Siltä tuntuu

Anonyymi

Ei me koskaan saada toisiamme.

79

1019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et saa jos et uskalla laittaa viestiä luuriin saakka

    • Anonyymi

      Älä

    • Anonyymi

      Ei voida saada, jos kumpikaan ei tee mitään sen eteen. Se on ihan itsestä kiinni. Uskaltaako laittaa itsensä alttiiksi sille, että toinen sanoo, ettei kiinnosta. Jos ei laita, ei voi saada. Yksinkertaista.

      • Anonyymi

        Samat sanat sulle.


      • Anonyymi

        Mitään ei tule tapahtumaan se on sitten niin.


      • Anonyymi

        Yksinkertaista, niin pirun vaikeaa ja taas yksinkertaista. Siksi sen teinkin aikanaan.

        Olen sitä mieltä, että se jota kiinnostaa tekee aloitteen! Ei omaa kiinnostusta voi toisen vastuulle ulkoistaa! Jos ei ole rohkeuden keräämisen jälkeenkään valmis, niin ei tahto syvempään tutustumiseen ole kovin kova.

        Jos toisesta välittää aidosti ja on voimalla rakastunut, ei pelaamiseen tai toisen epävarmuuden ruokkimiseen pitäisi olla mitään syytä. Toiselle haluaa onnellisen, turvallisen ja hyvän olon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat sulle.

        Minä tiedostan tämän ja yritän parhaani mukaan toimia sen mukaan. Aion kertoa hänelle tunteistani ennemmin tai myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertaista, niin pirun vaikeaa ja taas yksinkertaista. Siksi sen teinkin aikanaan.

        Olen sitä mieltä, että se jota kiinnostaa tekee aloitteen! Ei omaa kiinnostusta voi toisen vastuulle ulkoistaa! Jos ei ole rohkeuden keräämisen jälkeenkään valmis, niin ei tahto syvempään tutustumiseen ole kovin kova.

        Jos toisesta välittää aidosti ja on voimalla rakastunut, ei pelaamiseen tai toisen epävarmuuden ruokkimiseen pitäisi olla mitään syytä. Toiselle haluaa onnellisen, turvallisen ja hyvän olon.

        Yritetty on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertaista, niin pirun vaikeaa ja taas yksinkertaista. Siksi sen teinkin aikanaan.

        Olen sitä mieltä, että se jota kiinnostaa tekee aloitteen! Ei omaa kiinnostusta voi toisen vastuulle ulkoistaa! Jos ei ole rohkeuden keräämisen jälkeenkään valmis, niin ei tahto syvempään tutustumiseen ole kovin kova.

        Jos toisesta välittää aidosti ja on voimalla rakastunut, ei pelaamiseen tai toisen epävarmuuden ruokkimiseen pitäisi olla mitään syytä. Toiselle haluaa onnellisen, turvallisen ja hyvän olon.

        En voi ottaa enää yhteyttä. Koska tein sen jo. Epämääräisesti päättyi kaikki. Jos hän välittäisi, tulisi hänen todistaa se minulle. Niin päin sen tulee mennä.


    • Anonyymi

      Ai ketkä?

      • Anonyymi

        Ei ketkään.


    • Anonyymi

      Mä arvasin.

    • Anonyymi

      Me saadaan, mutta teistä en tiedä. Ei sellainen toteudu mihin et itsekään jaksa uskoa.

      • Anonyymi

        Saa Kenet saat. Ei väliä.


    • Anonyymi

      Se on sitten tasapeli ja win-win tilanne .

    • Anonyymi

      Ei niin. Valitan.
      Voit tietenkin yrittää laittaa sähköpostin,kirjoita vaikka moi siihen. [email protected]
      Tai sitten työsähköposti. Nimen tiedät kyllä ja osaat sen kirjoittaa "oikein", nähty on. Naiselta miehelle (T).

      • Anonyymi

        Tuo ei ole aloittajalta miksi tulet sekoilemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ole aloittajalta miksi tulet sekoilemaan?

