rahat katoaa

Anonyymi

diesel ja dsg skodat romuauton hintaisia parinvuoden ikäisinä


Lopullisen karuksi vertailutilanne kuitenkin muuttuu vasta, kun mukaan otetaan uuden dieselauton ennakoitu arvonpudotus.

Tästä ALD:n laskelmat läpikäynyt lehti kertoo, että leasingyhtiön arvioissa dieselkoneinen Škoda Octavia menettää nyt vuodessa arvoaan peräti ”500–1 000 euroa nopeammin kuin muilla käyttövoimilla toimivat” mutta muuten jokseenkin samanlaiset autot

9

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      skodan käyttövoimalla eikä moottorin koolla ole väliä hinnan romahdukseen.

      Takuun loputtua skodien hinnatkin romahtavat pahoin.
      syy tähän on riskialtis epäluotettava tekniikka ja skodan heikko arvostus omistusautona.

      • Anonyymi

        Höhöpoika, eli tuttumme Toyotan omapoika vauhdissa.


    • Anonyymi

      Hyvä uutinen, jos vähänajettuja saa lähes ilmaiseksi. Yli 35000 euroa jostakin uudesta itselataavasta peltirummusta olisikin sikahinta.

    • Anonyymi

      Näissä skoda, vw autoissa bensakoneissa pääsee vähällä vaikka ajaa paljon, pitää olla halpa dieseli ettö taloudellisesti kannattaa koska arvokin putoaa nopeammin jos ostat vaikka 5-6 vuotta vanha dieselin.


      Jos haetaan miellyttävää hiljaista autoa jolla vaikka ajetaan paljon niin joku mersun E malli riittävän tehokas dieseli ja oikea automaatti. Kulutus on pienen bensa-auton luokkaa

    • Anonyymi

      Skodat ovat monesti paalitavaraa reilusti alle 10 vuotta vanhoina. Jos DSG hajoaa ja korjauskustannukset on yli puolet auton arvosta. Vähän lohtua tuo meneillään oleva romusetelikampanja.

      • Anonyymi

        tm lehti kehoitti okinaika sitten käytettyjen auton osta käsittelevässä jutussaan että esim, dsg laatikolla varustetun skodan ostajan olisi syytä ottaa kaikki mahdolliset lisätakuut skodaan..
        noh,pakkohan se on,muuten häviää skodan korjausten myötä kaikki rahat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tm lehti kehoitti okinaika sitten käytettyjen auton osta käsittelevässä jutussaan että esim, dsg laatikolla varustetun skodan ostajan olisi syytä ottaa kaikki mahdolliset lisätakuut skodaan..
        noh,pakkohan se on,muuten häviää skodan korjausten myötä kaikki rahat

        mitäs niille miljoonille takaisin lunastetuille päästö ja kulutus huijaus vokkeloille tehtiin jenkeissä
        nooh,itäauto skodaahan ei jenkeissä edes myydä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitäs niille miljoonille takaisin lunastetuille päästö ja kulutus huijaus vokkeloille tehtiin jenkeissä
        nooh,itäauto skodaahan ei jenkeissä edes myydä

        ois kiva tietää.Purettiinko osiksi ja tekniikka laitettiin uusiin halppis skodiin


    • Anonyymi

      Ihan varmasti markkinoiden lyhyimmän takuun loputtua Skodia saa ilmaiseksi. Niitä vain ei kehtaa edes köyhä pyytää, ellei ole kommunisti tai vaikeasti dementoitunut tms. tajunnan hämärtymisestä kärsivä...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe