Nähty taloja ja lunta. Huima löydös.
Lenkki polun varrella
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Havaittu polun varrella pitkä mustakarvainen lenkki. Huima löydös!
- Anonyymi
Lenkkipolku on yhdyssana.
- Anonyymi
Lenkki polun varrella nähty. Oli hookoota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lenkki polun varrella nähty. Oli hookoota.
Yhdys sana virheen valittajalle: Polun varrella on nähty lenkki. Joko menee kaaliin, häh?
- Anonyymi
Nähty lenkki makkara lenkki polun varrella. Menikö postin jakeluun?
- Anonyymi
Tämä se on joka palstalla oikomassa toisten kirjoituksia. Hanki oma elämä.
- Anonyymi
Jonkun eltaantunut lenkki oli jäänyt syksyltä hankeen makaamaan.
- Anonyymi
Kävitkö syömässä jätökset?
- Anonyymi
Vähä älyinen
- Anonyymi
Nähty lenkkipolulla etsimässä makkaraansa!
- Anonyymi
Sulla ei oo edes vähääkään älyä
- Anonyymi
Oliko köyhiä näkyvissä vai osasiko piilotella. On ne kurjia.
- Anonyymi
Hamppi Rissanen
- Anonyymi
Cowboyhattu päähän
- Anonyymi
Suihin!
- Anonyymi
Nähty lenkin pätkä maassa Mantan lähellä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650