        Tää on niin tätä.. omaa aloitusta ei tehdä

        uuno sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on niin tätä.. omaa aloitusta ei tehdä

        uuno sivusta

        Erä-Jokke kulman takaa tässä. Kannattaisiko tehdä selkeä aloitus, eikä tuollainen joka sopii jokaiseen itku-iltaan täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erä-Jokke kulman takaa tässä. Kannattaisiko tehdä selkeä aloitus, eikä tuollainen joka sopii jokaiseen itku-iltaan täällä.

        Home nokka olet.


    • Anonyymi

      Haluaisitko?

      • Anonyymi

        Tottakai minä hänet haluan mutten tiedä haluaako hän minua.


      • Anonyymi

        Haluaisin meidät kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin meidät kyllä

        Todista se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin meidät kyllä

        No sinä nyt haluat täällä vaikka lyhtypylvään kun on niin kiva leikkiä yötä myöten. !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinä nyt haluat täällä vaikka lyhtypylvään kun on niin kiva leikkiä yötä myöten. !!

        Se mies näyttääkin vähä lyhtypylväältä.


    • Anonyymi

      Oikea kysymys on haluammeko toisemme?

      • Anonyymi

        Sinustahan se on kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinustahan se on kiinni.

        Olet nainen ja kirjoitat miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet nainen ja kirjoitat miehelle?

        Aloittaja on nainen.


    • Anonyymi

      Oletko mies vai nainen? jätät kertomatta koska haluat enemmän vastauksia, eikö niin?

    • Anonyymi
    • Tätä ketjua kun lukee, pakko ihan ihmetellä, mitenkä Suomen kansa on yleensäkin voinut välttyä kuolemasta kokonaan sukupuuttoon.

      :D

      • Anonyymi

        Höö höö illan naurut ::)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höö höö illan naurut ::)

        Itse olen oman osani maan kansoittamisesta jo hoitanut :)


    • Anonyymi

      Aavoilla tuulee

      • Anonyymi

        Ja lumi kiiltää


    • Anonyymi

      Musta tuntuu että oon yksin kaikkia vastaan ja pelkään että sekoan

    • Anonyymi

      Mulla oli vain yksi pyyntö etkä halunnut täyttää sitä tarvin sua ja sun syliä. :(

      • Anonyymi

        Kenelle sinä kirjoitat.


      • Anonyymi

        Tuu syliin. Tiedät missä oon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle sinä kirjoitat.

        Miten kauan menee kun veret valuu ranteista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu syliin. Tiedät missä oon.

        Kuka antaa syliä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu syliin. Tiedät missä oon.

        En tiedä liian kaukana olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kauan menee kun veret valuu ranteista

        Lopeta toi. Sä tiedät, että voit soittaa mulle milloin vain. Oon sanonut sen sulle monesti. Jos olisit mun oven takana, niin ottaisin sut sisälle. Syliin ottaisin. Saisit puhua tai olla hiljaa. Nukuttais sylikkäin. Silittelisin sun tukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta toi. Sä tiedät, että voit soittaa mulle milloin vain. Oon sanonut sen sulle monesti. Jos olisit mun oven takana, niin ottaisin sut sisälle. Syliin ottaisin. Saisit puhua tai olla hiljaa. Nukuttais sylikkäin. Silittelisin sun tukkaa.

        Soita sinä minulle tai lähetä viesti mikset lähetä viestiä. Tulisin heti syliisi kun tietäisin että sinä se olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soita sinä minulle tai lähetä viesti mikset lähetä viestiä. Tulisin heti syliisi kun tietäisin että sinä se olet.

        En ole myöskään täysin varma oletko hän. Laita mulle whatsup viesti. Ihan sama mikä aihe. Jos tähän aikaan tulee niin tiedän kyllä. Vastaan sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole myöskään täysin varma oletko hän. Laita mulle whatsup viesti. Ihan sama mikä aihe. Jos tähän aikaan tulee niin tiedän kyllä. Vastaan sulle.

        Eiku sinä mulle kerro jotain siitä naisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku sinä mulle kerro jotain siitä naisesta.

        Aina tätä kalastelua. Asuu ajomatkan päässä. Minua hoikempi ja pidempi. Ollaan tunnettu vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina tätä kalastelua. Asuu ajomatkan päässä. Minua hoikempi ja pidempi. Ollaan tunnettu vuosia.

        Mies on minua pidempi joten ei nyt osunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on minua pidempi joten ei nyt osunut.

        Ok. Harvoinhan nää osuu. Koita löytää keino rauhoittua. Aamulla asiat näyttää paremmalta.


    • Anonyymi

      Miksi sanoit rakastavasi mua mies se taisi olla vain valetta.

      • Anonyymi

        Ei ollut eikä ole valetta. Muista se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut eikä ole valetta. Muista se.

        Heh heh heh, ai sä oot sanonut rakastavas tuntematonta kirjoittajaa ? No, sä oot sä, pelkkä valheiden kertoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh heh, ai sä oot sanonut rakastavas tuntematonta kirjoittajaa ? No, sä oot sä, pelkkä valheiden kertoja.

        Älä kuule ala epäilemään...


    • Anonyymi

      Sun tarkoitus oli vain saada mut ihastumaan suhun ja sitten vaan unohdat minut.

      • Anonyymi

        Minusta alkaa näyttää siltä että molemmat hain luulivat toisistaan noin.


    • Anonyymi

      En saa sua koskaan Mika.

    • Anonyymi

      Ei niin. Kummankin on löydettävä suhteen toinen osapuoli suunnilleen oman ikäisistä. Joskus välillä tulee se tunne että jospa käykin niin että haluan parisuhteen.

      • Anonyymi

        Hän on suunnilleen mun ikäinen.


      • Anonyymi

        Et sinä sitä päätä kehen kukin rakastuu. Ihme määräilijä. Itselläni ikäraja menee siinä, että suomen mittakaavan mukaan toinen ei voisi olla toisen vanhempi. Jossain ulkomailla nyt jo 10 vuotiaatkin saattavat tulla raskaaksi, mutta se on mielestäni pedofiiliaa.


    • Anonyymi

      Aikaa kulunut 40 vuotta.....

      • Anonyymi

        Arvasin tänne kuuluu viesti.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin tänne kuuluu viesti.....

        Arvasin tutulta kuulostaa


    • Anonyymi

      Ei ole tarvettakaan hänen kanssaan, enää.

      • Anonyymi

        😢😢


    • Anonyymi

      Kaikki ei aina mene kuin Strömsössä, kaikki ei sovi kaikille ja joskus tulee paha väliin, milloin milläkin tavalla mutta paha / pahuus kuitenkin. Silloin ollaan kaukana toisistaan.

      • Anonyymi

        Jos ei saada, siihen liittyy jotenkin aineet. En voi vaikuttaa asiaan.

        Otan sen tyynesti


    • Anonyymi

      Joskus myöhemmin voi ajatella että oli se Luojan onni ettei saatu sen ja sen kanssa toisiamme.

      • Anonyymi

        Minä olen ihminen joka on tehnyt juurikin noin erään ihmisen suhteen. Kiitän siitä joka päivä.
        Kiitän myös siitä että joskus, ainakin hetkellisesti, kokee ja näkee jotakin mitä aiemmin ei ole nähnyt.


    • Anonyymi

      Nipistän sua nainen pyllystä, kun nähdään.

      • Anonyymi

        Missä sanottiin että aloitus on naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sanottiin että aloitus on naiselta.

        Ei missään.


      • Anonyymi

        Sitten vedän sua turpiin jos heti niin teet.


    • Anonyymi

      En sabotoi suhdettanne, mutta luulen että ihmisille jotka sabotoi muita niin käy. Eikö ole kumma miten rakkaus voi muuttua peliksi. Eikö sen pitäisi olla kahden ihmisen ja sielun välistä tunnetta, niin hyvässä kuin pahassa. Tiedä häntä. Hyvä pitää mielessä kuitenkin.

      • Anonyymi

        En ole muita sabotoinut.


    • Anonyymi

      Enpä olisi noin varma, mikään muu ole kuin epävarma.

      • Anonyymi

        Täytyy pitää väliä tuosta kirjasta. Se on suorastaan yliluonnollinen.

        Lybäck lopetti joogaamisen, kun katsoi itteensä katonrajasta


    • Anonyymi

      Kaikki menee niin kuin tarkoitettu on ja meidät on tarkoitettu toisillemme.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe