Paskaa enimmäkseen on elämä. Monta huonoa vuotta ollut. Parempaa ei ole näköpiirissä. Koronarajoitteet vei viimeisetkin toisen ihmisen kosketukset pois. Ei halausta, ei minkäänlaista kosketusta. Kaikki pitää hoitaa etänä. Ei ne ruutupalaverit ym ole sama asia kuin oikea kohtaaminen. Mä oon kuin elävä kuollut. Hoidettavana vaan töitä ja töitä. Pelkkää velvollisuutta muita kohtaan. Mua tarvitaan ja siksi on pakko elää. On hoidettava läheisten asioita työn lisäksi. Olen kuin tyhjä kuori. Pelkkä työrobotti. Mut imetään kuiviin. Multa halutaan suoritusta suorituksen perään. Itse en saa mitään takaisin päin. Mun arvo on vaan mun hyödyssä muille. Mä oon kuin sukupuoleton työrobotti jolla ei muuta arvoa ole. Ei kenenkään kosketusta, ei huolenpitoa, ei helliä sanoja. Mitään niistä ei lainkaan mulle.
Elämä on syvältä
Anonyymi
1
72
Vastaukset
- Anonyymi
Surullista. Toivottavasti asiat paranee ensi vuonna. Niin klishee kuin se onkin, mutta pohjalta pääsee vain ylöspäin. Etähalaus ja parempaa uutta vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144423
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421371Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013