Meidän välillä taitaa

Anonyymi

Olla joku vetovoima

48

843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai nytkö sinä sen aloit hoksaamaan? Vähän aikaa siinä menikin...

      • Anonyymi

        :))


      • Anonyymi

        :PP


      • Anonyymi

        Hitaasti mutta varmasti...


    • Anonyymi

      "318" aurinko

      • Anonyymi

        ☀️ on aamulla Karibialla ihanaa lämmintä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ☀️ on aamulla Karibialla ihanaa lämmintä

        🤔👌😘🌹❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ☀️ on aamulla Karibialla ihanaa lämmintä

        Ai että kuule mitä jos jätetään tänään se rannalla makoilu ja vaikka sukeltamaan mentäisiin, tulee näin vaihtelua samalla, jos vaikka helmen yhteisen löydämme ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että kuule mitä jos jätetään tänään se rannalla makoilu ja vaikka sukeltamaan mentäisiin, tulee näin vaihtelua samalla, jos vaikka helmen yhteisen löydämme ;)

        Sukelletaan vedenalaiseen luolaan, halailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukelletaan vedenalaiseen luolaan, halailemaan.

        Millon varataan lennot ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon varataan lennot ;)

        Heti kun päästään palstalta liveen 😉 lähetään salaa.


    • Anonyymi

      Joku magneetti

      • Anonyymi

        Samanapaiset hylkii toisiaan.


    • Anonyymi

      Oli

      • Anonyymi

        On vieläkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vieläkin

        Sinä se jaksat aina olla yhtä tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se jaksat aina olla yhtä tyhmä.

        Sinä myös, kun kuvittelet tällä haaskailulla otain saavuttavasi tai tietäväsi kenelle puhut tai edes, että miksi. Olet nolo ja sen jo kaikki tajunneet. Parempaa uuttavuotta ja koita päästää jo irti.


    • Anonyymi

      Oli

    • Anonyymi

      Vottumaisuus monen piirteissä.

      • Anonyymi

        Ettei vuttumaisuus?


    • Anonyymi

      Va onko se jotain enemmän?

    • Anonyymi

      Jooh. Tuntuu jopa fyysisenä. Ikäänkuin eräs olisi itsessä ja itseä.

    • Anonyymi

      Joskus oli hänen kanssaan mutta ilkeä käytös hiivuttanut .

      • Anonyymi

        Sama kokemus joskus. Ketään ei voi pakottaa väkipakolla hakeutumaan luokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus joskus. Ketään ei voi pakottaa väkipakolla hakeutumaan luokseen.

        Kloroformi auttaa ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kloroformi auttaa ;)

        Onko tämä jotain hauskaa sisäpiirihuumoria vai? Kannattaa varmaan reenata ja laskea askelmittarilla etukäteen, ettei aivan tussaha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä jotain hauskaa sisäpiirihuumoria vai? Kannattaa varmaan reenata ja laskea askelmittarilla etukäteen, ettei aivan tussaha.

        Hiljaa ru.. mi ..lus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaa ru.. mi ..lus

        Parempaa onnea mikki hiiri ja pikkurotat... Nina~Nina🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kloroformi auttaa ;)

        Ettei nuijanukutukseen tartte turvautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei nuijanukutukseen tartte turvautua.

        Löisit sillä ittees vaan päähän.


    • Anonyymi

      Vetovoimahan on suurinta aamuyöstä kun harhat ottaa vallan.

      • Anonyymi

        Jep, höperyys tuplaantuu ja vasta ne kaikki tutut löytyy, vai mitä😼


    • Anonyymi

      Näistä kun ei tiedä onko omia harhakuvitelmia vai mitä, mutta itse ainakin koen ikäänkuin meidät olisi "tähtiin kirjoitettu". Voin kyllä olla vain sekaisin päästäni siinä mielessä.

    • Anonyymi

      Toivoisin, että vetovoima veisi sinut mies minun luokseni juttelemaan ja tutustumaan. Vaikka luulet, että minua ei kiinnosta sen takia, että käyttäydyin niin. Totuus kuitenkin on se, että minua kiinnostaa. Miksi muuten olisin katsellut sinua?

    • Anonyymi

      Nainen isorintainen vaalea.

      • Anonyymi

        Tuollaista naista kohtaan taitaa olla jokaisella miehellä vetovoimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista naista kohtaan taitaa olla jokaisella miehellä vetovoimaa.

        Tuon tyyppisillä naisilla on moniin miehiin vetovoimaa mutta moni mies jää nuolemaan vain näppejä ja katselemaan. "Katsoa saa, ei koskettaa, ei ainakaan ilman lupaa!"


    • Anonyymi

      Minäkin tunnen ihan kummallista vetovoimaa erästä miestä kohtaan. Jostain se tulee se vahva tunne, että meidät on tarkoitettu toisillemme. Onko se sitten vain omaa kuvittelua vai kenties jotain suurempaa.

      • Anonyymi

        Ookko vielä sekasin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookko vielä sekasin ?

        Ookko huomannu, mikä on vastavoima ?

        Voin varata. Mulla ei ookkaa matkakaveria. Pulikoisin ihan vaan uima - altaassa

        Ei MITÄÄN extreme juttuja. Never.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookko vielä sekasin ?

        Parempaa seuraavaa vuotta, syö vaikka keksi. Sivusta.


    • joo, on tai olen tuntenut vetovoimaa erästä miestä kohtaan monta kertaa, aika voimakasta sellaista. =)


      saattaa hyvinkin olla että mielikuvituksen tuotetta, mutta kuitenkin. <3

    • Anonyymi

      Maanvetovoima

    • Anonyymi

      Mitäpä sitä kieltämään 😌

      • Anonyymi

        Ei niin , haluan hänet naisen jakamaan arkea 😏☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin , haluan hänet naisen jakamaan arkea 😏☺️

        Mäkin miehen 🥰 kova halu onkin😘


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe