Aihe

Elämä on syvältä

Anonyymi

Paskaa enimmäkseen on elämä. Monta huonoa vuotta ollut. Parempaa ei ole näköpiirissä. Koronarajoitteet vei viimeisetkin toisen ihmisen kosketukset pois. Ei halausta, ei minkäänlaista kosketusta. Kaikki pitää hoitaa etänä. Ei ne ruutupalaverit ym ole sama asia kuin oikea kohtaaminen. Mä oon kuin elävä kuollut. Hoidettavana vaan töitä ja töitä. Pelkkää velvollisuutta muita kohtaan. Mua tarvitaan ja siksi on pakko elää. On hoidettava läheisten asioita työn lisäksi. Olen kuin tyhjä kuori. Pelkkä työrobotti. Mut imetään kuiviin. Multa halutaan suoritusta suorituksen perään. Itse en saa mitään takaisin päin. Mun arvo on vaan mun hyödyssä muille. Mä oon kuin sukupuoleton työrobotti jolla ei muuta arvoa ole. Ei kenenkään kosketusta, ei huolenpitoa, ei helliä sanoja. Mitään niistä ei lainkaan mulle.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Surullista. Toivottavasti asiat paranee ensi vuonna. Niin klishee kuin se onkin, mutta pohjalta pääsee vain ylöspäin. Etähalaus ja parempaa uutta vuotta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      388
      4889
    2. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      3837
    3. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      40
      2366
    4. Torppa Levillä

Mites se raskauspahoinvointi ??
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      2184