Minulla on ollut punaisia kuivia läiskiä ympäri kasvoja jo vuosia. Allergiaa ei ole todettu eikä koepaloista löydy mitään. Akupunktiota olen kokeillut ilman vastetta. Kesällä iho on parempi ja talvella ihan kamala. Läiskien päältä irtoaa laattana kuivaa ihoa. Olen saanut ainakin kymmentä eri rasvaa ja lääkerasvoja mutta mikään ei auta. Mihinkään ei voi mennä ilman meikkivoidetta joka on tosi ärsyttävää. Etelän merivesi on auttanut mutta kotiin palattua ne jonkin ajan päästä tuli takaisin. Onko kellään ollut vastaavaa ja saanut apua??
Punaiset läiskät
3
81
Vastaukset
- Anonyymi
Jos etelän merivesi auttaa se tarkoittaa merisuolaa. Siinä suolassa on jotain..?
- Anonyymi
Small box , lieva haihtuu auri ngossa
- Anonyymi
Smaalboxi . Lievää laatuaauttaa vihreät hauteet Auri koi auttoi. juoksu
Hiekka makaamin valkouset kivet
Se voida jotain hyvää tuulikellosanoo
Se voi juoda sitä nokkostaehkä
Vihersmuuthie pinaattua mus klimppejä
Kauhuja vielä, jaujua se tahtol niutä tuulikellot sanoi Jotai kivoja
Rannerenkaita ja kovaa vauhtii..sitä vaan
Tuuli on
St kirjot Oho sano tuulikrll8
Nyt mennään kioskille Nyt on autokin, nyt on autokin kaikkee, järvenrantaa siitäinnostui se on hyväksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833825
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322699Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952164Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201677Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251531Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423- 211300