Joiko vai ajoiko tämä suhari korttinsa hyllylle? vai miks ei autot liiku vaikka soittaa kyytiä...
Taksi kokemäjeltä
5
149
Vastaukset
- Anonyymi
Ei autot liiku jos ei tilaa. Ja jos ei liiku niin kyllä siitä ilmoitetaan tilatessa. Joten et ole tilannutkaan. Joten mitä yrität esittää.
- Anonyymi
Onko se muka oikeesti niin, että mun pitäs jo alkuillasta tietää, mihin aikaan esim, haluan lähteä baarista kotiin? Eikö enää saa soittamalla taksia yöllä? Tai jos pitäs päästä Poriin lääkäriin, mut ei voi itse ajaa, eikä ole sellanen hätä kuitenkaan, että lanssi ottas kyytiin?
- Anonyymi
En lähtenyt keikalle, koska pankkikortillasi ei ollut katetta. Muistatko, olit käynyt sekä s ja k marketin automaatilla, turhaan, euroja ei seinästä irronnut. Sen jälkeen tulit taksikopille notkumaan ja sanoit tarvitsevasi kyydiin myyränkololle. Näytin kädellä suunnan ja vauhtia annoin lapikkaalla persuksiin !
- Anonyymi
Eipä sellasta taksisuharia enää montaa olekaan ainaska kokemäjellä,jotka ymmärtävät asiakaspalvelun päälle harva edes vaivautuu avaamaan auton ovea asiakkaille.
- Anonyymi
jos oot ennen jättäny laskut maksamatta, niin ei siihen osotteeseen kukaan tule tai jos edellinen asukas on jättäny laskut maksamatta siinä osotteessa, niin sama juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913