Aihe

Kuinka joulusi meni?

Anonyymi

Täällä rauhallisesti. Vuosi kohta vaihtuu, olisimpa näyttänyt sinulle yhden paikan, sanonut sanat joita kai odotit. Tiedäthän että olen aina täällä? ( En palstalla vaan "täällä" ;) ) Mikään ei ole mahdotonta. Rakastan sinua vieläkin, voi hyvin ja näe minusta kaunista unta muru.

11

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meneekö n-m

• Anonyymi

Mieheltä naiselle menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheltä naiselle menee.

Yllättävää. Varmaan tunnette toisenne entuudestaan, jos rakastat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheltä naiselle menee.

Nyt on vahva tunne siitä hän kirjoitti tai vähintäänkin olen hänen ajatuksissaan ollut oli se palstalla tai sen ulkopuolella !

• Anonyymi

Susta miehestä näen aina unta, kyllä.

• Anonyymi

Kuumahuuli

• Anonyymi

Tiedätkö missä olin jouluna.?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tyhjä olo kaikesta kuten jo kauan.
      Siihen on niin tottunut vaikka kaipaankin muuta. Turtumus on lojaalisuuden kipu...

🙏 Hyvä yötä

• Anonyymi

Ei ole vielä myöhäistä, kauniita unia.

• Anonyymi

Joulu meni kivasti. Vapaapäivät tulee tarpeeseen, oon ollut aika väsynyt. Hänen ei kannata murehtia sitä, mitä ei tehnyt. En odota häneltä mitään, koska on epäreilua odottaa toiselta sellaista, mitä ei itse pysty tekemään. Luulen tietäväni, mitä hän tuntee, joten ei sen kertomisen kanssa ole kiire. Katsotaan, mitä uusi vuosi tuo muru.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      236
      16210
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13614
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      9634
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      45
      6846
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      268
      4128