pyöreä, soikea vai enempi kulmikkaan muotoinen?
Onko sun pää
30
78
Vastaukset
- Anonyymi
🐷🐷🐷
- Anonyymi
jos mun pää ois tämmöne
https://www.amusa.fi/sites/default/files/news/hugo_simberg-1.jpg
..niin on helvetin isot korvat tuolla kuvan perkeleellä, ristus.
kuvassa on kaikkien skoda-ajoneuvojen näyssä knähty jumal.................
t.skoda-ajoneuvojen vakuutusmaksujen toimisto PÄÄllikkö?
https://www.youtube.com/watch?v=4I-Za_THqF0 - Anonyymi
Rugby pallon muotoinen!
- Anonyymi
Neliö
- Anonyymi
Ai mul onkin kuutiopää
- Anonyymi
💣🔮🎃
- Anonyymi
Pyöreämpää päätä saa hakea.
- Anonyymi
Olen Perunapää.
On.
yläpää vai alapää?
pieniä molemmat päät. =)- Anonyymi
Pää on kolmio
peräpää neliö
munanpää soikea - Anonyymi
On on on, lähes kaiken näköiset päähineet on sopineet, mutta kruunuun vaatii tiukan sovituksen.
- Anonyymi
Syö-pää
- Anonyymi
Kauniilta näyttää, ihmekään, että minuun hullaannutaan missä vaan liikun ja vaikutan. ;)
- Anonyymi
😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂
Sulla tulee näillä näkymin olemaan yhtä surkea vuosi pimppana märkänä provoja lukien ja inhokiksi kuvitellen.
Aloituksen teemaa mukaillen, seinään juossu ja kuunaama ne yhteen soppii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla tulee näillä näkymin olemaan yhtä surkea vuosi pimppana märkänä provoja lukien ja inhokiksi kuvitellen.
Aloituksen teemaa mukaillen, seinään juossu ja kuunaama ne yhteen soppii.Kyyppa ja tyhjäntoimittajahoilottaja
- Anonyymi
Mulla sen pää on kuin tulppaani, yläpääni on adoniksen muodot omaava.
- Anonyymi
Ainii nimi unohtu.
T: nahkatulppaani
- Anonyymi
pyöreä niinkuin Mika Häkkisellä
- Anonyymi
Ihan pallonaama, voi slimmata tuolla efektillä ainaki 50% ja näyttää vielä ihan normipäältä.
- Anonyymi
Sanoisin että suikero
- Anonyymi
Toivoisin pääni olevan kuin pallo. Esimerkiksi vaikka balata golfpallo, joka lyötäisiin persimon-draiverilla maata kiertävälle radalle, missä lopputorsoni kovasti jälleennäkemistä odottaa.
- Anonyymi
monitahokas
- Anonyymi
Nenän ja leuanpäästä muistutan jo maailman lyhyintä ihmistä.
- Anonyymi
Pussit silmien alla?
- Anonyymi
Tästä tuli mieleen se koululaisvitsi, jossa piti kirjoittaa ainekirjoitus omasta päästään.
- Anonyymi
neliöpää mulla on
- Anonyymi
Lättäpää mulla.
Egyptiläisillä oli hienot, suipot, venytetyt
Kolmio, kuten kuvasta näkyy.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918