pyöreä, soikea vai enempi kulmikkaan muotoinen?
Onko sun pää
30
99
Vastaukset
- Anonyymi
🐷🐷🐷
- Anonyymi
jos mun pää ois tämmöne
https://www.amusa.fi/sites/default/files/news/hugo_simberg-1.jpg
..niin on helvetin isot korvat tuolla kuvan perkeleellä, ristus.
kuvassa on kaikkien skoda-ajoneuvojen näyssä knähty jumal.................
t.skoda-ajoneuvojen vakuutusmaksujen toimisto PÄÄllikkö?
https://www.youtube.com/watch?v=4I-Za_THqF0 - Anonyymi
Rugby pallon muotoinen!
- Anonyymi
Neliö
- Anonyymi
Ai mul onkin kuutiopää
- Anonyymi
💣🔮🎃
- Anonyymi
Pyöreämpää päätä saa hakea.
- Anonyymi
Olen Perunapää.
On.
yläpää vai alapää?
pieniä molemmat päät. =)- Anonyymi
Pää on kolmio
peräpää neliö
munanpää soikea - Anonyymi
On on on, lähes kaiken näköiset päähineet on sopineet, mutta kruunuun vaatii tiukan sovituksen.
- Anonyymi
Syö-pää
- Anonyymi
Kauniilta näyttää, ihmekään, että minuun hullaannutaan missä vaan liikun ja vaikutan. ;)
- Anonyymi
😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂
Sulla tulee näillä näkymin olemaan yhtä surkea vuosi pimppana märkänä provoja lukien ja inhokiksi kuvitellen.
Aloituksen teemaa mukaillen, seinään juossu ja kuunaama ne yhteen soppii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla tulee näillä näkymin olemaan yhtä surkea vuosi pimppana märkänä provoja lukien ja inhokiksi kuvitellen.
Aloituksen teemaa mukaillen, seinään juossu ja kuunaama ne yhteen soppii.Kyyppa ja tyhjäntoimittajahoilottaja
- Anonyymi
Mulla sen pää on kuin tulppaani, yläpääni on adoniksen muodot omaava.
- Anonyymi
Ainii nimi unohtu.
T: nahkatulppaani
- Anonyymi
pyöreä niinkuin Mika Häkkisellä
- Anonyymi
Ihan pallonaama, voi slimmata tuolla efektillä ainaki 50% ja näyttää vielä ihan normipäältä.
- Anonyymi
Sanoisin että suikero
- Anonyymi
Toivoisin pääni olevan kuin pallo. Esimerkiksi vaikka balata golfpallo, joka lyötäisiin persimon-draiverilla maata kiertävälle radalle, missä lopputorsoni kovasti jälleennäkemistä odottaa.
- Anonyymi
monitahokas
- Anonyymi
Nenän ja leuanpäästä muistutan jo maailman lyhyintä ihmistä.
- Anonyymi
Pussit silmien alla?
- Anonyymi
Tästä tuli mieleen se koululaisvitsi, jossa piti kirjoittaa ainekirjoitus omasta päästään.
- Anonyymi
neliöpää mulla on
- Anonyymi
Lättäpää mulla.
Egyptiläisillä oli hienot, suipot, venytetyt
Kolmio, kuten kuvasta näkyy.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1982283
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391557Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1331213Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol281994Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56962- 55896
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20892Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis268856Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763