Haluatko vielä minua?
Vieläkö haluat minua?
20
101
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan.
- Anonyymi
Vain yhtä naista
- Anonyymi
Haluan miestä hömelöä, oli päivä tai yöä. Partaveikko vallaton, tilanne mahoton.
- Anonyymi
Ei se ole mahoton, jos sie et oo mahotton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mahoton, jos sie et oo mahotton.
Myönnettäköön, olen ollunna täysmahottomuus.
- Anonyymi
Miestä ihanaa kyllä ja pian ja heti, kiitos.
- Anonyymi
Laitatko viestiä 🙂
- Anonyymi
Oltaispa nyt niin tietäisit...
- Anonyymi
Halun kohteet vaihtuu usein
- Anonyymi
Olen halunnut jo 2.5v. Eka 1v salassa moraalisen kipuilun ristitulessa ja sitten 1.5v sitten aavistuksen verran avoimessa muodossa, mutta silti salassa.
- Anonyymi
Voisko olla niin, että haluat kunnes jompi kumpi on jonkun muun kanssa?
- Anonyymi
Mäkin sitä miestä ihan liikaa taas ajatuksissa 😘🥰🥰
- Anonyymi
No huhhuh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huhhuh.
Jatkan, selittäisi jotain sun (yli)reagoinnista, mitä en oikein käsittänyt. 🙄
Mikset ota yhteyttä? Mulla olis juteltavaa, ei kylläkään mikään ihastusasia, mutta tod. tärkeää.
- Anonyymi
Kyllä haluan.
joo, yhtä miestä.
kyseessä ei ole kukaan ex-mies.- Anonyymi
Älä hulluja puhu.
- Anonyymi
Haluan vain isrintaista naistaoka päivä ihan joka joka päivä sodan huoopaan maailmanmestari Pertti Koo ali night long ....
- Anonyymi
Hienoa🤭
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse634423Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky973678Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1073318Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681883Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.171869Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801118- 82809
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.105797- 44791
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23764