Vertaistukea homoseksuaalisuuteen?

Anonyymi

Olisko täällä uskovaisia lesboja? Olen parikymppinen nainen ja kamppaillut yksin seksuaalisen suuntautumiseni kanssa 10 vuotta. Kukaan ei tiedä, että olen homoseksuaali. Tämä salaisuus on sanut minut käpertymään itseeni, eristäytymään muista ihmisistä ja tuntemaan itseni arvottomaksi.

Olen vasta nyt alkanut ajatella, että en voi elää elämääni näin, vaan tätä asiaa olisi hyvä käsitellä. Olen niin solmussa itseni kanssa. Monet uskovaiset suhtautuvat tähän aivan liian dramaattisesti. Sellainen viha ja halveksunta ei voi olla oikein, vaikka tulkitsisikin Raamattua fundamentalistisesti. En edes tiedä, mitä mieltä itse olen tästä.

Sattuisiko täällä olemaan joku, joka kamppailee samojen kysymysten kanssa?

15

1397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meitä on paljon. Minäkin olin kauan osa fundamentalistista uskovaista yhteisöä. Nykyään uskon hyvään, armolliseen ja rakastavaan Jumalaan, joka tahtoo parasta lapsilleen. Jumala on tehnyt minusta tällaisen, joten olen juuri sopiva ja hyvä näin. Millaisia uskonnollisia mietteitä sinulla on?

      Tässä on tarinani. Jo teini-iässä kokeilimme tyttökavereiden kanssa pussailua, mutta sanoimme harjoittelevamme vain poikia varten. Se tuntui silti luvattomalta. Myöhemmin n. 17v. ihastuin vahingossa ystäväni siskoon. Se aiheutti riemukkaan ja jännittävän olon. En kertonut siitä kenellekään.

      Kun erosin yhteisöstä, suurin osa ystävistäni etääntyi ja hävisi. Meillä ei ollutkaan paljon mitään yhteistä. Muutin yksin asumaan. Alkoi villi seksielämä. Oli yhden yön juttuja enimmäkseen miesten kanssa, kävin baareissa ja etsin kaikkialta seuraa. Olin epätoivoisen rakkaudennälkäinen ja kokematon. Kokeilin myös muutaman kerran avoimessa suhteessa olevien naisten kanssa, mutta olimme kaikki aloittelijoita, enkä osannut pidellä ohjia. Ajattelin sen olleen virhe, koska minähän kiinnostuin aina miehistä.

      2019 tapailin erästä poikaa. Samaan aikaan tutustuin kahteen lesboon, yhteen hyvin kokeneeseen ja yhteen babyyn. Ystävystyimme. Erosin pojasta. Pidin babysta, mutta pelästyin nopeaa tahtia, sillä tämä olisi halunnut alkaa seurustella. Itse olin aivan sekaisin. Jäimme ystäviksi ja peräännyin taas, sillä ajattelin valehtelevani ihmisille. Taisin olla vain kokeilunhaluinen hetero!

      Mutta vaikka seksikokemukseni olivat nöyryyttäviä ja kömpelöitä, enkä ollut koskaan tapaillut tyttöä tai tuntenut molemminpuoleista kiintymystä tyttöön, en voinut unohtaa ajatusta. Ihastuin yhä tyttöihin. Suhteista miehiin ei tullut mitään, ne jäivät lyhyiksi ja keksin tekosyitä, miksi tapailu oli lopetettava. Yhteyttä ei vain syntynyt, vaikka kuuntelin rakkauslauluja ja listasin asioita, joiden mukaan miehet olivat hyviä ja ihania.

      Muutin. Yritin deittailla miehiä, mutta se tuntui ahdistavalta. Joka kerralla keksin tekosyitä miksi en voinutkaan tavata heitä, vaikka keskustelu sujui hyvin. Olikohan minusta tullut aseksuaali? Minua kuvotti ajatus hikisistä, himokkaista miesruumiista, kylmistä palleista ja peniksistä. Että pitäisi runkata ja imeä sellaista. Mies ottaisi päästäni kiinni ja käyttäisi minua hyväkseen. Hän yrittäisi hätäisesti lämmitellä minua, muttei se tuntuisi miltään. Hän panisi minua nopeasti tai ikuisuuden ajan. Vihdoin hän saisi orgasmin ja nukahtaisi. Sitten jäisin yksin, ilman rakkautta ja läheisyyttä. Koin paljon seksiä, joka vaikutti hyvältä seksiltä. En vain tullut, ja se tuntui pakolliselta liikuntasuoritukselta.

