Kun eivät monet Suomen nykynaiset löydä sellaista miestä, jossa olisi hyvän isän ainesta.
Olen kuullut ja lukenut, fiksujen naisten halusta perheen perustamiseen kun vuosikello tikuttää huolestuttavasti. Miestä vaan ei löydy :/
Jotkut naiset turvautuvat Spermapankkiin, jolloin syntyvän lapsen luonne ja ominaisuudet isän puolelta ovat tuntemattomat.
Jotkut naiset ottavat lapsikuumeessaan isäksi jonkun kehnomman tason siittäjän.
Voi, hyvä isä!
7
75
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyikö ennen hyviä isiä ?
- Anonyymi
Tuskin kun tätä asiaa edelleen naiset pohtivat, (eli , noiden isiensä jälkeläiset.)
Muuttaisivat nämä naiset esim Lähi-Itään niin tietäisivät hekin oman paikkansa paremmin, ja olisi muuta pohdittavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kun tätä asiaa edelleen naiset pohtivat, (eli , noiden isiensä jälkeläiset.)
Muuttaisivat nämä naiset esim Lähi-Itään niin tietäisivät hekin oman paikkansa paremmin, ja olisi muuta pohdittavaa.Persurasisti se jaksaa kytätä sopivaa lovea mihin rasismiaan kylväisi.
- Anonyymi
Itseään maailman napana pitävät bimboblondit eivät löydä "isukkeja", muuta kuin "sugar daddeja".
Ne joille oma ulkonäkö, iines-ankka töröhuulet ja vaatteet on kaikki kaikessa
ovat niitä, joita ei kukaan mies harkitse äitiehdokkaaksi.
Fiksut naiset kyllä löytävät fiksun miehen ja fiksu mies fiksun naisen.- Anonyymi
Ollaan samaa mielipuolta.
- Anonyymi
Useimmat naiset sanovat haluan vauvan kanssasi en pane sinua maksamaan
En usko että eivät pane
Täytyy miettiä - Anonyymi
Kohdunvuokraus sopii paremmin 70 naiselle. Ehkä se spermapankin spermakin sinne vuokrakohtuun on parempi kuin etsiä livestä isää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110910- 58761
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39707Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71681Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41667Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650