Aihe

Ahlaisten hautuumaan jäteastiat.

Anonyymi

Täytyy myöntää, että seurakunnalla ei ole yhtään suunnittelutaitoa sijoittaa maahan upotettavia jäteastioita. Uudella hautasmaalla jäteastiat on sijoitettu suoraan läpikäytärakennuksen ovien eteen. Nyt ei esim. pääse kulkemaan rakennuksen läpi, joka pitäisi olla oma kokonaisuus.
Toisella portilla ei ole lainkaan jäteästioita, niin ihmiset työntää roskat kiviaidan kivien väliin.
Onkohan noille jäteastioille annettu lupa sijoittaa muuten tuhon paikkaan ?? Mitä sanoo Museovirasto ???

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ahlainen on uniikki paikka. Siellä ovat vessapöntöt postilaatikkoina.
      Niin ja seurakunta laittelee roskapönttöjä mihin sattuu.
      Normi touhua kylässä

• Anonyymi

Museovirastohan ei kommentoi koska museovirasto ei roiku tällä palstalla kuuntelemassa sinun horinoitasi.Olisiko parempi ottaa suoraan yhteys sinne täällä vinkumisen sijaan?
      Ja kyllä, seurakunta on syvältä suunnitteluidensa kanssa.Kerro se SINNE, toljanteri, ei tänne palstalle jossa vain alkoholistit lukevat vinkumisiasi!

• Anonyymi

Hyvä, että joku aloitti tämänkin keskustelun. Itse olen kylläkin kuullut, että Museovirastossa ollaan tietoisia tästä asiasta ja toimenpiteitä on tulossa.
      Kiitos aloittajalle, että Ahlaisten juopotkin nyt tietää.

T. Mökkiläinen

• Anonyymi

Nuo Molok jäteastiat ovat todella käteviä. Sinne mahtuu hyvin kotitalouden ongelmajätteet. Jäteöljyt, auton akut sun muut maalipurkit jne.
      Tämä on päivän paras uutinen.

• Anonyymi

Ai on Ahlaisissa Molok-jätepussit. Ne ovat hyviä. Pääsee eroon ongelmajätteistä. Onks videovalvonta ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      233
      15675
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13545
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      9446
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      42
      6704
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      249
      4007