Raamatun sanaa vl-puhujalle

apt.13:10 ja sanoi: "Voi sinua, joka olet kaikkea vilppiä ja kavaluutta täynnä, sinä perkeleen sikiö, kaiken vanhurskauden vihollinen, etkö lakkaa vääristelemästä Herran suoria teitä?

Minä ne raivoa mitenkään, tuo on suora sitaatti Raamatusta eksyttäjälle.
Eikö nyt ole perinteinen puhujainkokouksen aikakin? Terveisiä sinnekin.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko sinä se perkeleen sikiö sinussa olevassa demonipesässä? Et sillee.....

• Anonyymi

SaaleminPastori-ko.
      Mitä sun täälä hyödyttää aukoa päätä?
      Mene johonki vl-tilaisuuteen esittään mielipitees.

• Anonyymi

Ei se uskalla mennä. Voisi vaikka vahingossa saada synninpäästön ja parannuksen armon. Mielummin se jatkaa noita valheita.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se uskalla mennä. Voisi vaikka vahingossa saada synninpäästön ja parannuksen armon. Mielummin se jatkaa noita valheita.

Uskon hyväntahtoisuuteenne tuossa suhteessa mutta valhe ei ketään auta. Luulisi että teitäkin kiinnostaisi Raamatun Totuus. Minäkin kipuilin kauan varmalta tuntuvan vl-valheen ja Raamatun Totuuden välillä. Ihmettelen kun joukossanne on paljon vuosikymmeniä kouluja käyneitä, mutta laiskuutta Raamatun tuntemuksen suhteen pidetään hyveenä

Matt
        6:32 Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
        6:33 Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
        6:34 Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa
        .

• Anonyymi

Totisesti, totisesti minä sanon teille, te saatanan syntisäkit, jotka olette matkalla ikuiseen kadotukseen, teitä ei enään mikään pelasta tulisen järven ikuisesta kylvystä.

• Anonyymi

Tuo oli velluille.

• Anonyymi

Ei tämä "saalemisti" näköjään tiedä VL-väestä ja esim. puhujien kokouksesta mitään, missä ja milloin on, eikä kerrotakkaan hänelle, mitä se asia ulkopuolisille kuuluu !!
      Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten !
      Lopeta hyvä ihminen tuo "mölyäminen" nyt ihan suosiolla !!!!

• Normaalisti puhujien kokous on tähän aikaan mutta unohdin koronan vaikutuksen. Kummallinen kokous sekin kun päätökset tekee pieni vähemmistö. Aikanaan HSaari yksin.

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Normaalisti puhujien kokous on tähän aikaan mutta unohdin koronan vaikutuksen. Kummallinen kokous sekin kun päätökset tekee pieni vähemmistö. Aikanaan HSaari yksin.

Perustetaan asia sillä että Pyhä Henki on erehtymätön.
        Monet joutuu pelon vallassa pitämään suun kiinni.

• Anonyymi kirjoitti:

Perustetaan asia sillä että Pyhä Henki on erehtymätön.
        Monet joutuu pelon vallassa pitämään suun kiinni.

Sinä sanoit asian ytimekkäästi. Pelko tulee väkivallan seurauksena.
        Pelko on manipuloinnin keinoista voimakkain.
        Ei ole epäilystäkään etteikö teidän vl-ihmisten keskellä ole yhäkin monia joilla olisi rakkaus totuuteen mutta ei mitään keinoa muuttaa liikkeess vallitsevaa opin suuntaa.

Se ei tule ikinä olemaan mahdollista, joten lähtekää pois.

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Sinä sanoit asian ytimekkäästi. Pelko tulee väkivallan seurauksena.
        Pelko on manipuloinnin keinoista voimakkain.
        Ei ole epäilystäkään etteikö teidän vl-ihmisten keskellä ole yhäkin monia joilla olisi rakkaus totuuteen mutta ei mitään keinoa muuttaa liikkeess vallitsevaa opin suuntaa.

Se ei tule ikinä olemaan mahdollista, joten lähtekää pois.

Ilm. 18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilm. 18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa

Minun kansani, kuulkaat kehoitusta.

• Anonyymi

Heinon kommentti tähän kiinnostaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4456
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2499
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1637
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      26
      1394
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1197
    6. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      115
      951
    7. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      19
      944
    8. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      932
    9. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      20
      931
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      914
    Aihe