Olen tässä yön pimeydessä miettinyt uudelle yöravintola/yökerholle paikkaa ja on alkanut vaikuttaa että Haapavesi olisi oikein mainio paikka moiselle bilepaikalle!
Only Boys Club - Haapavesi
Siellä saisivat kesäillan hämärässä kohdata nuoret (ja miksei varttuneemmatkin) sonnit toisensa, uskon vahvasti että viimeistään syksyllä homma oikein kunnolla jyrähtäisi käyntiin kun rajoitukset helpottavat!
Miltä tämä juuri sinusta tuntuu, alkoiko heti lanteet liikkumaan ja tanssikengät sutimaan?
OBC - Haapavesi
10
95
Vastaukset
- Anonyymi
Hankkijan kiinteistöä oon aatellu.
- Anonyymi
Vaan oispa makee ajatus,tulisin!On kyllä aikoihin eletty kun ei oo edes kapakkaa kylällä,semmosta jossa sais tanssia surut ja murheet pois!
- Anonyymi
Entä naiset?
- Anonyymi
Ne on edessä vaan kun mullilauma rellestää!
- Anonyymi
Eikö se tiipiillä jo ole
- Anonyymi
Marjuska aukaisee jo uuden yökerhon koronan hellittäessä
- Anonyymi
Gay kuppilaako meinasit,onko hoopolassa paljon asiakkaita
- Anonyymi
Mikäli kunnon menot saadaan aikaseksi niin väkeä tulee naapureista, seuraa on aina kaivattu suuntautumisesta riippumatta. Paikkakunnan ahtaudesta /avaruudesta on kiinni virtaako raha tänne paikkakunnan yrittäjille vai naapuripitäjien yrittäjien tileille.
- Anonyymi
Mites korona touhut,otttako levi meinigillä perseet🤣
- Anonyymi
Otattako leviltä mallia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m804424Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222332- 232036
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715