Tarvekaluste

Anonyymi

Mitähän autoja Tarvekalusteen pihalla on?

32

4472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ainakaan työntekijöiden. Jotain erikoisliiketoimintaa kai.

    • Anonyymi

      Sinisalon auto on laajentunut bussipysäkille.

      • Anonyymi

        Jos ne on vaikka niiden siellä tarvekalusteen pihallakin? Näyttää olevan oma tontti niin täynnä jo. Tarvekalusteen kiinteistöhän oli myynnissä , jos se on ostanu sen ja laajentanu?


      • Anonyymi

        Onhan niitä romuja ollut siinä bussipysäkillä monta vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä romuja ollut siinä bussipysäkillä monta vuotta

        Taidatte olla vaan kateellisia kun ei itsellänne ole niin montaa autoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä romuja ollut siinä bussipysäkillä monta vuotta

        Ko.bussipysäkki ei ole ollut käytössä pariinkymmeneen vuoteen,sen jälkee kun ohitustie valmistui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ko.bussipysäkki ei ole ollut käytössä pariinkymmeneen vuoteen,sen jälkee kun ohitustie valmistui.

        No mitäs sillä sitten pitäisi olla kenellekään väliä , jos se bussipysäkki ei ole edes käytössä. Ihan sama kun romuautot sinisalon tai tarvekalusteen pihalla? Mitä väliä niillä on ? Saahan jokaisen omalla tontilla olla , mitä ne nyt siellä ketään häiritsee, sama kai se on säilytteleekö tontilla autonromuja , polttopuita vai kasvattaako koristekukkapensaita? Sehän on jokaisen oma asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ko.bussipysäkki ei ole ollut käytössä pariinkymmeneen vuoteen,sen jälkee kun ohitustie valmistui.

        Taitaa olla lähemmäs 30vuotta kun 20


      • Anonyymi

        Eihän ne enää siinä pysäkillä romuja ilmeisesti pidä. Tänä keväänähän se romuttamotoiminta siirtyy sinne Yrjölänmäelle kylän toiseen päähän .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ne enää siinä pysäkillä romuja ilmeisesti pidä. Tänä keväänähän se romuttamotoiminta siirtyy sinne Yrjölänmäelle kylän toiseen päähän .

        Eipä ole siirtynyt, romut ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole siirtynyt, romut ainakaan.

        No ei todellakaan, näyttää lisääntyneen vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan, näyttää lisääntyneen vaan

        Nimettömänä uskaltaa keskustelupalstalla kommentoida. Naurettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimettömänä uskaltaa keskustelupalstalla kommentoida. Naurettavaa.

        Naurettavaa kun et kommentoinut nimelläsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavaa kun et kommentoinut nimelläsi.

        Niinpä, miksi arvostella muita, kun itsekin kommentoit nimettömänä ?


      • Anonyymi

        Ja nyt se on laajetanut Ummeljoen toiseen päähänkin , sinne Flowroxin taakse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt se on laajetanut Ummeljoen toiseen päähänkin , sinne Flowroxin taakse.

        No sinähän se sherlokki olet.Siellä ne on toimineet 2015 vuodesta,kun Kuukalta hallin ostivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän se sherlokki olet.Siellä ne on toimineet 2015 vuodesta,kun Kuukalta hallin ostivat.

        Kuukka lopettanut? Vai vaihtanut vaan toimipaikkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuukka lopettanut? Vai vaihtanut vaan toimipaikkaa?

        Ei ole lopettanut,Tietä aurannut useammalla koneella koko talven.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuukka lopettanut? Vai vaihtanut vaan toimipaikkaa?

        Ja todella hyvin on auraukset tänä talvena hoitanut, vaikka lunta oli paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän se sherlokki olet.Siellä ne on toimineet 2015 vuodesta,kun Kuukalta hallin ostivat.

        Hienoa toimintaa, työllistää monia paikkakuntalaisia. Eihän heitä turhaan valittu vuoden yrittäjiksi. Lisää on henkilökuntaa palkattu kuluneena syksynä , ja lisää aikovat työllistää, ainaikin niin paikallislehdessä kirjoitettiin . Hyvä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa toimintaa, työllistää monia paikkakuntalaisia. Eihän heitä turhaan valittu vuoden yrittäjiksi. Lisää on henkilökuntaa palkattu kuluneena syksynä , ja lisää aikovat työllistää, ainaikin niin paikallislehdessä kirjoitettiin . Hyvä !

        Joo kovia ovat yrittämään , kun siellä uudellakin romuttamolla kaivinkoneet pörisee, ja romukasat kolisee vielä puolenyön aikaankin. Turha ainkaan ikkuna auki yrittää lähiseudulla nukkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kovia ovat yrittämään , kun siellä uudellakin romuttamolla kaivinkoneet pörisee, ja romukasat kolisee vielä puolenyön aikaankin. Turha ainkaan ikkuna auki yrittää lähiseudulla nukkua.

        Onneksi eivät metelöi enää täällä toisessa päässä kylää. Kyltitkin kertoo , että toiminta muuttanut kolmen kilometrin päähän, hyvä niin


    • Anonyymi

      Te Ummeljokelaiset olette niin kateellista porukkaa toisillellenne , että aina pitää jostain päästä valittamaan. Etenkin jos jollin menee hyvin.

    • Anonyymi

      Kuulin, että sen Tarvekalusteen kiinteistön on ostanut joku ulkopaikkakuntalainen, joka pitää siinä jotain autoharrastustoimintaa. Ilmeisesti pihassa olevat autot on varaosiksi tarkoitettuja tai sitten ne varmaan odottavat kunnostusta.

      • Anonyymi

        Eipä siinä juurikaan ketään koskaan näy. Ei kai siinä mitään varsinaista toimintaa ole, autonromut siinä säilytyksessä vaan.


    • Anonyymi

      ”Keltainen lippis huumerinki Oulu’
      Kyl Google tietää..:)

      • Anonyymi

        No ei liity tarvekalusteeseen keltainen lippis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei liity tarvekalusteeseen keltainen lippis

        Ei taida tarvekalusteeseen liittyä yhtään mikään. Se on mennyt konkurssiin tai muuten lopettanu jo monia vuosia sitten.


    • Anonyymi

      Oisko toi punanen Voort?

      • Anonyymi

        Kemas ja lisäpalvelu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kemas ja lisäpalvelu

        Portfoliossa myös huumeet ?


    • Anonyymi

      Kouvola -kyttääjien paratiisi.
      Kaikki kyttäävät toisiaan ja puukottavat toisiaan selkään,
      kouvola ei muutu koskaan vaan on jäänyt 60luvulle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe