Paskaa enimmäkseen on elämä. Monta huonoa vuotta ollut. Parempaa ei ole näköpiirissä. Koronarajoitteet vei viimeisetkin toisen ihmisen kosketukset pois. Ei halausta, ei minkäänlaista kosketusta. Kaikki pitää hoitaa etänä. Ei ne ruutupalaverit ym ole sama asia kuin oikea kohtaaminen. Mä oon kuin elävä kuollut. Hoidettavana vaan töitä ja töitä. Pelkkää velvollisuutta muita kohtaan. Mua tarvitaan ja siksi on pakko elää. On hoidettava läheisten asioita työn lisäksi. Olen kuin tyhjä kuori. Pelkkä työrobotti. Mut imetään kuiviin. Multa halutaan suoritusta suorituksen perään. Itse en saa mitään takaisin päin. Mun arvo on vaan mun hyödyssä muille. Mä oon kuin sukupuoleton työrobotti jolla ei muuta arvoa ole. Ei kenenkään kosketusta, ei huolenpitoa, ei helliä sanoja. Mitään niistä ei lainkaan mulle.
Elämä on syvältä
Anonyymi
1
54
Vastaukset
- Anonyymi
Surullista. Toivottavasti asiat paranee ensi vuonna. Niin klishee kuin se onkin, mutta pohjalta pääsee vain ylöspäin. Etähalaus ja parempaa uutta vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323106Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402374Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652157Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241697- 601153
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958