Voi minua ellen evankeliumia julista näille eksytetyille velluille.

1kor9:16 Sillä siitä, että julistan evankeliumia, ei minulla ole kerskaamista; minun täytyy se tehdä. Voi minua, ellen evankeliumia julista!

Minua on kehoitettu tekemään uudenvuodenlupaus etten julistaisi totuutta tällä palstalla enää ensi vuonna. Tekisin sillä monet onnelliseksi, sanottiin.

Minäkö tekisin saatanan onnelliseksi vaikenemalla totuuden julistamisesta! ? Eiköhän vl-puhujat pidä edelleenkin em herran onnentunteista hyvää huolta?

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten se demonipesä täällä jaksaa alituisen ruikuttaa? Ovatko demonit käyneet jo niin levottomiksi, ettet hetkeäkään rauhaa saa ja siksi täällä riekut? Kannattais päästää demonit ulos ja ottaa Jeesus tilalle. Toinen uskovainen voi sua siunata. Jos jaksat, niin saat hänen kauttaan uskoa kaikki synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä! Pääsisit demoneista vapaaksi!

• Anonyymi

so so tähtityttö, kasvapa aikuiseksi.

• Ei uskoisi että meidän molempien uskomme perusteet löytyvät Raamatusta, kun näet sen kirjan totuuden pelkästään demonisena.

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Ei uskoisi että meidän molempien uskomme perusteet löytyvät Raamatusta, kun näet sen kirjan totuuden pelkästään demonisena.

Sulla ei olekkaan totuutta. Uit synnin pimeydessä. Olet tuudittautunut väärään rauhaan. Siksi auot jatkuvasti uskovaisille päätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei olekkaan totuutta. Uit synnin pimeydessä. Olet tuudittautunut väärään rauhaan. Siksi auot jatkuvasti uskovaisille päätä.

Demonipesä on huumorityyppi puhuessaan uskon perusteista kohdallaan.

• Anonyymi

saisko niitä temoneita vaikka kattohommiin, siinäpä uusi aluevaltaus bisneksen tekoon !

huhheijaa heu reka !

• Anonyymi

Kestääkö niihen temonien päät korkeita paikkoja?

• Anonyymi

Ne olisi siinä mielessä hyviä kun on niin ahkeria.
        Mutta ei niitä kiinosta kuin se tehtävä mikä niille on annettu.

• Anonyymi

Veeällät ei kuuntele kätään jolla ei ol ekorvassa iso lippu merkkinä omasta looshista, ja kun se on, se on sitten sama mitä hää puhuu, kaikki uppoaa kuin *usi lumeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      154
      9302
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      343
      7076
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      103
      6032
    4. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      164
      3990
    5. Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja

Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.
      Maahanmuutto
      95
      3365
    6. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      34
      3301
    7. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      66
      3286
    8. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      188
      2833
    9. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      76
      2676
    10. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      3
      2188
    Aihe