ja haluaa elää ikuisesti kanssasi, mennä naimisiin kanssasi sopii tapaamisia saapumatta paikalle. ^

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokemusta on, mutta otin ne niin kevyesti, etteivät jättäneet juurikaan minkäänlaista jälkeä. Hurmaavia toki olivat ja toisinaan hyvää ajanvietettä. Tein kerran testin ja meni kuin manuaalissa ainakin. Kun oli aika ryhtyä sanoista tekoihin, oh ja voi.. miten tulikin jokin hihasta vedetty tapaus estämään treffit 😁

• Anonyymi

Ei ole omakohtaista kokemusta. Mies haluaa oleskeluluvan avullasi, mutta ei ehdi treffeille, kun tullut päällekkäisbuukkauksia.

• Anonyymi

Mistä tiedät, että toinen (se oikea siis) tietää missä ja milloin pitäisi olla?

Myönnän, puhun rakkaudesta. Olen sanonut omalta puoleltani kohdanneeni sen oikean. Olen puhunut samasta aaltopituudesta, oikeasta tuoksusta, katseesta, joka yltää sieluun ja läsnäolosta, joka tuntuu hyvälle ja saa hymyilemään. Se voi kuulostaa lirkuttelulle, mutta joka sana on omalta puoleltani TOTTA. Olen kuitenkin puhunut vain täällä noin voimallisesti.

Ei minulla ole tietoa, että Hän täällä olisi. Samanhenkisiä kirjoittajia löytyy, Hänestä en tiedä. Ja jos Hän täällä olisikin, en tietäisi kenen takia ja olisiko huomioinut viestini. Hän ei ainakaan ole antanut itseään tunnistaa jollain meidän kahden välisellä tiedolla, joka on niin spesifinen että lukitsee kirjoittajan. Itse olen, mutta en joka tekstissä tietenkään.

Jos Hän sanoisi minulle noin kokisin sen hyvin epäreiluna. En tiedä edes onko hän 30km vai 10 000 km ajomatkan päässä. Joku täällä puhui näkemisestä siellä missä yleensä nähdään joulun jälkeen. Taisin sanoa itse, tottakai tulen, jos tiedän hänen siellä olevan. Ongelma on, ETTEN tiedä.. eikä minulla ole syytä olettaa, että Hän siellä olisi. Lomalla ei viitsi varmuuden vuoksi istua päivää jossain odottamassa. Veikkaan, että olisi ollut turha odotus.

Oletko sinä AP varma, että olet sopinut oikean kanssa tapaamisen ja samaan paikkaan? Kehoitan irl viestiin, ja irl sopimiseen!

• Anonyymi

Saattaakin olla paikalla jossakin tai lähettyvillä. Jos kurkkii sinua jostakin salaa ja katoaa vähin äänin.

• Anonyymi

Kertoisitko henkilökohtaisesti, jos lähellä kerran olet? Ei tarvitse vähin äänin kadota, vaan saa matkahalit mukaan!

• Anonyymi

On kokemusta. Rakastan yhtä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      109
      4276
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      78
      3496
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      82
      3333
    4. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      25
      3239
    5. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3232
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      72
      2916
    7. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2790
    8. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      64
      2787
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2559
    10. Autolla törmäilijä

Kuka törmäili yläkouluikäiseen pyöräilijään?
      Jämsä
      9
      2442
    Aihe