Aihe

EU Dronelaki 2021 on täyttä roskaa

Anonyymi

Jaahas, nyt sitten tulee voimaan uusi dronelaki, jonka mukaan minun pitäisi käydä valvottu tentti ja maksaa yli sata euroa vuodessa erilaisia rekisterimaksuja. Tämä on täyttä roskaa ja kärpästen ampumista tykillä, kirjaimellisesti. Kiitos EU!

Itse boikotoin koko lakia ja en taatusti tule rekisteröitymään missään.. Suosittelen kaikille droneharrastajille samaa. Joukossa on voimaa ja kun tarpeeksi moni ei noudata sitä lakia, niin viranomaisten on pakko miettiä kantaansa lain jäädessä kuolleeksi kirjaimeksi.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

LAINAUS:
      Dronerekisteri ja teoriakoe parantavat turvallisuutta
      ”Droneliikenne jatkaa kasvuaan koko ajan. Rekisteröityminen ja verkkokokeen suorittaminen edistävät toimintavarmuutta ja dronejen turvallista lennättämistä. Lennättäjän, ympäröivien ihmisten ja muun ympäristön sekä itse dronen turvallisuus ovat ehdottoman tärkeitä. Perehtyminen mahdollistaa turvallisen toiminnan, jonka pohjalta voi syntyä myös innovaatioita ja uusia dronepalveluita”, sanoo ylijohtaja Jarkko Saarimäki.

SIIS JOILLEKIN SUPERIDIOOTEILLE SUUNNATTUA, TÄYTÄ PASKAA KOKO LAUSE

• Anonyymi

"Perehtyminen mahdollistaa turvallisen toiminnan, jonka pohjalta voi syntyä myös innovaatioita ja uusia dronepalveluita"

... eli uusia rahastusmuotoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      11211
    2. Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku

"Petteri Orpon joukkueen epäonni jatkuu – Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku". https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/0c6c716d-c8eb-4c01-aaf7-3626832
      Maailman menoa
      131
      5057
    3. Sofian kylpylämaksut ulosottoon

Voi Stefu parkaa. Sofian hemmottelu on käynyt kalliiksi, niin kalliiksi että rahat on loppu, ja hemmoteltava on siltikin, vaikka laskulla, joka jätetä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1889