      Huomasin, että himoni eivät olleetkaan poissa. Ihastuin yhtäkkiä vahvasti nuorempaan tyttöön, joka lähetteli sydämiä ja kuunteli minua. Hänellä oli paljon suloisia tapoja ja sanontoja. Maailman siroin ääni. Sitten ymmärsin, että hän puhui kaikille yhtä rakastavasti ja lähetti paljastavia kuvia. Olin mustasukkainen. Pilasin kaiken. Olin niin häpeissäni, etten voinut enää puhua hänelle, vaikka hän olisi voinut olla ystäväni.

      Päätin pitää taukoa deittailusta ja tutustua paremmin seksuaalisuuteeni. Tavallaan haluaisin olla hetero. Haluaisin olla lesbo, mutta pelkään jääväni yksin. Ehkä olenkin vain bi, mutta sekaisin? En halua vieläkään tapailla miehiä, koska niistä tulee niin paha olo. En tiedä mitä tehdä. Onko väärin, jos sanon olevansa lesbo?

      • Anonyymi

        Kiitos kommentista, mielenkiintoinen tarina sinulla.

        Olen syvällä suossa mun uskonajatusten kanssa. Olen miettinyt, että voinko minä ihmisenä sanoa Jumalalle vastaan, jos kerran Jumala tietää mikä on ihmiselle hyväksi. Jos Jumalan mielestä homoseksi on syntiä, niin minkä sille voin. Mistä tiedän mikä minuun milloinkin vaikuttaa ja mistä ajatukseni ovat peräisin, joten ei kai auta muu kuin luottaa siihen mitä Raamattu sanoo? Jos siis uskon, että Raamattu on Jumalan sanaa. En vain tiedä, uskonko tuohon ja jos en usko tuohon, niin olenko silloin edes uskossa? Toisaalta, saisinko kuitenkin syntini anteeksi, vaikka eläisinkin homoseksuaalisessa suhteessa ja se olisi syntiä. Mutta jos uskoisin homoseksuaalisen suhteen olevan syntiä, pitäisikö minun katua sitä joka ilta. Ei sellainen elämä varmaan toimisi. Ja jos en ajattele sen olevan syntiä, niin onko Jumala silloin hylännyt minut häpeällisiin himoihin ja saan sen palkan, minkä ansaitsen, niin kuin Raamatussa lukee... pääni hajoaa näihin ajatuksiin, ahdistaa. Miksi juuri homoseksuaalisuudesta on tehty niin iso juttu, en ymmärrä! Eihän kukaan synnitön ole.

        Tiedän, että jotkut uskovaiset homoseksuaalit elävät yksin ja selibaatissa ja kokevat saavansa Jumalalta siihen voimaa. Itse en ainakaan ole tehnyt sitä ratkaisua, vaikka mitään seksuaalisia kokemuksia minulla ei (vielä) ole ollutkaan, olen 23 vuotias. Olen viimeiset kymmenen vuotta ollut peloissani, koska homoseksuaaleista on puhuttu perheessäni niin ilkeästi. En edes tiedä, mitä itse ajattelen. Haluaisin saada edes kokeilla, kai sitten tiedän paremmin mitä ajattelen. Nyt olen vain jumissa ja solmussa enkä osaa ajatella mitään. Olen vetäytynyt syvälle kaappiin.

        En ole oikein koskaan ollut kunnolla kiinnostunut miehistä, ihastun aina vain naisiin. Muistan jo 8-vuotiaana ajatelleeni, että olen varmaan lesbo. 13-vuotiaana olin jo aika varma ja nyt olen aivan varma. Mutta itsekin toivon, että olisin hetero. Kaikki olisi niin paljon helpompaa. Olen leikkinyt ajatuksella, että olisin miehen kanssa ja olen joskus jutellut miesten kanssa netissä. Mutta tuntuu, että miehet ovat vain seksin perässä tai se on heille se päämäärä. Voisin ehkä ihastua mieheen, jos hän olisi aidosti ihana ja välittävä ihminen. Mutta eivät he kai muusta niin paljon välitä, kuin seksistä. Esimerkiksi juuri rakkaudesta tai läheisyydestä niin kuin kuvailit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kommentista, mielenkiintoinen tarina sinulla.

        Olen syvällä suossa mun uskonajatusten kanssa. Olen miettinyt, että voinko minä ihmisenä sanoa Jumalalle vastaan, jos kerran Jumala tietää mikä on ihmiselle hyväksi. Jos Jumalan mielestä homoseksi on syntiä, niin minkä sille voin. Mistä tiedän mikä minuun milloinkin vaikuttaa ja mistä ajatukseni ovat peräisin, joten ei kai auta muu kuin luottaa siihen mitä Raamattu sanoo? Jos siis uskon, että Raamattu on Jumalan sanaa. En vain tiedä, uskonko tuohon ja jos en usko tuohon, niin olenko silloin edes uskossa? Toisaalta, saisinko kuitenkin syntini anteeksi, vaikka eläisinkin homoseksuaalisessa suhteessa ja se olisi syntiä. Mutta jos uskoisin homoseksuaalisen suhteen olevan syntiä, pitäisikö minun katua sitä joka ilta. Ei sellainen elämä varmaan toimisi. Ja jos en ajattele sen olevan syntiä, niin onko Jumala silloin hylännyt minut häpeällisiin himoihin ja saan sen palkan, minkä ansaitsen, niin kuin Raamatussa lukee... pääni hajoaa näihin ajatuksiin, ahdistaa. Miksi juuri homoseksuaalisuudesta on tehty niin iso juttu, en ymmärrä! Eihän kukaan synnitön ole.

        Tiedän, että jotkut uskovaiset homoseksuaalit elävät yksin ja selibaatissa ja kokevat saavansa Jumalalta siihen voimaa. Itse en ainakaan ole tehnyt sitä ratkaisua, vaikka mitään seksuaalisia kokemuksia minulla ei (vielä) ole ollutkaan, olen 23 vuotias. Olen viimeiset kymmenen vuotta ollut peloissani, koska homoseksuaaleista on puhuttu perheessäni niin ilkeästi. En edes tiedä, mitä itse ajattelen. Haluaisin saada edes kokeilla, kai sitten tiedän paremmin mitä ajattelen. Nyt olen vain jumissa ja solmussa enkä osaa ajatella mitään. Olen vetäytynyt syvälle kaappiin.

        En ole oikein koskaan ollut kunnolla kiinnostunut miehistä, ihastun aina vain naisiin. Muistan jo 8-vuotiaana ajatelleeni, että olen varmaan lesbo. 13-vuotiaana olin jo aika varma ja nyt olen aivan varma. Mutta itsekin toivon, että olisin hetero. Kaikki olisi niin paljon helpompaa. Olen leikkinyt ajatuksella, että olisin miehen kanssa ja olen joskus jutellut miesten kanssa netissä. Mutta tuntuu, että miehet ovat vain seksin perässä tai se on heille se päämäärä. Voisin ehkä ihastua mieheen, jos hän olisi aidosti ihana ja välittävä ihminen. Mutta eivät he kai muusta niin paljon välitä, kuin seksistä. Esimerkiksi juuri rakkaudesta tai läheisyydestä niin kuin kuvailit.

        " Voisin ehkä ihastua mieheen, jos hän olisi aidosti ihana ja välittävä ihminen. Mutta eivät he kai muusta niin paljon välitä, kuin seksistä. Esimerkiksi juuri rakkaudesta tai läheisyydestä niin kuin kuvailit."

        Ymmärrän että naisena voi tuntua tuolta mutta asia ei oikeasti ole noin ikävästi.
        Varsinkin uskovat miehet kyllä pitävät naisessa muitakin asioita tärkeinä kuin seksiä, ja on miehiä jotka haluavat rakkautta ja läheisyyttä valtavasti.
        Itseasiassa eiköhän jokainen mies halua rakkautta, he jotka haluavat parisuhteen haluavat myös läheisyyttä ja kumppanuutta.

        Kyllä miehissä on ihania välittäviä ihmisiä, kun löydät sinulle sopivan kiltin herkän miehen varmaan rakastut häneen.

        Minä olin ensin ystävä kiltin ja välittävän,auttavaisen miehen kanssa jonka kanssa muodostui sitten kumppanuus ja pitkä parisuhde (n.20v), suhde kariutui lopulta mutta opetti sen että ihmisiä ne miehetkin on, joskin itsekkyyttä löytyy.


    • Anonyymi

      Olen uskonnon ja Raamatun uhri. Uskoin Raamattuun ja että homous on synti. Nyt olen 21-vuotias nainen ja ihan vapaasti lesbo. Kauan taistelin itseäni vastaan mutta sitten tein ratkaisevan päätöksen. Erosin kirkosta täytettyäni 18 vuotta. Lopetin kaikissa aivopesutilaisuuksissa käynnit. En mennyt niihin vaikka mieli tekikin. Kului aikaa ja sitten alkoivat kiinnostamaan luonnonuskonnot etenkin wiccalaisuus. Olin ensin kristitty wicca, palvoin Jeesusta wiccalaisin tavoin. Tätä kesti noin vuoden. Sitten tajusin että halusin Jumalan olevan nainen jolloin valitsin palvonnan kohteeksi kreikan taruston Nyks-jumalattaren. Kului noin puoli vuotta ja aloin nähdä itseni palvonnan arvoisena. Pikkuhiljaa mutta varmasti lisäsin eri elementtejä uskooni. Rakensin maailmankuvaani sekä minäkuvaani uudelleen. Lopulta pääsin eroon kaikista valheista ja itseäni terrorisoivista opeista mitä kirkko ja Raamattu oli opettanut minulle. Löysin New Age uskonnon ja tunsin itseni ensi kertaa koskaan vapaaksi ja elinvoimaiseksi. Tunsin päässeeni valoon ja niin lähelle sitä oikeaa rakkaudellista jumalolentoa kuin ikinä voikin. Minulle tämä jumalolento oli jumalatar sisälläni. Pystyin muodostamaan terveen ja rakkaudellisen suhteen upeaan ja ihanaan naiseen. Olen ensimmäistä kertaa niin onnellinen ja vapaa kuin taivaan lintu.

      Syy miksi kerron tämän tarinani on se että sinäkin voit olla vapaa. En sano ettet saisi uskoa Raamattuun ja Raamatun Jumalaan mutta jos tämä elämäntapa rajoittaa sinua liikaa niin se ei ole hyväksi sinulle. Täytyy ottaa huomioon että se on 2000 vuotta vanha kirja. Sinä aikana homoja kuoli sukupuolitauteihin (ei ollut ehkäisyä vielä keksitty) joten on ymmärrettävää miksi homous silloin kiellettiin. Ajat ovat muuttuneet niistä ajoista. Kaikkea mitä Raamatussa sanotaan ei voida mallintaa nykyaikaan. Ja Jeesushan kuoli ristillä kaikkien syntisten puolesta -myös sinun- joten varmasti saat anteeksi lesboutesi. Jos uskot anteeksi antoon se vapauttaa sinut. Mutta älä rakas ala elää selibaatissa. Se tukahduttaa ja tuhoaa sinut ja elämäsi. Sinäkin ansaitset naisen joka rakastaa sinua hellästi ja puhtaasti. Miten jokin niin viaton, kaunis ja puhdas voisi olla synti? Rakkaus ei ole koskaan synti. Jeesuskin käski ihmisten rakastaa toisiaan. Rakasta siis itseäsi ja ole vapaasti oma itsesi tukahduttamatta sitä. Itsensä hyväksyminen on pitkä prosessi mutta jos minä pystyin siihen niin pystyvät kaikki.

