rahat katoaa

Anonyymi

diesel ja dsg skodat romuauton hintaisia parinvuoden ikäisinä


Lopullisen karuksi vertailutilanne kuitenkin muuttuu vasta, kun mukaan otetaan uuden dieselauton ennakoitu arvonpudotus.

Tästä ALD:n laskelmat läpikäynyt lehti kertoo, että leasingyhtiön arvioissa dieselkoneinen Škoda Octavia menettää nyt vuodessa arvoaan peräti ”500–1 000 euroa nopeammin kuin muilla käyttövoimilla toimivat” mutta muuten jokseenkin samanlaiset autot

9

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      skodan käyttövoimalla eikä moottorin koolla ole väliä hinnan romahdukseen.

      Takuun loputtua skodien hinnatkin romahtavat pahoin.
      syy tähän on riskialtis epäluotettava tekniikka ja skodan heikko arvostus omistusautona.

      • Anonyymi

        Höhöpoika, eli tuttumme Toyotan omapoika vauhdissa.


    • Anonyymi

      Hyvä uutinen, jos vähänajettuja saa lähes ilmaiseksi. Yli 35000 euroa jostakin uudesta itselataavasta peltirummusta olisikin sikahinta.

    • Anonyymi

      Näissä skoda, vw autoissa bensakoneissa pääsee vähällä vaikka ajaa paljon, pitää olla halpa dieseli ettö taloudellisesti kannattaa koska arvokin putoaa nopeammin jos ostat vaikka 5-6 vuotta vanha dieselin.


      Jos haetaan miellyttävää hiljaista autoa jolla vaikka ajetaan paljon niin joku mersun E malli riittävän tehokas dieseli ja oikea automaatti. Kulutus on pienen bensa-auton luokkaa

    • Anonyymi

      Skodat ovat monesti paalitavaraa reilusti alle 10 vuotta vanhoina. Jos DSG hajoaa ja korjauskustannukset on yli puolet auton arvosta. Vähän lohtua tuo meneillään oleva romusetelikampanja.

      • Anonyymi

        tm lehti kehoitti okinaika sitten käytettyjen auton osta käsittelevässä jutussaan että esim, dsg laatikolla varustetun skodan ostajan olisi syytä ottaa kaikki mahdolliset lisätakuut skodaan..
        noh,pakkohan se on,muuten häviää skodan korjausten myötä kaikki rahat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tm lehti kehoitti okinaika sitten käytettyjen auton osta käsittelevässä jutussaan että esim, dsg laatikolla varustetun skodan ostajan olisi syytä ottaa kaikki mahdolliset lisätakuut skodaan..
        noh,pakkohan se on,muuten häviää skodan korjausten myötä kaikki rahat

        mitäs niille miljoonille takaisin lunastetuille päästö ja kulutus huijaus vokkeloille tehtiin jenkeissä
        nooh,itäauto skodaahan ei jenkeissä edes myydä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitäs niille miljoonille takaisin lunastetuille päästö ja kulutus huijaus vokkeloille tehtiin jenkeissä
        nooh,itäauto skodaahan ei jenkeissä edes myydä

        ois kiva tietää.Purettiinko osiksi ja tekniikka laitettiin uusiin halppis skodiin


    • Anonyymi

      Ihan varmasti markkinoiden lyhyimmän takuun loputtua Skodia saa ilmaiseksi. Niitä vain ei kehtaa edes köyhä pyytää, ellei ole kommunisti tai vaikeasti dementoitunut tms. tajunnan hämärtymisestä kärsivä...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe