Kenet Niko "Rawrane" on ottanut mukaan Dubaihin?

Anonyymi

Aika montaa instatypyä Noko seuraa instassa, mutta kuka on lähtenyt mukaan Dubain yöhön viettämään synttäreitä?

11

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis Niko. Näkyykö kuvissa joku Suomi-neito? Nikon instaseuraajat näyttää olevan vähän vanhempaa sukupolvea. Ehkä sieltä joku onnekas pääse mukaan öiseen Dubaihin ja yökerhoon. Mihin mahtoi kunnon nainen Daler hävitä? Mahtoiko vanhat, maksamattomat verovelat vaikuttaa yhteiseloon? No 20 k uutta seuraajaa instassa jutun takia riitti.

• Anonyymi

Kauniita naisia on pöytä täynnä

• Anonyymi

Minä 😘

• Anonyymi

Et ole tosissasi. Minä täytin juuri 64 vuotta, mutta instaan ja tinderiin laitan muiden ja nuorempien naisten kuvia. Muokkaan niitä kuvia vielä ja Niko maksaa matkat Dubaihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole tosissasi. Minä täytin juuri 64 vuotta, mutta instaan ja tinderiin laitan muiden ja nuorempien naisten kuvia. Muokkaan niitä kuvia vielä ja Niko maksaa matkat Dubaihin.

No kuka helvetti HALUAA lähteä tuon vankilakundin följyyn.
        Ihme aloituksia..,,,., aivan kun tuo rikollinen olisi JOKU maan isä ????????????????????????
        Kuolemankauppias on jonku pipipään ihanne, sairasta porukkaa.

• Anonyymi

Ei ketään.

• Anonyymi

No eikö Martina huomenna sinne lähde?

• Anonyymi

Sofiakin haluisi taatusti Nikon bileisiin, yrittihän vasta nikolle kylään mut niko nakkas pihalle typykän. Miksiköhän toi typy lentää säännöllisin väliajoin pihalle äijien toimesta. Thermankin heitti typyn kassineen päivineen menee. Toinen tuli tilalle nopeasti paneen. Sit taas soffeee kunnes kohta lentää paitsi nyt pitää miellyttää thermannii jos mielii Dubaihin.

• Anonyymi

Huume-Nikon instassa näkee minkälaiset suomi-naiset jumaloi häntä, suosittelen katsomaan jos hupia kaipaa...

• Anonyymi

Näyttää aika viihdekäyttömenolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää aika viihdekäyttömenolta.

Kannattaa kattoo Nikon ja siskonsa (jassuran) instastoryt. Aikamoista menoa ruotsin bandidosten kanssa... huh.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      147
      2467
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1694
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      895
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      861
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      825
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      745
    Aihe