Aihe

Punaiset läiskät

Anonyymi

Minulla on ollut punaisia kuivia läiskiä ympäri kasvoja jo vuosia. Allergiaa ei ole todettu eikä koepaloista löydy mitään. Akupunktiota olen kokeillut ilman vastetta. Kesällä iho on parempi ja talvella ihan kamala. Läiskien päältä irtoaa laattana kuivaa ihoa. Olen saanut ainakin kymmentä eri rasvaa ja lääkerasvoja mutta mikään ei auta. Mihinkään ei voi mennä ilman meikkivoidetta joka on tosi ärsyttävää. Etelän merivesi on auttanut mutta kotiin palattua ne jonkin ajan päästä tuli takaisin. Onko kellään ollut vastaavaa ja saanut apua??

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos etelän merivesi auttaa se tarkoittaa merisuolaa. Siinä suolassa on jotain..?

• Anonyymi

Small box , lieva haihtuu auri ngossa

• Anonyymi

Smaalboxi . Lievää laatuaauttaa vihreät hauteet Auri koi auttoi. juoksu
      Hiekka makaamin valkouset kivet
      Se voida jotain hyvää tuulikellosanoo
      Se voi juoda sitä nokkostaehkä
      Vihersmuuthie pinaattua mus klimppejä
      Kauhuja vielä, jaujua se tahtol niutä tuulikellot sanoi Jotai kivoja
      Rannerenkaita ja kovaa vauhtii..sitä vaan
      Tuuli on

St kirjot Oho sano tuulikrll8
      Nyt mennään kioskille Nyt on autokin, nyt on autokin kaikkee, järvenrantaa siitäinnostui se on hyväksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      269
      19183
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13893
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      343
      10398
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      71
      7625
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      358
      4673