Olisin kiinostunut tietämään mitkä ovat kyseisen mallin tyyppiviat? Onko jollain ollut kyseinen auto pitkään? Paljon kilometrejä, onko miten pelannut? Mitä ongelmia ilmennyt?
Opel astra 2.0cdx -99 (tyyppiviat)?
7
2366
Vastaukset
- samppa
mulla on myös 99 astra 2.0 16v cdx sedan.
vasta kuukauden minulla ollut ja voin sanoa että olen todella tyytyväinen ostokseeni.
todella hyvä ajotuntuma ja hiljainen.
varustelu on huippuluokkaa, ilmastointi,cd,vakionopeudensäädin,sähköiset ikkunat ja peilit,luistonesto,abs,metalliväri,nahkainen ratti,aluvanteet,täydellinen huoltokirja ja muuta.
tämä ei nyt vastannut kysymykseesi mutta itse olen tyytyväinen autooni. - 2.0 cdx
.. ja vielä löytyy ohjaustehostin, kauko-ohjattava keskuslukitus,elektroninen ajonesto jne.
- agenttos
.. ainakin G 1998-> malleissa näyttäisi yksi tyyppivika olevan ajovalojen kesto, tai lähinnä kestämättömyys. poltimoja saa aika tiheään vaihtamassa.
- Pete
Hae Opelilta muutamalla eurolla uusi johtosarja, joka alentaa hieman valojen jännitettä. Valotehon laskua ei silmällä huomaa, mutta polttimot kestävät vuosia. Asensivat noita takuuseenkin ainakin ennen, asiasta piti vain huomauttaa huollon yhteydessä.
- Jasu
Ei ole ollut mitään ongelmia (1.6 moottori).
Mittarissa nyt 103500 ja kävin juuri hakemassa leiman rekisteriotteeseen. Eipä ollut katsastusmiehellä mitään sanottavaa. Päästöarvotkin olivat ERITTÄIN hyvät, jarrut iskarit ja kaikki muu ok. Hyvä niin sillä olen omistanut ko. auton viime heinäkuusta lähtien. :)
Suosittelen ! - Sademies
Joo minulla on farkku Astra vm.00 varustelu:100 kone 2l 16V.
Itse olen ajanut autolla nyt vuoden (85tkm->115tkm).
Kannattaa tarkistaa autosta pakoputken takapönttö, hapettuu nopeasti. Katalysaattori aina kostea ja ruostuu suhteellisen nopeasti.
Pyyhkijöiden tihkutoiminto/palauttaa pyyhkijät alaasentoon (mahd. vika pyyhkijän moottorissa).
Öljyvuotoa huohottimen putken alalaipassa. Putki on pakosarjan ja lokilämmittimen vieressä. (helppo korjata, tiiviste pois ja tiiviseliimaa tilalle.).
Muita vikoja ei omassani ole ollut ->tyytyväinen käyttäjä! - Sademies
Joo minulla on farkku Astra vm.00 varustelu:100 kone 2l 16V.
Itse olen ajanut autolla nyt vuoden (85tkm->115tkm).
Kannattaa tarkistaa autosta pakoputken takapönttö, hapettuu nopeasti. Katalysaattori aina kostea ja ruostuu suhteellisen nopeasti.
Pyyhkijöiden tihkutoiminto/palauttaa pyyhkijät alaasentoon (mahd. vika pyyhkijän moottorissa).
Öljyvuotoa huohottimen putken alalaipassa. Putki on pakosarjan ja lokilämmittimen vieressä. (helppo korjata, tiiviste pois ja tiiviseliimaa tilalle.).
Muita vikoja ei omassani ole ollut ->tyytyväinen käyttäjä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358