voiko miehellä

Anonyymi

hävitä halut naiseen,esim,. jos välissä on aikaa ettei olla nähty? ja siis ei oltas oltu vielä.....

57

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä niin käy

    • Anonyymi

      Ei

    • Anonyymi

      Yleensä niin käy, koska siinä välissä on jo tullut oltua muiden kanssa sillai

      • Anonyymi

        Riippuu miehestä ja naisesta. Monet on jättänyt koronan takia naimatta. Sivuhuomautus tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu miehestä ja naisesta. Monet on jättänyt koronan takia naimatta. Sivuhuomautus tämä.

        Eikä ne yhdenillan jutut kovin kummoista rakastajia ole, vaikkei olisi edes koronaa. Hyvä seksi vaatii sujumista myös henkiseltä puolelta ja läsnäolon syvyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ne yhdenillan jutut kovin kummoista rakastajia ole, vaikkei olisi edes koronaa. Hyvä seksi vaatii sujumista myös henkiseltä puolelta ja läsnäolon syvyyttä.

        Tuo on totta.


    • Anonyymi

      Takuulla....

    • Anonyymi

      Tietysti ja jos olet yhtä tyhmä livessä kuin tuo kysymys, niin tuskin haluja on ollutkaan. Halut voi hävitä silloinkin, vaikka näkisitte joka päivä. Ja naiselle voi käydä ihan samoin.

    • Anonyymi

      Halut eivät häviä kiinnostus voi jos joku muu on paikalla.

    • Anonyymi

      Hyvä kysymys! Herkkä alue, miehen ja naisen näkökulmasta. Tunnepuolen asioita, mutta jos yhteys toiseen on hyvä, ei aika eikä näkemättömyys sitä poista. Mutta onko tämä tärkein asia, jos välissä on ollut "aikaa"? Miehen ja Naisen välillä on lämpöside, se ei katkea, mutta sitä voi vahvistaa, yhteisellä kiireettömällä ajalla. Huumorilla ja yhteenkuuluvuuden tunteella, on taipumus yhdistää, niin monella tavoin. Turhalla kiirehtimisellä saattaa luoda toiselle paineita ja hellimmistä hetkistä jää puuttumaa rentous ja rakkaus.
      https://youtu.be/2Ay1V9uXI7c

      • Anonyymi

        Rakas ole rennosti mun kanssa mä haluan olla sun kanssa sillein ja haluan vain sinua rakas älä anna muille meidän suhteen aikana kun se on ainut asia mistä mulla menee maku ihmiseen kuin ihmiseen jos mua on petetty. Rakastan sinua ja haluan että kuulut vain minulle ja minä olen ikuisesti sulle uskollinen. Mä rakastan sinua ikuisesti ja ei minua haittaa vaikka kuka olisi paikalla kun me ollaan sillein kun ne hetket on vain meidän ja tuskin kukaan jaksaa kattella muitten niitä hetkiä nii ei haittaa vaikka joku olis samassa huoneessa meidän hetket ovat tärkeimmät kuin muiden mielipiteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas ole rennosti mun kanssa mä haluan olla sun kanssa sillein ja haluan vain sinua rakas älä anna muille meidän suhteen aikana kun se on ainut asia mistä mulla menee maku ihmiseen kuin ihmiseen jos mua on petetty. Rakastan sinua ja haluan että kuulut vain minulle ja minä olen ikuisesti sulle uskollinen. Mä rakastan sinua ikuisesti ja ei minua haittaa vaikka kuka olisi paikalla kun me ollaan sillein kun ne hetket on vain meidän ja tuskin kukaan jaksaa kattella muitten niitä hetkiä nii ei haittaa vaikka joku olis samassa huoneessa meidän hetket ovat tärkeimmät kuin muiden mielipiteet

        En mä muiden nähden sitä halua tehdä vaikka haluttava oletkin. Kyllä täytyy löytää rauhallinen paikka sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä muiden nähden sitä halua tehdä vaikka haluttava oletkin. Kyllä täytyy löytää rauhallinen paikka sentään.

        Rakas eihän nyt kukaan missään paikoissa halua edes katsella muita. Olenhan minäkin ollut mitä ihmeellisimmissä paikoissa tilanteen vuoksi. Jopa joissain virallisissa paikoissa kun joskus on joutunut käydä paikoissa missä on esim jotain tsnttoja niin täysin "tuntematon" henkilö näki ja ymmärsi tilanteen ettei mulla olisi ollut muita vaihtoehtoja kuin se hetki niin tietysti mä olin vaikka kuinka paljon jollain tavalla hävetti mutta en ajatellut sitä siinä tilanteessa ja se henkilö meni sillä aikaa muka keittelee kahvia ja mitä nyt teki mutta oli ihan riittävästi poissa eikä tullu mitään katselee että periaatteessa ihan sama kuka meille tuntematon ihminen näkisi kunhan ei tietenkään ole meidän kummankaan perheen jäseniä paikalla mutta jotkut ystävät tai muut vieraat nii mitä väliä sillä on


    • Anonyymi

      Enpä ole eläissäni sellaista miestä tavannut, joka yli kuukauden samaa naista haluaisi tekemättä mitään. Tottakai on muut jo kiikarissa miehellä, jos näkemisestä on kuukausi tai enempi.

      • Anonyymi

        Tuossa olet oikeassa. Mies saapuu paikalle kuin ohjus, jos on kiinnostusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa olet oikeassa. Mies saapuu paikalle kuin ohjus, jos on kiinnostusta

        Minä kyllä kirjoitin provoillakseni aloittajalle. Sinä olet väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyllä kirjoitin provoillakseni aloittajalle. Sinä olet väärässä.

        Kyllä tämä sinun keissi vaikuttaa siltä, että niin kauan kuin sinulla ei ole muuta tekemistä, kuin ns provoilla jo valmiiksi provoihin aloituksiin, niin ei se sinun unelmien poikamiesprinssi ole ottamassa yhteyttä, vaikka noin muuten vaikutatkin erittäin selkeältä ja valoisalta ihmiseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä sinun keissi vaikuttaa siltä, että niin kauan kuin sinulla ei ole muuta tekemistä, kuin ns provoilla jo valmiiksi provoihin aloituksiin, niin ei se sinun unelmien poikamiesprinssi ole ottamassa yhteyttä, vaikka noin muuten vaikutatkin erittäin selkeältä ja valoisalta ihmiseltä.

        Mistä sä tiedät odottaako hän ketään?


      • Anonyymi

        Miehenä olen eri mieltä tästä, olen sitten varmaankin poikkeava ja kärsinyt kans siitä. Minulla meni vuosia, kun elin ja olin näkemyksineni väärässä. Olen pidättyväisempi ja olisin halunnut toisenkin ajattelevan samoin, en ole peluri sitä toivoin toisestakin, mut olin väärässä, oletin toisen käytöksestä väärin ja totuus oli karvasta kalkkia. Puhuminen olisi ollut hyvästä, mut toisen uskallus ei siihen riittänyt, ajattelin et aika muuttaa tilanteen parhain päin?

        Olen periaatteellinen jatkossakin, enkä peluriksi muutu, vaikka huonolta näyttää tuleva, mulle riittää yksi ja toivossa elän, et sen oikean kohtaan? Olkoon se satua jollekin, jokainen elää niinkuin parhaimmaksi kokee. Pettymyksiä tulee, siihen olen varautunut jatkossakin. Toisen hyväksikäyttö ei ole mun juttu, sen nähnyt, et sellainen jättää ikäviä jälkiä toisten naisten psyykkeelle. Herkkyys koituu tappioksi, kun roolipelit lisääntyy.


    • Anonyymi

      Kyllä kai voi, mutta itsellä ei meinaa millään hiipua.

    • Anonyymi

      Ei voi, kyllä ne naiset ennemmin luovuttaa.

      • Anonyymi

        Eipä minullakaan
        Sivusta ja olen nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä minullakaan
        Sivusta ja olen nainen

        Nainen minäkin olen.


