Olisi kuvitellut että pykäämällä valaistun puun keskelle tätä synkintä joulun aikaa, olisi myös käytetty mielikuvitusta tämän kylän keskelle tällätyn puun värivalaistukseen. Mutta ei, saam-
me ihailla sävy sävyyn katuvalaistuksen kanssa sopivaa kylmää keltaista. -Missä on rohkeus käyttää lämpimiä, räiskyviä värejä? Sinistä, punaista, turkoosia,lilaa.
Puiston kuusi on tylsä ja tylsimyksen dekoreeraama läjä.
Konneveden kalvea kuusi
6
76
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa minä en edes ole huomannut koko kuusta. Missä sellainen?
- Anonyymi
No ylläri, että TÄSTÄKIN pitää valittaa! Olihan se pitänyt arvata, ettei konnevetisille valittajille mikään kelpaa!
Konneveden yrittäjät ovat omin voimin lahjoittaneet ja laittaneet kuusen puistoon, kun kunta ei tehnyt yhtään mitään, niin jo siitäkin pitää valittaa!
Ensi vuonna ei kannata laittaa sitäkään, kun ei tänne mikään kelpaa. Siinä sitten saatte pimeässä istua ilman koristuksia ja valaistuksia. Se on teille oikein. Hiivatin natisijat! - Anonyymi
Minä oon ollu niin iloinen tuosta kuusesta! Kuusimetsä oli joskus hieno. Hieno on yksi puukin. Hyvä ettei värivaloja eikä vilkuta.
- Anonyymi
Kaunis on kuusi keskustassa. Ei-konnevetisenä usein kylän läpi ajelen ja huomasin kuusen heti ja ajattelin, että onpa kivasti valaistu.
- Anonyymi
No sehän on yrittäjäin oma häpeä jos voimat on riittäneet vain noin kalpiaan reklaa-
miin.- Anonyymi
Jos jotakin tehdään ,sen vois tehdä kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011631- 2101507
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K55809Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k48752Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702