Ole tehnyt niin mitä ajattelen, varmaan sit kerrot syyn😅
Toivottavasti et
8
<50
Vastaukset
Voisitko tarkentaa?
- Anonyymi
Ei se voi, harvoin ne tarkentaa vaikka aina pyydetään.
- Anonyymi
Mää en tiiä mistään mitään, mut syötyä on tullut 🤣
- Anonyymi
Nii oletko raskaana 🤰 ala selittää heti etten turhaa ole uskollinen sulle jos olet meidän suhteen aikana nussinut muitten kanssa nii mä olen jatkossa muitten kanssa ja sä et ikinä saa olla kenenkään muun kanssa kuin mun. Et voi sanoa ettei me olla jo heti alusta asti sovittu ettei kumpikaan ole sillein kenenkään kanssa mutta nähtävästi olet ollut kun sulla ei ole mitään kiinnostusta edes nähdä 😡😡😡😡😭😭😭😭😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡Sun takiainen on nyt hyvin hyvin vihainen 😡😡😡😡😡😡😡😡😡ja todella todella surullinen 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii oletko raskaana 🤰 ala selittää heti etten turhaa ole uskollinen sulle jos olet meidän suhteen aikana nussinut muitten kanssa nii mä olen jatkossa muitten kanssa ja sä et ikinä saa olla kenenkään muun kanssa kuin mun. Et voi sanoa ettei me olla jo heti alusta asti sovittu ettei kumpikaan ole sillein kenenkään kanssa mutta nähtävästi olet ollut kun sulla ei ole mitään kiinnostusta edes nähdä 😡😡😡😡😭😭😭😭😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡Sun takiainen on nyt hyvin hyvin vihainen 😡😡😡😡😡😡😡😡😡ja todella todella surullinen 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Juu, saan ainakin kolmoset 👶👶👶
- Anonyymi
Olen tehnyt syntiä sori siit bro 🤓
- Anonyymi
Nii oletko huomannut millään muulla tavalla et saa riitaa mun kanssa aikaseksi kuin tolla tavalla jos olet meidän suhteen aikana ollut jonku muun kanssa sillein. Tiedät että en ikinä ole suuttunut sulle mistään muusta kuin siitä että olen lukenut niitä viestejä joissa kirjoitettu muista nii se ärsyttää minua paljon jos olet nussinut jonku muun kanssa mä haluan olla sulle rehellisesti ja haluan että sinäkin olet mulle rehellisesti.
- Anonyymi
Ei nyt ymmärrä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651443Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650