    • Anonyymi

      Mahdollista on kaikki, minkälaisen kuvan toinen toisesta saanut, vaikuttaa mielikuvaan toisesta? Onko halua yhdessäoloon? Hyvä olla molemminpuolin, muuten voi käydä huonosti.

      • Anonyymi

        Taas se Yoda on täällä :D


    • Anonyymi

      Ihan varmasti näin käy olipa sitten kyseessä nainen tai mies.

    • Anonyymi

      Kyllä ne halut katoaa melko nopeaa,,, ja sit sitä jo alkaakin katsella uusia naisia sillä silmällä,,

      • Anonyymi

        Onko sulla aina joku kiikarissa?


    • Anonyymi

      Niin se käy tehokkaimmin silleen.

    • Anonyymi

      Kyllä, jos nainen näyttää vähänkin tympeää naamaa, ja on luotaantyöntävä niin halut häviää ennenkuin sitä itse huomaakaan.

      • Anonyymi

        Sama miehissä. Tympeä naama auttaa toisinkin päin.


    • Anonyymi

      Ei mulla katoa ihan heti, jos pääsee syttymään.

    • Anonyymi

      Ei ainakaan erään kanssa, päinvastoin..

    • Anonyymi

      Miksi sä mies et kirjoita, että mulla hävisi halut naiseen kun ei nähty? Mitä sä pelkäät? Sano vaan äläkä piileskele.

      • Anonyymi

        ...Ei ole tunne eikä halut hävinny. Nainen piileskelee (tai ei välitä), tulis esiin ja minun syliin. Pusuttelisin häntä ilomielin ja hokisin - rakas mussukka olet minun nainen-...m>n


      • Anonyymi kirjoitti:

        ...Ei ole tunne eikä halut hävinny. Nainen piileskelee (tai ei välitä), tulis esiin ja minun syliin. Pusuttelisin häntä ilomielin ja hokisin - rakas mussukka olet minun nainen-...m>n

        Sivusta totean ettei näkemättömyys aina tarkoita sitä ettei välitä, tai tarkoituksella piileskele.

        Itellä ainakaan ei kukaan muu kuin eräs mies ole päässyt ihon alle muurien läpi tän usean vuoden aikana mitä yksin olen ollut, saati etten hänestä ollenkaan välittäisi. Päinvastoin, tuntuu että mitä pitempään on näkemättä toista, sitä enemmän hän on mielessä ja vaikka ei edes tunneta, kaipaa enemmän ja enemmän. Mun oma tilanne on vaan aika huono tällä hetkellä, niin en ole paljoa pystynyt viime kuukausina olemaan liikkeellä, ja sitä mukaa mahdollisuudet nähdä kunnolla ovat olleet heikot.

        Toivon että saat hänet ketä kaipaat syliisi.


      • Anonyymi

        Ei halut häneen ole hävinneet mihinkään, päinvastoin. m>n


    • Anonyymi

      Ihastukset menee ja tulee, niitä on helppo hallita ja toimia tarvittaessa järkevästi. Ne unohtuu, kun ei ole tuntiin, viikkoihin tai kuukausiin ole nähty. Toisen voi kokea viehättävänä, mutta halua on helppo kontrolloida ja eikä se ole edes vaikeaa.

      Rakkaus, sellainen joka on ihastusta ja voimistuu rakastumiseksi vasta kun fyysinen yhteys tulee mukaan kuvioon, se kestää aikaa vähän paremmin kuin ihastus oman kokemuksen mukaan. Jos toinen lähtee työkomennuksella tai matkalle, ei puoliskoa juokse pettämään. Halut pysyy myös yllä kun toista ajattelee usein tai kun soitellaan. Jos tälläisessä suhteessa rakastelu muuttuu ”tekniseksi” seksiksi ja seksi vähenee olemattomiin tai loppuu kokonaan, on suhteen kestäminen vaakalaudalla. Tunteet helposti väljääntyy tai loppuu kokonaan varsinkin jos myös muu kosketus ja hellyys jää pois.

      Suuri rakkaus, ihminen joka tuntuu oikealta, saa haluamaan pelkällä katseella tai vahinkokosketuksella. Olet hänen seurassaan ja juttelet asiallisia ja kuinka hänen läsnäolonsa tekee kosteaksi. Silti ei ole kyse himosta ola tekee tunteet vaan tunteista, jotka tekee halun. Hän pysyy mielessä ilman yrittämistä, vaikka ei nähtäisi kuukausiin eikä edes oltaisi yhteydessä. Kun häntä ajattelee, on tavallista, että hetken päästä haluja on. 😉 😁 Vaikka sitoumuksia ei ole eikä suhdetta, ei muita halua (ellei sitten menet vikoja toivon rippeitä kokonaan). Ainakin itsellä syvempi rakastuminen tarkoittaa vilkasta seksielämää, yksikseen. 🤣 En tiedä pystyykö joku muu Purkamaan sen valtoimenaan pursuavan halun yhdenillan juttuihin tai muuhun vakiseuraan? Itselle se ei toimi, vaikka selibaatti kohta tekee kuplan otsaan.

    • Anonyymi

      Se olisikin hyvä jos ne halut katoaisi, mutta ei, lisääntyy vain

    • Anonyymi

      Naisella voi käydä niin. Naisella voi olla kysyntää muuallakin ja jos mies kylmä eikä osoita kiinnostustaan saati halujaan, saattaa nainen tuntea ettei miestä kiinnosts js hän päättää tutustua mieheen, jojs avoimesti ilmaisee halunsa ja tunteensa.

    • Anonyymi

      Halua voi ruokkia fantasioilla, kuva tietenkin auttaa asiaa. Ja miksei sitä ihastumisen tunnettakin voi pitää yllä ihan ajatusten voimalla. Aivot on kuitenkin ihmisen tärkein sukupuolielin. Voi siitä itselleen ihan pakkomielteenkin kehittää, jotkut nauttivat tällaisesta. Euforiaa, addiktiota.
      Ihan yksilöllisiä juttuja nämä, toiset vaihtaa kohdetta nopeammin. Mutta jos kemiaa on, kyllä kai se aina nähtäessä jotenkin palautuu mieleen, vaikka olisikin jo mennyt eteenpäin.

    • Anonyymi

      Miksei voisi, samalla tavalla kuin naisellakin. Halut ovat niin pienestä kiinni lopultakin

      • Anonyymi

        Noin se juuri on.


    • Anonyymi

      Mä en osaa eritellä tässä asiassa sukupuolia toisistaan. Itse näen sukupuolesta riippumatta aste-eroja siinä millä tavoin on ”kiintynyt” johonkin.

      Eka aste on taso jota kutsun kiinnostukseksi.
      Kiinnostus suomi-minä-suomi-sanakirjan mukaan =

      Esimerkiksi tilanne kun astuu baariin tai selaa jotain deittiprofiileja netissä. Jokin ehkä herättää mielenkiinnon enemmän kuin joku toinen, mutta samalla saattaa olla useampikin sellainen joka herättää yhtälailla mielenkiinnon. Kiinnostuksen taso on vielä hyvin matala. Tässä vaiheessa kiinnostus saattaa loppua tai kohde vaihtua nopeastikin. Usein sidonnaista toisen osapuolen osoittamasta huomiosta takasin päin.

      Tässä vaiheessa itse esim. Baaris jos tajuaisin et sillä on joku muija kainalossa kiinnostus loppuis ja mielenkiinnon kohde vaihtuis viereiseen jolla haku päällä ja osoittaa mielenkiintoa suuntaani.

      Seuraavaa astetta = ihastus

      Se on vahvempi jo kuin kiinnostus. Silloin kohde tai kohteet ei vaihdu yhtä nopeasti mutta kohteita saattaa vielä olla useampikin. Tunne lisääntyy huomiosta mitä toiselta saa tai kun toista näkee ja taasen laimenee jos huomioo ei saa tai toinen on vaikka sairaana ja poissa paikalta. Nää fiilikset on tuttuja jo 8 -vuotiaalle. Itsellä oli 8-vuotiaana 1-3 ihastusta kerralla joihin fiilis vaihteli just noin.


