apt.13:10 ja sanoi: "Voi sinua, joka olet kaikkea vilppiä ja kavaluutta täynnä, sinä perkeleen sikiö, kaiken vanhurskauden vihollinen, etkö lakkaa vääristelemästä Herran suoria teitä?
Minä ne raivoa mitenkään, tuo on suora sitaatti Raamatusta eksyttäjälle.
Eikö nyt ole perinteinen puhujainkokouksen aikakin? Terveisiä sinnekin.
Raamatun sanaa vl-puhujalle
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko sinä se perkeleen sikiö sinussa olevassa demonipesässä? Et sillee.....
- Anonyymi
SaaleminPastori-ko.
Mitä sun täälä hyödyttää aukoa päätä?
Mene johonki vl-tilaisuuteen esittään mielipitees.- Anonyymi
Ei se uskalla mennä. Voisi vaikka vahingossa saada synninpäästön ja parannuksen armon. Mielummin se jatkaa noita valheita.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se uskalla mennä. Voisi vaikka vahingossa saada synninpäästön ja parannuksen armon. Mielummin se jatkaa noita valheita.
Uskon hyväntahtoisuuteenne tuossa suhteessa mutta valhe ei ketään auta. Luulisi että teitäkin kiinnostaisi Raamatun Totuus. Minäkin kipuilin kauan varmalta tuntuvan vl-valheen ja Raamatun Totuuden välillä. Ihmettelen kun joukossanne on paljon vuosikymmeniä kouluja käyneitä, mutta laiskuutta Raamatun tuntemuksen suhteen pidetään hyveenä
Matt
6:32 Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
6:33 Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
6:34 Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa
.
- Anonyymi
Totisesti, totisesti minä sanon teille, te saatanan syntisäkit, jotka olette matkalla ikuiseen kadotukseen, teitä ei enään mikään pelasta tulisen järven ikuisesta kylvystä.
- Anonyymi
Tuo oli velluille.
- Anonyymi
Ei tämä "saalemisti" näköjään tiedä VL-väestä ja esim. puhujien kokouksesta mitään, missä ja milloin on, eikä kerrotakkaan hänelle, mitä se asia ulkopuolisille kuuluu !!
Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten !
Lopeta hyvä ihminen tuo "mölyäminen" nyt ihan suosiolla !!!!Normaalisti puhujien kokous on tähän aikaan mutta unohdin koronan vaikutuksen. Kummallinen kokous sekin kun päätökset tekee pieni vähemmistö. Aikanaan HSaari yksin.
- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Normaalisti puhujien kokous on tähän aikaan mutta unohdin koronan vaikutuksen. Kummallinen kokous sekin kun päätökset tekee pieni vähemmistö. Aikanaan HSaari yksin.
Perustetaan asia sillä että Pyhä Henki on erehtymätön.
Monet joutuu pelon vallassa pitämään suun kiinni. Anonyymi kirjoitti:
Perustetaan asia sillä että Pyhä Henki on erehtymätön.
Monet joutuu pelon vallassa pitämään suun kiinni.Sinä sanoit asian ytimekkäästi. Pelko tulee väkivallan seurauksena.
Pelko on manipuloinnin keinoista voimakkain.
Ei ole epäilystäkään etteikö teidän vl-ihmisten keskellä ole yhäkin monia joilla olisi rakkaus totuuteen mutta ei mitään keinoa muuttaa liikkeess vallitsevaa opin suuntaa.
Se ei tule ikinä olemaan mahdollista, joten lähtekää pois.- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Sinä sanoit asian ytimekkäästi. Pelko tulee väkivallan seurauksena.
Pelko on manipuloinnin keinoista voimakkain.
Ei ole epäilystäkään etteikö teidän vl-ihmisten keskellä ole yhäkin monia joilla olisi rakkaus totuuteen mutta ei mitään keinoa muuttaa liikkeess vallitsevaa opin suuntaa.
Se ei tule ikinä olemaan mahdollista, joten lähtekää pois.Ilm. 18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilm. 18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa
Minun kansani, kuulkaat kehoitusta.
- Anonyymi
Heinon kommentti tähän kiinnostaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174456
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261394Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 115951
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon19944Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 20931
- 171914