Rakettihommia.

Anonyymi

Noniin, alkaa olla se aika vuodesta ku pa-miehet viimeisillä rahoillaan ostettuja raketteja ampuvat taivaalle. Ja koko kylän koirat haukkuu.
Nautitteko tilanteesta?

16

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitäs salavoa moesettii paukuttelijat ja tyhjänajajat.

      • Anonyymi

        Loppusko tuo homma siihen jos ei olisi suvulle jatkumoa kun on salavettu. Tyhmää touhua , kieltää se pitäsi . Metästysluvat pois niiltä jotka turhaan paukuttelloo. Muille iso sakko.
        Koirien kiusaamistahan touhu on , siitähän ei pääse mihinkään. Menisivät ampumaraalle. Kaikki sammaan ympyrään. Eise paljoa sieltä häirihe. Suuntaus vielä kajjaania kohti.


      • Anonyymi

        Tuosta salavamisesta kuulin tositarinan muutama kuukausi sitten. Se kertoo miten lappalaiset synnytti joikhaamisen.

        Poromiehet oli kaun sitten salavamassa poroja, toisin sanoen puremassa poroilta palleja rikki. No poromies oli nelinkontin hommissa salavamassa kun takkapäåin tuli iso nuori härkä,hään aatteli nyt mie kostan. Ujutti pitkän kielesä poromiehen pallien ympärille.ja karkiasti vetämään. Poromiehen oli pakko päästää poron pallit suustaan alkhaa päästämään ääntä. Sitä tuli jos minkä kuulosta kun härkä salavo poromiestä. Tästä on joikhaaminen syntyny ja on aivan tosi.


    • Anonyymi

      Koirat haukkuu koko vuoden, minä paukutan yhden illan ja yön välittämättä vähääkään mitä koirat ja heidän omistajansa ajattelevat

      • Anonyymi

        Juuri näin. Rakit räksyttäät vuoden ympäri. Yhen illan jos oisivat hiljaa, onko paljo pyydetty. Kohta tämä kommentti poistetaan.


      • Anonyymi

        Tuo tosi totta vaikka itse en ampunut. On se hyvää että kerranvuoressa ei kuulu sitä räksytystä kuulu. Sit vielä näitten räksytäjien omistajat luulevat että heidän koiran saavat sapotoida naapureita ja jos häiritsee muuttakakaapois. Vika ei koirissa vaan omistajissa, tämä päivän muotiilmiö tuo kelvottomia omistajia. Toinen niitä osavia koiranomistajia joiden koirat pelkäävät.


    • Anonyymi

      Multitörmän ampumarata tuottaa meille pauketta ihan piisalle asti, joten ei ole tarvetta erikseen uutta vuotta varten alkaa paukuttelemaan.

    • Anonyymi

      Aivan turhaa paukuttelua, häiritä ihmisiä ja sotkea luontoa. Kuumat lentelevät naapureiden ikkunoihin ja autojen päälle. Ampumaraalta kuukausiin oo kuulunu mittään. Menkää sinne paukuttelemaan. Siellä ette häirihe naapureita. Poliitikot monessa paikkaa tullu järkiisä ja kieltäneet turhan hössän

      • Anonyymi

        Menkää s----na sinne ampumaraalle paukkuttelemaan, äläkää täällä häiritkö. Siellä on teille tilaa.


    • Anonyymi

      Kiitokset kylän pojille! Paljon maltillisempaa ollut tähän asti verrattuna edellis vuosiin.
      Koirat kiittää ja isäntä.

      • Anonyymi

        Poliisit oli partioimassa siitä se johtui maltti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisit oli partioimassa siitä se johtui maltti.

        Saisi hallitus kieltää jo rakettien ampumisen. Saastuttaa ja sivulliset kärsii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisi hallitus kieltää jo rakettien ampumisen. Saastuttaa ja sivulliset kärsii.

        Eipä ollu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollu.

        Olipa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa

        Veivätkö kettään lapsenraatoa putkaan ees?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veivätkö kettään lapsenraatoa putkaan ees?

        Kävi se jouluaattona ja uutenavuotena. Vakioasiakkaana saa lämpimän evään suoraan mikrosta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe