diesel ja dsg skodat romuauton hintaisia parinvuoden ikäisinä
Lopullisen karuksi vertailutilanne kuitenkin muuttuu vasta, kun mukaan otetaan uuden dieselauton ennakoitu arvonpudotus.
Tästä ALD:n laskelmat läpikäynyt lehti kertoo, että leasingyhtiön arvioissa dieselkoneinen Škoda Octavia menettää nyt vuodessa arvoaan peräti ”500–1 000 euroa nopeammin kuin muilla käyttövoimilla toimivat” mutta muuten jokseenkin samanlaiset autot
rahat katoaa
9
123
Vastaukset
- Anonyymi
skodan käyttövoimalla eikä moottorin koolla ole väliä hinnan romahdukseen.
Takuun loputtua skodien hinnatkin romahtavat pahoin.
syy tähän on riskialtis epäluotettava tekniikka ja skodan heikko arvostus omistusautona.- Anonyymi
Höhöpoika, eli tuttumme Toyotan omapoika vauhdissa.
- Anonyymi
Hyvä uutinen, jos vähänajettuja saa lähes ilmaiseksi. Yli 35000 euroa jostakin uudesta itselataavasta peltirummusta olisikin sikahinta.
- Anonyymi
Näissä skoda, vw autoissa bensakoneissa pääsee vähällä vaikka ajaa paljon, pitää olla halpa dieseli ettö taloudellisesti kannattaa koska arvokin putoaa nopeammin jos ostat vaikka 5-6 vuotta vanha dieselin.
Jos haetaan miellyttävää hiljaista autoa jolla vaikka ajetaan paljon niin joku mersun E malli riittävän tehokas dieseli ja oikea automaatti. Kulutus on pienen bensa-auton luokkaa - Anonyymi
Skodat ovat monesti paalitavaraa reilusti alle 10 vuotta vanhoina. Jos DSG hajoaa ja korjauskustannukset on yli puolet auton arvosta. Vähän lohtua tuo meneillään oleva romusetelikampanja.
- Anonyymi
tm lehti kehoitti okinaika sitten käytettyjen auton osta käsittelevässä jutussaan että esim, dsg laatikolla varustetun skodan ostajan olisi syytä ottaa kaikki mahdolliset lisätakuut skodaan..
noh,pakkohan se on,muuten häviää skodan korjausten myötä kaikki rahat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tm lehti kehoitti okinaika sitten käytettyjen auton osta käsittelevässä jutussaan että esim, dsg laatikolla varustetun skodan ostajan olisi syytä ottaa kaikki mahdolliset lisätakuut skodaan..
noh,pakkohan se on,muuten häviää skodan korjausten myötä kaikki rahatmitäs niille miljoonille takaisin lunastetuille päästö ja kulutus huijaus vokkeloille tehtiin jenkeissä
nooh,itäauto skodaahan ei jenkeissä edes myydä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitäs niille miljoonille takaisin lunastetuille päästö ja kulutus huijaus vokkeloille tehtiin jenkeissä
nooh,itäauto skodaahan ei jenkeissä edes myydäois kiva tietää.Purettiinko osiksi ja tekniikka laitettiin uusiin halppis skodiin
- Anonyymi
Ihan varmasti markkinoiden lyhyimmän takuun loputtua Skodia saa ilmaiseksi. Niitä vain ei kehtaa edes köyhä pyytää, ellei ole kommunisti tai vaikeasti dementoitunut tms. tajunnan hämärtymisestä kärsivä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501