Haluaisin saada selville, että mistäköhän kasvojeni ja käsien ihonvärin epätasaisuus johtuu.Eli päivän mittaan iho alkaa punoittamaan ja näyttää tietyssä valossa hieman "suomumaiselta", kuulostaa oudolta, mutta en parempaa vertauskuvaa keksinyt. Olen nyt 3-4 talvea peräkkäin syönyt roa (tai isotretinoin ratioparm) kuurin ja tänä aikana kyseinen ongelma on tullut. Tiedän kyllä noista lääkkeen sivuoireista ja epäilenkin sitä sen aiheuttamaksi, mutta merkillisintä on se, että pahasta aknesta KÄRSINEEN selän- ja muun vartalon ihonväri on hyvä, siis normaali. (Selkä ja kasvotkin pikkuhiljaa tosiaankin parani kyseisellä lääkkeellä.) Haluaisin nyt lähinnä tietää, että pitääköhän kyseiseen ongelmaan puuttua jollain aineilla vai paraneekohan väri ajan kanssa?? niinkuin arvetkin :) PS: Salamalla tai päivänvalossa ilman salamaa otetuista digikuvista huomaa kyseisen väriongelman hyvin.
Kirjoitin ehkä hieman epäselvästi, mutta mikäli joku osaa asiasta enemmän, niin ystävällisesti vastauksia vaan!! Kiitos.
Kirjoitin ehkä hieman epäselvästi, mutta mikäli joku osaa asiasta enemmän, niin ystävällisesti vastauksia vaan!! Kiitos.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.