      Sitten se voimakkain tunne= Rakastuminen

      Silloin kohde ei enää vaihdu eikä ole sidonnaista siihen näkeekö toista taikka osoittaako huomioo takaisin. Tunne on tasapainoinen ja vaikka muut osoittais huomioo niin siltikään et pysty enää muista kiinnostuun. Tunnepuolella on valinta tapahtunu.

      Viimeinen taso on sitten Rakastaminen mutta se on sit jo parisuhteen juttu. Se on jo tietoinen valintakin ja tahdon juttu eikä enää pelkästään tunteeseen perustuvaa. Siihen liittyy intohimon ja seksuaalisuuden lisäksi ja ehkä vähän laajempanakin osuutena jo sellainen kumppanuus ja ”paras ystävä” -sidoskin. Alussa seksuaalisuus ja intohimo on suurinta tilaa ottava mutta rakkauden vaiheessa tilaa ottaa tuo tahto ja kumppunuuskin laajemmin.

    • Anonyymi

      Ei välttämättä. Mutta onko miehellä muisti lokerossaan mitään kiihottavia asioita naisesta? Pääseekö katselemaan naisen kuvia mistään ja masturboimaan, että nainen pysyy ajatuksissa.

    • Anonyymi

      Ei varmasti häviä, kun on tykästynyt naiseen.

    • Anonyymi

      Tyrkkyä menoa nuorisolla. Pedarit seuraa.

    • Anonyymi

      Voi voi

    • Anonyymi

      Tottakai halut vähenee kun ihmistä ei näe. Miehellä ja naisella. Nähdessähän ne on syttynyt. Mutta se on ihan luonteesta ja tykkäämisestä kiinni miten käy. Jos tykkää tarpeeksi, niin odottaa näkemistä ja katsoo onko haluja vielä. Jos ei tykkää niin se siitä, et sä häntä tarvitse jos noin on.

      • Anonyymi

        Ihan turhaa lässyttää tuota paskaa täällä. Tollanen pitää lopettaa. Ei näitä kohta viitti edes lukee. Yök🚑.


    • Anonyymi

      Mihin halut häviäis jos täällä ikävöi...

    • Kyllä voi, ei kai tuo nyt ihme ole. Jos ei saavuta kaivattuaan tai himojensa kohdetta, niin ennen pitkää saavuttaa jonkun himojensa kohteen tai alkaa kaipaamaan toista, jonka ehkä saavuttaa paremmin. Kyllä siinä menneet jää taka-alalle.

      Muutenkin oudoksun tuota, että pelkäät toisen halujen kadonneen, kun et ole toiselle vielä antautunut, missään mielessä, ilmeisesti. Eli olet periaatteessa huomannut kaipuun/halun, muttet ole siihen vastannut ja nyt kun oma elämäntilanteesi on muuttunut jotenkin, olet ihmeissäsi, että eikö se enää haikailekaan perääsi. Ei kuulosta ihan terveeltä ja nimenomaan itsesi kannalta.

    • Anonyymi

      Olen mies ja voin kertoa että ei ole.

    • Anonyymi

      Mulla ei halut (salaiset) kyllä häviä yhteen elluun vai mikäkö se nyt olikaan. Kaanis hää kyll on ko ei muistista pyyhkiydy..
      Ei oo nähty ees kuukausiin, niin silti ei muut tule edes mieleen.
      Ei vaikka miten yrittäisi.

    • Anonyymi

      Kaikki on kai mahdollista.

      Itsellä halut ovat ilmeisesti kroonistuneet, ja kukaan muu ei oikein meinaa mahtua tilalle.

      Mä tartteisin ehkä jonkun laastarisuhteen, mutta kun on niin paksut fiilikset, että uudet tunteet eivät pääse pullahtamaan pinnalle.

    • Anonyymi

      Jos on joku muu nainen tullut kohdille, niin kyllä ne halut häviää sitä entistä kohtaan, unohtuu koko nainen.

    • Anonyymi

      Itselläni on halut kadonneet, useiden torjuntojen ja muutoinkin tyhmän käyttäytymisen vuoksi. Tokkopa kovin kesken kenenkään kanssa sänkyyn menen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe