1kor9:16 Sillä siitä, että julistan evankeliumia, ei minulla ole kerskaamista; minun täytyy se tehdä. Voi minua, ellen evankeliumia julista!
Minua on kehoitettu tekemään uudenvuodenlupaus etten julistaisi totuutta tällä palstalla enää ensi vuonna. Tekisin sillä monet onnelliseksi, sanottiin.
Minäkö tekisin saatanan onnelliseksi vaikenemalla totuuden julistamisesta! ? Eiköhän vl-puhujat pidä edelleenkin em herran onnentunteista hyvää huolta?
Voi minua ellen evankeliumia julista näille eksytetyille velluille.
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miten se demonipesä täällä jaksaa alituisen ruikuttaa? Ovatko demonit käyneet jo niin levottomiksi, ettet hetkeäkään rauhaa saa ja siksi täällä riekut? Kannattais päästää demonit ulos ja ottaa Jeesus tilalle. Toinen uskovainen voi sua siunata. Jos jaksat, niin saat hänen kauttaan uskoa kaikki synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä! Pääsisit demoneista vapaaksi!
- Anonyymi
so so tähtityttö, kasvapa aikuiseksi.
Ei uskoisi että meidän molempien uskomme perusteet löytyvät Raamatusta, kun näet sen kirjan totuuden pelkästään demonisena.
- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Ei uskoisi että meidän molempien uskomme perusteet löytyvät Raamatusta, kun näet sen kirjan totuuden pelkästään demonisena.
Sulla ei olekkaan totuutta. Uit synnin pimeydessä. Olet tuudittautunut väärään rauhaan. Siksi auot jatkuvasti uskovaisille päätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei olekkaan totuutta. Uit synnin pimeydessä. Olet tuudittautunut väärään rauhaan. Siksi auot jatkuvasti uskovaisille päätä.
Demonipesä on huumorityyppi puhuessaan uskon perusteista kohdallaan.
- Anonyymi
saisko niitä temoneita vaikka kattohommiin, siinäpä uusi aluevaltaus bisneksen tekoon !
huhheijaa heu reka !- Anonyymi
Kestääkö niihen temonien päät korkeita paikkoja?
- Anonyymi
Ne olisi siinä mielessä hyviä kun on niin ahkeria.
Mutta ei niitä kiinosta kuin se tehtävä mikä niille on annettu.
- Anonyymi
Veeällät ei kuuntele kätään jolla ei ol ekorvassa iso lippu merkkinä omasta looshista, ja kun se on, se on sitten sama mitä hää puhuu, kaikki uppoaa kuin *usi lumeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344565Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752974- 472453
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451757- 781429
- 211391
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831232PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137949- 69928
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884