      Lesbous on kaunis asia. Kahden naisen välillä virtaava rakkauden energia on jotain niin ihanaa ja ainutlaatuista. Rakkaus on itsessään jumalallista. Sitä ei saa tukahduttaa eikä kahlita. Mieti nyt tarkkaan rakas, nauttisiko rakkaudellinen jumala siitä että olet onneton? Olisitko itse onnellinen ilman rakkautta ja hellää kosketusta? Eikö elämä tuntuisi silloin köyhältä ja merkityksettömältä?

      Tiedän kokemuksesta ettei omien uskomusten ja ajatusten muuttaminen ole helppoa. Se on erittäin vaikeaa ja hankalaa varsinkin kun uskonut johonkin kauan. Mutta rakas, se mitä yritän sanoa on se että elämäsi laatu paranee kun teet sen. Se ei muutu taikaiskusta mutta askel kerrallaan se muuttuu. Usko että olet rakkauden arvoinen, usko että Jumala rakastaa sinua silti vaikka elämänkumppanisi olisikin nainen. Anna itsellesi lupa rakastaa ja tuntea aidosti. Se mitä tunnet on arvokasta. Muista se.

      • Anonyymi

        Voi, miten ihana kirjoitus, vaikka en uskovainen suoranaisesti olekaan. Mutta "myöhäänherännyt" ja kamppailen seksin ja mahdollisen suhteen aloittamisen kanssa. Rakastan tätä naista, ja sen pitäisi riittää syyksi aloittaa suhde.


      • Anonyymi

        Puhut kuin käärme paratiisissa. Hirveä kirjoitus! Järkytti lukea miten pahan jymäyttämä voi ihmisparka olla, harjoittaa noituutta ymmärtämättä että siinä palvoo saatanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, miten ihana kirjoitus, vaikka en uskovainen suoranaisesti olekaan. Mutta "myöhäänherännyt" ja kamppailen seksin ja mahdollisen suhteen aloittamisen kanssa. Rakastan tätä naista, ja sen pitäisi riittää syyksi aloittaa suhde.

        Olen koko elämäni elänyt ilman rakkautta ja rakastamista, sillä miehiä tai miestäni en ole lapsista huolimatta pystynyt rakastamaan, vaikka olen kuinka yrittänyt. Seksi on ollut vain välineellistä lasten tekoa tai tunteenonta tarpeiden täyttämistä. Olen ollut tyytymätön ja ikävä vaimo ja äiti. Nyt rakastuin naiseen, ja on kuin koko elämäni alkaisi uudelleen. Tuntuu, että ensimmäistä kertaa ymmärrän kirjoitukset, laulut ja runot rakkaudesta. Tunnen häntä kohtaan sanoin kuvaamatonta hellyyttä ja hyväksyntää, mitä en ole aiemmin elämässäni tuntenut. Haluan ostaa lahjoja ja tehdä hänen edukseen asioita epäitsekkäästi. Koen, että nyt seksuaalisuuskin voisi vihdoin olla sitä, mitä rakasteluksi kuvataan. Rakkauden tekoja. Eihän se voi olla väärin. Vaan juuri sitä, mitä jumalalliseksi rakkaudeksi kuvataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen koko elämäni elänyt ilman rakkautta ja rakastamista, sillä miehiä tai miestäni en ole lapsista huolimatta pystynyt rakastamaan, vaikka olen kuinka yrittänyt. Seksi on ollut vain välineellistä lasten tekoa tai tunteenonta tarpeiden täyttämistä. Olen ollut tyytymätön ja ikävä vaimo ja äiti. Nyt rakastuin naiseen, ja on kuin koko elämäni alkaisi uudelleen. Tuntuu, että ensimmäistä kertaa ymmärrän kirjoitukset, laulut ja runot rakkaudesta. Tunnen häntä kohtaan sanoin kuvaamatonta hellyyttä ja hyväksyntää, mitä en ole aiemmin elämässäni tuntenut. Haluan ostaa lahjoja ja tehdä hänen edukseen asioita epäitsekkäästi. Koen, että nyt seksuaalisuuskin voisi vihdoin olla sitä, mitä rakasteluksi kuvataan. Rakkauden tekoja. Eihän se voi olla väärin. Vaan juuri sitä, mitä jumalalliseksi rakkaudeksi kuvataan.

        Synti on rakkaudettomia tekoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut kuin käärme paratiisissa. Hirveä kirjoitus! Järkytti lukea miten pahan jymäyttämä voi ihmisparka olla, harjoittaa noituutta ymmärtämättä että siinä palvoo saatanaa.

        Ei Saatanaa oo olemassakaan. Se on vaan teidän satukirjaan uskovien korvien välissä. Plus noitavainot meni jo.


      • Anonyymi

        Olipa ihana positiivinen kirjoitus! Tuli niin hyvä mieli tästä!


      • Anonyymi

        Kylläpä on kirjoittaja mennyt lepikkoon ja oikein ronskisti. Ei kyllä ikinä ole uudestisyntynyt Pyhästä Hengestä. Villitset ihmisiä suoraan juoksemaan Helvettiin. Sinä itse ensimmäisenä ja kysyviä eksytät ja haluat heidätkin Helvettiin.

        Kyllä sinun on tehtävä parannus synneistäsi ja käännnyttävä Jumalan puoleen, muuten ei sinulle hyvin käy.

        Luulet, että itsellesi aatteidesi pohjalta käy helvetin hyvin, mikä itse asiassa, jos jatkan tätä tietäsi, niin sinulle käy Helvetin huonosti!

        Onneksi on sinullekin tarjolla vielä syntiesi anteeksisaaminen. Raamattu sanoo: "Missä synti on suureksi tullut, sinä armo on käynyt ylenpalttiseksi."

        Virheitä me teemme kaikki. Mutta ottamatta vastaan Jumalan Rakkautta on se virheistä suurin.


      • Anonyymi

        Tärkeintä on se mikä on totuus, se pitää selvittää ja elää sen mukaan.
        Ei ole mitään järkeä keksiä itselleen sellaista uskomusjärjestelmää kuin haluaa "halusin jumalan olevan nainen" voi mielettömyyttä!
        Mitä järkeä keksiä satuja jotka eivät ole totta ja palvoa jotain olematonta tai demoneja tietämättään.
        Sinä olet vaihtanut ainoan oikean elävän Jumalan palvelemisen itsesi ja riivaajahenkien palvomiseen.
        Toivon että löydät takaisin Jeesuksen luo, Armoa riittää harharetkiltä saapuville tuhlaajatytöille! Sekin on Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa niin ihanaa!
        Hän on tie, totuus ja elämä, ainoa tie taivaan kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeintä on se mikä on totuus, se pitää selvittää ja elää sen mukaan.
        Ei ole mitään järkeä keksiä itselleen sellaista uskomusjärjestelmää kuin haluaa "halusin jumalan olevan nainen" voi mielettömyyttä!
        Mitä järkeä keksiä satuja jotka eivät ole totta ja palvoa jotain olematonta tai demoneja tietämättään.
        Sinä olet vaihtanut ainoan oikean elävän Jumalan palvelemisen itsesi ja riivaajahenkien palvomiseen.
        Toivon että löydät takaisin Jeesuksen luo, Armoa riittää harharetkiltä saapuville tuhlaajatytöille! Sekin on Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa niin ihanaa!
        Hän on tie, totuus ja elämä, ainoa tie taivaan kotiin.

        Haista jo pitkä v*ttu sen Jessenne kanssa. Koko Jesseä ei ole olemassakaan. Palvotte tyhjää. Itse olen ateisti, en tule koskaan uskomaan mihinkään mistä ei ole selviä todisteita.


    • Anonyymi

      Ole huoleti. Sillä et ole lesbo, et kerta kaikkiaan.

      Kaikki homo, lesbo, transsu jne. luokittelut on harhauttava käsite. Nämä luovat kuvan, että olen syntynyt siksi ja olen se.

      Kun Raamattua lukee, niin synnit luokitellaan kaikki ihmisen synneiksi ns. perisynnin pohjalta. Olipa kysessä alkoholi, ylensyöminen, väkivalta, epäterve seksuaalisuus, viha...

      Niitä Paavali luettelee Galatalaiskirjeen luvussa 5 jakeesta 19 eteenpäin... lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus, epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, ....

      Haureuteen luetaan mm. kaikki poikkeama mies nainen suhteesta.

      Ihmisessä on voima ns. perisynti eli tuo Paavalin kuvaama liha. Siis meidän ruumiimme. Liha siis ruumis (vartalo) on altis kaikkeen syntiin. Ympäristö, vaikutteet, media, kaverit, seura... ovat kuin altistajat siihen mikä astuu ihmisen elämään.

      Ei kukaan lapsi ole varas, ei valehtele, ei lesboile, ei homoile, ei ryyppää... Mutta tuosta viattomasta lapsesta voi tulla mitä vaan kun ympäristö ja vaikutteet kuljettaa hänet siihen. Maailma on täynnä esimerkkejä siitä - mitä järkyttävimpiä - mitä täysin viattomasta lapsesta voi tulla. Miksi viaton lapsi tulee murhaajaksi, riitelijäksi, kateelliseksi.... ? Koska hän sydämessään antaa niille asioille sijan ja koska sija on annettu niin hänen ruumiinsa (liha) on kuin voima joka tuo kaiken esiin tavalla tai toisella. Mutta aina kielteisesti.

      Sydämestä lähtee kaikki pahat ajatukset, murhat, varkaudet, väärät todistukset, Jumalan pilkat... Juuri meidän sydän on kuin lukko. Jos se avataan niin "varas" tulee ja valtaa koko elämämme.

      Alussa ihmisen sydämessä, ajatuksissa, näkemässään ja kuulemanssaan voi ihminen saada vaikutteita jotka langettaa hänet synteihin. Esim. alkoholismi, huumeet, porno, transsuilu, homoilu, lesboilu....

      Se perisynnin voima on ikään kuin teräksen voima, jota teräs ei hallitse itse. Ruostuminen. Jotta teräs tulee ruostumattomalksi, täytyy se käsitellä lisäaineiden avulla.

      Lesbous on yksi tuon perisynnin hedelmä. Kaikki perisynnin hedelmät ovat siteitä, loukkuja, ansoja, ahdistavia, syyllistäviä jne. Lesbous on juuri perisynnin voima joka on vallannut ihmisen. Ei se ole mikään ihmeellinen rakkaus, niinkuin asiaa kaunistetaan. On olemassa syvää kemiaa, ystävyyttä, kaverutta... mutta sellainen rakkaus mikä luonnostaan syntyy miehen ja naisen välillä ei voi olla kahden samaa sukupuolta olevan kanssa. Ei taatusti.

      Jeesus on Voittaja. Hän voitti Saatanan vallan. Saatanan valta ja pyrkimys on sitoa ihmiset perisynnin valtaan himoilla ja haluilla ja saada ihmiset Helvettiin. Homoutta ja lesboilua harjoitetaan siksi mm. Saatanan palvojissa.

      Kaikki voi langeta kaikkeen. Mutta kaikesta synnistä Jeesus vapauttaa sen, joka vilpittömästi turvautuu Häneen. Vapautuminen voi vaatia aikaa. Mutta uskovien apu, kuunteleminen, tukeminen, lohdutus, ymmärrys ja viisaus auttaa. Raamatun pohjalta saat hyvää, tervettä ja nostavaa tukea uskovilta. Turvaudu heihin.

      Ex-gay Ari Puonti on hyvä tukija ja neuvoja seksuaaliongelmissa. Katso hänen ohjelmiaan ja artikkelejaan. Voit toki ottaa yhteyttä häneen.

      Eteenpäin, ongelmista vapauteen, onneen ja lopulta Taivaaseen. Siinä päämäärä Sinulle ystävä!

      Tuen ja kannustan sinua !

    • Anonyymi

      Vain idiootit uskovat jeesukseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      76
      3496
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      565
      3287
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      3004
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2092
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1911
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1888
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      143
      1506
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1282
    Aihe